Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marek Kunkel
Dołączył: 05 Sty 2014
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: pomorskie Płeć:
|
Wysłany: Nie 13:13, 26 Sty 2014 Temat postu: Zamarzniete paliwo? |
|
Wczoraj przy minus 18 stopniach silnik zapalil, ale chodzil w taki sposob jakby nie palil na wszystkie garki. Po przejechaniu okolo 1500 m pozostawilem go i po chwili nie moglem juz odpalic. w baku mialem rezerwe, wiec zaholowalem dotankowac. Nie odpalil wiec wstawilem do nieograewanego garazu (okolo 5 stopni w garazu jest). Rano probowalem odpalic i nic!!! Krecil i poczasie zaswiecila sie kontrolka czerwona olejowa (cisnienie oleju). Olej wymienialem pare dni temu. Czy ropa mogla podmarznac i jest problem z odpaleniem? Co mam robic? Prosze o info! Dzieki z gory za pomoc! Marek
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
PinkFloyd
Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 145 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin) Płeć:
|
Wysłany: Nie 13:16, 26 Sty 2014 Temat postu: |
|
Moglo zaciągnąć wodę, wymień filtr paliwa i zalej go ropa,
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Marek Kunkel
Dołączył: 05 Sty 2014
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: pomorskie Płeć:
|
Wysłany: Nie 14:19, 26 Sty 2014 Temat postu: |
|
Dzieki za szybka reakcje Pink. biore sie do roboty, ale nie wiem czy bez podnosnika sobie poradze. Filtr zdaje sie jest za kierowca (pod siedzeniem posazera) przy zbiorniku?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Marek Kunkel
Dołączył: 05 Sty 2014
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: pomorskie Płeć:
|
Wysłany: Nie 15:22, 26 Sty 2014 Temat postu: |
|
Moze malo profesjonalnie, ale podgrzalem caly uklad suszarka i za ktoryms razem odpalil bez problemow. Moze i Wy bedziecie mieli podobne przejscia...a to calkiem (z ta suszarka) moze byc dobre rozwiazanie. Jednak najwazniejszy to ogrzewany garaz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
miko1988
Dołączył: 16 Sty 2014
Posty: 93
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Nie 15:22, 26 Sty 2014 Temat postu: |
|
Dziś miałem podobny przypadek w ciagniku ojca. Powodem jest kiepskie paliwo- letnie i wytrącająca się parafina. Na szybko pomoże polanie filtra paliwa ciepłą wodą ale nie gorącą i dotankowanie zimowego porządnego paliwa pod korek z dodatkiem do paliwa. Potem koniecznie trzeba na niskim biegu dobrze rozgrzać silnik i problem minie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pacific tdi
Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 337
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Dolny Śląsk Płeć:
|
Wysłany: Pon 0:19, 27 Sty 2014 Temat postu: |
|
Panowie róbmy tak (a szczególnie w zimie). Ćwierc baku traktujemy jak rezerwę i jedziemy tankować. Nie ma mowy o zapaleniu sie kontrolki.
Autko bedzie nam wdzięczne.
I na dodatek nie usłyszymy przykrego sygnału rezerwy paliwa.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kenstfield
Dołączył: 14 Lis 2012
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Białogard Płeć:
|
Wysłany: Pią 19:18, 31 Sty 2014 Temat postu: |
|
Ja polecam dolewać dodatek skydd przeciwko wytrącaniu się parafiny.
Tylko parę złoty, a pewność że paliwko jednak ma ten dodatek ;-)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|