Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jacek75
Dołączył: 16 Paź 2012
Posty: 34
Przeczytał: 8 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Mielec Płeć:
|
Wysłany: Wto 11:28, 21 Lip 2015 Temat postu: |
|
Edytowałem post wyżej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
beerkoff
Dołączył: 26 Sty 2013
Posty: 946
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 42 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bochnia Płeć:
|
Wysłany: Wto 11:55, 21 Lip 2015 Temat postu: |
|
Well done.
Można przyjąć, że w AMF/BHC jest tak samo ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Siano
Dołączył: 06 Lip 2015
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Rybnik Płeć:
|
Wysłany: Wto 12:01, 21 Lip 2015 Temat postu: |
|
BBY 2004 :
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Miałem dziś chwilę tylko żeby zajrzeć.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Siano dnia Wto 12:01, 21 Lip 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
beerkoff
Dołączył: 26 Sty 2013
Posty: 946
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 42 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bochnia Płeć:
|
Wysłany: Wto 12:19, 21 Lip 2015 Temat postu: |
|
Temat nabrał kolorów i konkretów ! - przynajmniej od strony "teoretycznej"
A ja ponowię pytanie jak wcześniej: czy ktoś spotkał się z możliwością aktywacji jakiegokolwiek powiadomienia o działaniu tempomatu na zegarach/FIS-ie ? Bo o ile wiem to chyba standardowo takiego powiadomienia nie ma, prawda ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jacek75
Dołączył: 16 Paź 2012
Posty: 34
Przeczytał: 8 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Mielec Płeć:
|
Wysłany: Wto 13:32, 21 Lip 2015 Temat postu: |
|
Niestety ale na zegarach nie ma żadnej informacji a co do tempomatu to zachęcam jest naprawdę prosta sprawa i cieszy jak się zrobi samemu.
Dodam jeszcze dla silnika AMF 2001r
gniazdo tempomatu-gniazdo białe-pin ECU
2-7 niebiesko/czarny 0,35-45
3-8 niebiesko/czerwony 0,35-44
4i7-10 biały 0,35-14
5-9 czarno/czerwony 0,35-46
6-+SB31(10A)
Dodam jeszcze jakby ktoś chciał sam wykonać wiązkę to wtyczka do gniazda tempomatu ma numer 8L0 972 980.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez jacek75 dnia Śro 12:09, 22 Lip 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Siano
Dołączył: 06 Lip 2015
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Rybnik Płeć:
|
Wysłany: Sob 13:14, 25 Lip 2015 Temat postu: |
|
Tempomat założony
Za niedługo idę do roboty, jak się będę nudzić to spróbuję napisać małe co nieco w pdf'ie bo kilka zdjęć z montażu mam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Siano
Dołączył: 06 Lip 2015
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Rybnik Płeć:
|
Wysłany: Sob 19:20, 25 Lip 2015 Temat postu: |
|
Przedstawiam mój pierwszy poradnik "how to" do montażu tempomatu dla silnika BBY
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
beerkoff
Dołączył: 26 Sty 2013
Posty: 946
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 42 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bochnia Płeć:
|
Wysłany: Sob 19:33, 25 Lip 2015 Temat postu: |
|
Gratuluje dobrze wykonanej roboty i efektu końcowego - świetny manual, plusik już leci.
PS. Drobne sprostowanie: kierownica nie jest mocowana na TORX, to raczej klucz Spline (M8 ?) - choć przy umiejętnym obchodzeniu się TORX 55 da radę.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez beerkoff dnia Sob 19:38, 25 Lip 2015, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Siano
Dołączył: 06 Lip 2015
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Rybnik Płeć:
|
Wysłany: Sob 20:16, 25 Lip 2015 Temat postu: |
|
beerkoff napisał: | Gratuluje dobrze wykonanej roboty i efektu końcowego - świetny manual, plusik już leci.
PS. Drobne sprostowanie: kierownica nie jest mocowana na TORX, to raczej klucz Spline (M8 , M12 ? - nie pamiętam rozmiaru) - choć przy umiejętnym obchodzeniu się TORX 55 da radę. |
Poprawiłem i powiem szczerze że takiego nie mam ale torx 55 też bardzo dobrze pasuje i nie ma mowy o objechaniu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
beerkoff
Dołączył: 26 Sty 2013
Posty: 946
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 42 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bochnia Płeć:
|
Wysłany: Nie 8:40, 26 Lip 2015 Temat postu: |
|
Dokładnie tak jak piszesz - różnica polega tylko na tym, że TORX jest gwiazdką "6-ramienną", a spline "12-ramienną" - czyli używając TORXa w śrubie z łbem spline pozostawimy puste co drugie "ramię", ale fizycznie klucz "pasuje". - ja też kiedyś pomyliłem te rodzaje kluczy na naszym forum i ktoś mi podpowiedział nazwę właściwego (chyba Pink ). To taka dygresja.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kryhawrc
Dołączył: 28 Lis 2016
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Gorzów/Hooge zwaluwe Płeć:
|
Wysłany: Śro 19:47, 11 Sty 2017 Temat postu: |
|
Czyli z tego co zrozumiałem w AUA tez mi zadziała i podłączenie takie samo????
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
MKT
Dołączył: 26 Kwi 2017
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany: Pią 12:11, 02 Cze 2017 Temat postu: |
|
Chciałbym założyć sobie tempomat. Chcę kupić manetkę i wiązkę, czy możecie mi podpowiedzieć, czy to będzie ok?. Z tego co wyczytałem w A2 jest to samo co A3.
