Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
RamzesV
Dołączył: 01 Cze 2013
Posty: 253
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa - Praga Płeć:
|
Wysłany: Nie 20:12, 08 Mar 2015 Temat postu: montaż świateł do jazdy dziennej |
|
Postanowiłem zamontować światła do jazdy dziennej, wybór padł na Philips Daylight 9 - przekonała mnie 2 letnia gwarancja i znośna cena.
zestaw wygląda tak:
sterownik, elementy montażowe i dwie lampy - do tego jeszcze instrukcja obrazkowa
Zasilanie postanowiłem zrobić tak jak w instrukcji, musiałem pociągnąć zasilanie z bagażnika (inaczej były za duże skoki napięcia w instalacji i światła przygasały), kabel przeciągnąłem z komory silnika do kabiny gumową harmonijką:
Kabel od sterowania podpięty do światła pozycyjnego (kabel nr 7 we wtyczce reflektorów):
Umiejscowienie modułu sterowania:
mocowanie w kratkach:
efekt finalny:
Post został pochwalony 3 razy
Ostatnio zmieniony przez RamzesV dnia Pią 11:50, 17 Mar 2017, w całości zmieniany 6 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
mikel2408
Dołączył: 16 Wrz 2016
Posty: 10
Przeczytał: 1 temat
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Ulm / Częstochowa-okolica Płeć:
|
Wysłany: Czw 11:09, 17 Lis 2016 Temat postu: |
|
A nie ma PLUSA po stacyjce w komorze silnika?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
marmu09
Dołączył: 04 Cze 2015
Posty: 228
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Tarnobrzeg Płeć:
|
Wysłany: Czw 22:19, 17 Lis 2016 Temat postu: |
|
Pewnie że jest we w tyczce ABS-u kto ciągnie przewody z bagażnika jak już to przecież jest na alternatorze +12 a poza tym te ledy świecą koledze mocno na boki a nie do przodu...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mikel2408
Dołączył: 16 Wrz 2016
Posty: 10
Przeczytał: 1 temat
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Ulm / Częstochowa-okolica Płeć:
|
Wysłany: Sob 13:33, 19 Lis 2016 Temat postu: |
|
Dokładnie, jak pomyślałem ze mam ciągnąć(dublować) kabel do aku, to mnie dreszcze przeszły... ;D ja zasilanie podprowadziłem z + alternatora. Dzięki, a faktycznie z ABSu. A czy zasilanie wentylatorów też ma + po stacyjce? (pogoda fatalna, auto pod chmurką ... inaczej sam bym sobie posprawdzał)
Te LEDy mają do 40 st. dopuszczony obrót w poziomie ponieważ każda dioda obok ma ściankę graniczną(świecą na wprost i do 40st.w kierunku środka samochodu, czyli mają tzw. zeza.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mikel2408 dnia Sob 13:38, 19 Lis 2016, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Audi A2
Dołączył: 24 Lut 2012
Posty: 1953
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 200 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin Płeć:
|
Wysłany: Sob 14:44, 19 Lis 2016 Temat postu: |
|
Zasilanie wetylatora również, ja mam tak podłączone.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mikel2408
Dołączył: 16 Wrz 2016
Posty: 10
Przeczytał: 1 temat
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Ulm / Częstochowa-okolica Płeć:
|
Wysłany: Sob 15:03, 19 Lis 2016 Temat postu: |
|
mówimy o + po stacyjce tak?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Audi A2
Dołączył: 24 Lut 2012
Posty: 1953
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 200 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin Płeć:
|
Wysłany: Sob 21:58, 19 Lis 2016 Temat postu: |
|
Tak
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Audi A2 dnia Wto 21:17, 22 Lis 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
mikel2408
Dołączył: 16 Wrz 2016
Posty: 10
Przeczytał: 1 temat
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Ulm / Częstochowa-okolica Płeć:
|
Wysłany: Wto 20:36, 22 Lis 2016 Temat postu: |
|
RamzesV gdzie podłączyłeś ten niebieski kabel? Mi zapalają się przy rozruchu silnika, sam zapłon ich nie załącza lecz dopiero gdy zacznę kręcić rozrusznikiem, a gasną 5s. po zgaszeniu silnika...
( kabel czerwony LED- stały PLUS z alternatora, niebieski i czarny kabel LED-masa auta, pomarańcozwy kabel LED - pozycyjne
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mikel2408 dnia Wto 20:37, 22 Lis 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
tom1313
Dołączył: 19 Lut 2019
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Krakow Płeć:
|
Wysłany: Nie 19:22, 24 Lut 2019 Temat postu: |
|
Odświeżę temat.
Ma może ktoś zdjęcie pokazujące gdzie jest wtyczka do ABS-u?
Na zasilaniu alternatora miernik pokazuje mniej niż 12 V. To jest normalne ?
--------------
A2 1.4 TDI 90KM, 2004
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Audi A2
Dołączył: 24 Lut 2012
Posty: 1953
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 200 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin Płeć:
|
Wysłany: Pon 8:30, 25 Lut 2019 Temat postu: |
|
Jeżeli na aku. jest wyższe to coś z punkty masowe sprawdzić.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
tom1313
Dołączył: 19 Lut 2019
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Krakow Płeć:
|
Wysłany: Wto 10:04, 26 Lut 2019 Temat postu: |
|
Jest problem. Wszystkie plusy ze stacyjki, które znalazłem pod maską to 11.75V (mierzone z masą w różnych punktach). Bezpośrednio na aku lub na przewodzie do aku z alternatora jest 13,6V.
Niestety ledy, które kupiłem potrzebują więcej niż 11.75 V by świecić na zadowalającym poziomie dlatego nie mogę ich zamontować na plusach ze stacyjki ;(
h t t ps: / / allegro.pl/oferta/swiatla-do-jazdy-dziennej-led-dzienne-automat-e4rl-5347783972
Będę musiał zamontować przekaźnik/sterownik, który będzie na podstawie plusa ze stacyjki puszczał (większy) prąd z aku/alternatora.
Ktoś ma jakieś inne pomysły ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|