Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
20omega
Dołączył: 17 Wrz 2013
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Rybnik Płeć:
|
Wysłany: Pią 8:06, 04 Paź 2013 Temat postu: Znikający olej i gryzące spaliny (wymiana prowadnic zaworów) |
|
Kurcze następna rzecz która mnie słabi. Koledzy forumowicze powiedzcie mi od czego mam zacząć szukanie przyczyny szybkiego ubytku oleju? Dodam rano po odpaleniu spaliny są "gryzące" . Przed pompą vacum założyłem przezroczysty przewód paliwowy i ropa jest czysta, następnie zauważyłem dość mokro od oleju przy wylocie odmy , może to odma padła? Turbo od strony odmy spocone , w intercoolerze oleju sporadycznie prawie wcale , od czego zacząć
PS : cały układ powietrza do EGR-a sprawdziłem ,szczelny. Egr czysty nie zarośnięty ale mokry od oleju.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez 20omega dnia Pią 8:32, 04 Paź 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
20omega
Dołączył: 17 Wrz 2013
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Rybnik Płeć:
|
Wysłany: Pią 9:46, 04 Paź 2013 Temat postu: Re: Znikający olej i gryzące spaliny |
|
[quote="20omega"]Kurcze następna rzecz która mnie słabi. Koledzy forumowicze powiedzcie mi od czego mam zacząć szukanie przyczyny szybkiego ubytku oleju? Dodam rano po odpaleniu spaliny są "gryzące" . Przed pompą vacum założyłem przezroczysty przewód paliwowy i ropa jest czysta, następnie zauważyłem dość mokro od oleju przy wylocie odmy , może to odma padła? Turbo od strony odmy spocone , w intercoolerze oleju sporadycznie prawie wcale , od czego zacząć
PS : cały układ powietrza do EGR-a sprawdziłem ,szczelny. Egr czysty nie zarośnięty ale mokry od oleju. A vzy dmuchając w odmę w tą i z powrotem powinna stawiać opór. u mnie brak jest jakiegokolwiek oporu. (pokrywa wymontowana)?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
PinkFloyd
Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 145 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin) Płeć:
|
Wysłany: Pią 10:41, 04 Paź 2013 Temat postu: |
|
99%prowadnice zaworow w tdi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
20omega
Dołączył: 17 Wrz 2013
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Rybnik Płeć:
|
Wysłany: Pią 20:03, 04 Paź 2013 Temat postu: |
|
A jak z tą odmą ? Może któryś z kolegów sprawdzić czy ma przedmuch ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
PinkFloyd
Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 145 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin) Płeć:
|
Wysłany: Pią 20:11, 04 Paź 2013 Temat postu: |
|
Odma ok , ma nie mieć oporu, gryzący dym bo przez prowadnice zaworów po nocy olej spływa do cylindrów a potem się spala.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
20omega
Dołączył: 17 Wrz 2013
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Rybnik Płeć:
|
Wysłany: Sob 9:43, 05 Paź 2013 Temat postu: |
|
Czyli czeka mnie wymiana uszczelniaczy (prowadnic) . Gdzie znajdę momenty dokręcania śrub głowicy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
berthold61
Dołączył: 27 Lip 2013
Posty: 907
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany: Sob 14:33, 05 Paź 2013 Temat postu: |
|
przy odrobinie wprawy nie trzeba zrzucać czapy tylko stara świeca żarowa przerobiona na króciec od powietrza podłączasz sprężone powietrze przez otwór świecy żarowej i wymieniasz uszczelniacze tak robiłem w starym golfie 2 więc myślę że tu też byś zaoszczędził parę $$$
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
PinkFloyd
Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 145 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin) Płeć:
|
Wysłany: Sob 14:45, 05 Paź 2013 Temat postu: |
|
Ale wymiana prowadnic wiąże sie ze zrzuceniem glowicy, same uszczelniacze nic nie dadza
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
20omega
Dołączył: 17 Wrz 2013
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Rybnik Płeć:
|
Wysłany: Śro 17:21, 16 Paź 2013 Temat postu: |
|
A gdzie dostanę takie uszczelniacze i czy mógłby mi ktoś podać numery etki. Mam silnik AMF. Interesowały by mnie owe uszczelniacze , uszczelka głowicy, pierścienie, panewki,.Powoli zaopatrzyłbym się w części i wymieniłbym wszycho za jednym zamachem. Momenty dokręcania śrub mile widziane.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kenstfield
Dołączył: 14 Lis 2012
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Białogard Płeć:
|
Wysłany: Śro 21:11, 16 Paź 2013 Temat postu: |
|
Przy okazji może zobacz jeszcze luz osiowy na wale.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Audi A2
Dołączył: 24 Lut 2012
Posty: 1954
Przeczytał: 6 tematów
Pomógł: 200 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin Płeć:
|
Wysłany: Wto 11:39, 22 Paź 2013 Temat postu: |
|
Nagraj np. telefonem filmik załóż knto na YouTube przeslij i zapodaj link. To tak w upriszczeniu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|