Auto 2001 1.4 TDI, czy są jakieś przeciwwskazania, lub jakiś problem, który uniemożliwi montaż i nie będzie dało się go uruchomić?. Z góry dziękuję za podpowiedź.
[link widoczny dla zalogowanych][/url]
[link widoczny dla zalogowanych]
Lub taką wiązkę i oddzielnie przełacznik.
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez MKT dnia Pią 12:20, 02 Cze 2017, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
trepek
Dołączył: 08 Gru 2014
Posty: 1840
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 59 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Olkusz Płeć:
|
Wysłany: Sob 21:17, 03 Cze 2017 Temat postu: |
|
Poszukaj na allegro manetek od Audi A3 / golf IV bo widziałem jedna manetkę z FISem i tempomatem za 49zl a drugą za 55zł
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
MKT
Dołączył: 26 Kwi 2017
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany: Pon 14:32, 05 Cze 2017 Temat postu: |
|
Co to znaczy manetkę z FISEM.
Ok, dodatkowe sterowanie.
Mam ucięty wyświetlacz, dodatkowe funkcjonalności raczej mnie nie interesują, tylko tempomat.
Bardziej niż o manetkę, bo jest chyba jedna chodzi mi o odpowiednią wiązkę, żeby za dużo przy tym nie kombinować.
Podpiąłem pod kompa i zgodnie z instrukcją wybrałem opcję silnika Loguj 11 i wpisałem kod 11463. Czy po zatwierdzeniu powinny mi się pojawiać jakieś dodatkowe opcje?.
Po tej operacji nic się nie stało widocznego. Nie mam jeszcze podpiętej manetki, ale myślałem, że pojawi się jakieś dodatkowe menu, albo jakiś komunikat.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez MKT dnia Pon 14:49, 05 Cze 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
trepek
Dołączył: 08 Gru 2014
Posty: 1840
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 59 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Olkusz Płeć:
|
Wysłany: Wto 6:24, 06 Cze 2017 Temat postu: |
|
Nic się nie pojawia To jedynie aktywacja funkcji w sterowniku (aby słuchał poleceń wydawanych przez manetkę), nie dodatkowy UI czy coś.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ilak
Dołączył: 05 Kwi 2013
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Polska Płeć:
|
Wysłany: Wto 18:28, 06 Cze 2017 Temat postu: |
|
MKT napisał: | Lub taką wiązkę i oddzielnie przełacznik.
[link widoczny dla zalogowanych] |
kupiłem tą wiązkę nie pasują piny do kompa (EDC15P+) i długość wiązki (za krótka)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
MKT
Dołączył: 26 Kwi 2017
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany: Wto 18:58, 06 Cze 2017 Temat postu: |
|
Dzisiaj zamówiłem. Szkoda, że dopiero teraz przeczytałem. Odesłałeś?.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ilak
Dołączył: 05 Kwi 2013
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Polska Płeć:
|
Wysłany: Wto 19:56, 06 Cze 2017 Temat postu: |
|
Nie. Wykorzystałem wtyczkę do manetki, przedłużyłem przewody, a we wtyczce do kompa wszystkie piny były osadzone a montaż przewodów odbywa się na wcisk tzn pin nacina izolację przewodu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
MKT
Dołączył: 26 Kwi 2017
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany: Śro 10:21, 14 Cze 2017 Temat postu: |
|
Podłączyłem wszystko, ale mam problem z wydaje mi się aktywowaniem tempomatu. Chciałbym wykluczyć problem z softem, dlatego mam kilka pytań.
1. Wpisuję kod 11463 i nic się nie dzieje. Jeżeli manetka nie działa, albo jest źle podłączona wiązka, czy na 6 powinna być jakaś inna wartość niż 0 ? mam vag-com 3.112n full
2. W jednej niemieckiej instrukcji spotkałem się z tym, że pisało, aby w vagu wpisać kod 14463, czy to była jakaś pomyłka?. Wpisując ten kog, vag jakby się przeładowuje, ale wyskakuje, że ma za dużo błędów, czy coś.
3. Jak sprawdzić manetkę. Jeżeli do wtyczki idzie zasilanie, to przy kostce pod nogami powinienem multimetrem sprawdzać, czy po przyciśnięciu przycisku jest jakaś reakcja, idzie jakieś napięcie?.
Podłączyłem wiązkę zgodnie ze schematem poniżej.
2 7
3 8
4,7 10
5 9
6 bezpiecznik 31
Z góry dziękuję za jakieś sugestie.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez MKT dnia Śro 10:22, 14 Cze 2017, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ilak
Dołączył: 05 Kwi 2013
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Polska Płeć:
|
Wysłany: Śro 18:44, 14 Cze 2017 Temat postu: |
|
Z tego co pamiętam kanał 6 poz 2
100-sprzęgło naciśnięte
010-hamulec naciśnięty odczyt dla kompa
001-światła hamulca zapalone
poz 4
1.0-tempomat włączony
Sprawdzanie działania samej manetki jest z tego co pamiętam na kanale 22 poz 2 tam przy mieszaniu w manetce powinny ci się zmieniać zera i jedynki
Kod aktywacji masz dobry.
Ja robiłem:
manetka-komp
2-45
3-44
4-14
5-46
6-bezpiecznik 31
7-14
i tempomat działa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|