Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
trepek
Dołączył: 08 Gru 2014
Posty: 1840
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 59 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Olkusz Płeć:
|
Wysłany: Pon 22:02, 05 Paź 2015 Temat postu: |
|
W ATL to i 8s trwa przyśpieszanie:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Szczerze to masz mało siły napędzającej turbinę a więc albo katalizator przypchany (skoro egr zatkany i spaliny nie cofają się znowu do kolektora dolotowego) albo pompki podają strasznie mało paliwa.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
michaluuu
Dołączył: 23 Sie 2015
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Wto 20:09, 06 Paź 2015 Temat postu: |
|
Postaram się umówić na wycięcie katalizatora do przyszłego tygodnia, może pomoże.
Sprawdziłem z VAGiem poniższe grupy, niżej wypisuje te w których wydaje mi się że mam niepoprawne wartości, ale może dla trzy cylindrowca to norma?:
Grupa 000 na jałowym
kąt początku wtrysku 112 (norma 124 do 134?)
Grupa 004 na jałowym
kąt początku wtrysku (rzeczywisty) 4,3 BTDC
Grupa 004 podczas obciążenia ok 3000obr na 3biegu
kąt początku wtrysku (rzeczywisty) 16,4 BTDC (norma 20?)
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez michaluuu dnia Wto 20:16, 06 Paź 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
colorstormimolagelbA2
Gość
|
Wysłany: Śro 5:48, 07 Paź 2015 Temat postu: |
|
Wyciecie katalizatora?
Ostatnio zmieniony przez colorstormimolagelbA2 dnia Pon 14:25, 25 Mar 2019, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
michaluuu
Dołączył: 23 Sie 2015
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Śro 7:36, 07 Paź 2015 Temat postu: |
|
To co w takim razie zrobic?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|