Forum AUDI A2 Strona Główna
  FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Galerie   Rejestracja   Profil  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  Zaloguj 

Wymiana rozrządu-1.4 TDI 2001 rok, jaki zestaw części SKF

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum AUDI A2 Strona Główna -> Silnik wysokoprężny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
marinsxx
 
 


Dołączył: 17 Gru 2012
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Pon 17:56, 04 Sie 2014 Temat postu:

Sprawdź lepiej w etce jaki masz zestaw bo AMF z 2001 roku nie ma czasem innego zestawu... Nie ma napinacze hydraulicznego..?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marinsxx
 
 


Dołączył: 17 Gru 2012
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Pon 18:03, 04 Sie 2014 Temat postu:

Pytanie o te zestawy ori z allegro ktoś takiego kupił i zamontował..?

Bo sie zastanawiam co w końcu wziąć. ... Czy :
Skf za 500 zł : rozrządu + pompa
Skf + pompą Hepu : 585 zł
Czy ori z allegro 350 zł rozrzad + pompa ori wersja HX czyli regenerowana i zwrot starej - 175 zł łącznie 525

Co doradzicie ...?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
grom546
  
  


Dołączył: 09 Paź 2012
Posty: 961
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa - Grochów
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Pon 18:19, 04 Sie 2014 Temat postu:

Ja bym brał skf z hepu. Tylko ze swojego doświadczenia nie kupował bym przez internet, właściwie w ogóle bym nie kupował sam. W serwisie dałem swoje części i po krótkim czasie pompa zaczęła ciec, serwis rączki umył bo to wina części, a części nie od nich, reklamować pompę u producenta - powodzenia. Wolę dopłacić 100 i powiedzieć jakiej firmy mają zamontować.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marinsxx
 
 


Dołączył: 17 Gru 2012
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Pon 21:05, 04 Sie 2014 Temat postu:

Umm
Właśnie z serwisami to tragedia ... Reklamacje tez ciagnąć potrafią sie miesiącami aby im udowodnić ze coś spartolili...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PinkFloyd
 
 


Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 145 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin)
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Wto 7:01, 05 Sie 2014 Temat postu:

grom546 napisał:
Ja bym brał skf z hepu. Tylko ze swojego doświadczenia nie kupował bym przez internet, właściwie w ogóle bym nie kupował sam. W serwisie dałem swoje części i po krótkim czasie pompa zaczęła ciec, serwis rączki umył bo to wina części, a części nie od nich, reklamować pompę u producenta - powodzenia. Wolę dopłacić 100 i powiedzieć jakiej firmy mają zamontować.


pompę wody do grupy vag kupuje się tylko HEPU- jest to firma która produkuje tylko od lat pompy wody a nie wszystko i nie jest pakowaczem. ja zawsze kupuje komplet rozrządu bez pompy wody, a pompę HEPU i spokojnie wytrzymuje 150-200 tys km, ale nei jest tania to wyższa półka.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez PinkFloyd dnia Wto 7:01, 05 Sie 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marinsxx
 
 


Dołączył: 17 Gru 2012
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Wto 8:15, 05 Sie 2014 Temat postu:

aha hmm
czyli co wziąć rozrząd skf ( czy z allegro ORI za 350 zł..?) +Hepu - z tego co znalazłem do mojego modelu powinna pasować

HEPU P565 czy możesz sprawdzić czy dobrze znalazłem..?

i czy rzeczywiście ma metalowy wirnik ta pompa...?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marinsxx
 
 


Dołączył: 17 Gru 2012
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Wto 8:23, 05 Sie 2014 Temat postu:

jeszcze jedno pytanko

uszczelniacz wału korbowego Corteco - 30PLN to dobrej jakości czy w ASO można takie rzeczy też dostać...?

i najważniejsze czy łatwo to wymienić i ile czasu mniej więcej zajmuje ta operacja..?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
grom546
  
  


Dołączył: 09 Paź 2012
Posty: 961
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa - Grochów
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Wto 10:30, 05 Sie 2014 Temat postu:

W ASO wszystko można dostać Szczęśliwy Co do Pompy to nie wiem jaki ma wirnik. Ja wymieniałem uszczelniacz wału od strony rozrządu na Victor Reinz, dla mechanika nie jest to dużo roboty jak już rozrząd zdjęty lepiej to ogarnąć bo potem może ciec i lipa.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PinkFloyd
 
 


Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 145 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin)
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Wto 10:38, 05 Sie 2014 Temat postu:

Hepu oryginał ma wirnik metalowy a nie plastikowy, który potrafi się po czasie okręcać na ośce, po drugie w generacji Golf VI, VII siedza już tylko pompy Hepu i producent poleca ich wymianę dopiero przy drugim komplecie rozrządu, sam taką montowałem do A2.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marinsxx
 
 


Dołączył: 17 Gru 2012
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Wto 10:47, 05 Sie 2014 Temat postu:

hmm
no i mam kolejną zagwozdkę jest cały zestaw HEPU za 590 zł PK0565

podobno conti pasek a reszta to nie mam pojecia...

i co z tym uszczelniaczem - może być czy ten twój lepszy..?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PinkFloyd
 
 


Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 145 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin)
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Wto 11:27, 05 Sie 2014 Temat postu:

Corteco słynie z kół pasowych- do samochodów znanych marek w tym grupy VAG , firma jest OK

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marinsxx
 
 


Dołączył: 17 Gru 2012
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Wto 11:44, 05 Sie 2014 Temat postu:

ok thx

to kupie na wszelki wypadek...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marinsxx
 
 


Dołączył: 17 Gru 2012
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Czw 12:20, 07 Sie 2014 Temat postu:

w końcu zamówiłem SKF pełny VKMC01250-2 za 495 stwierdzięłm że jak teraz działa mi 90 tyś. i jest ok to wezmę taki sam na wymianę... Wink

udało mi się kupić nawet napinacz INA paska wielorowkowego za niższą cenę 148 zł

-na tym co kupiłem tam gdzie znaczek audi/vW w oryginale się znajduje jest zjechane szlifierką heh pewnie nadprodukcja INA idzie bokiem sprzedawana...

jak kogoś to interesuje to poniżej link do sklepu GAWEŁ Hurtownia Motoryzacyjna w Warszawa_Ursus można również w PRuszkowie odebrać podobno i NAJWAŻNIEJSZE => można płacić kartą
Cool
[link widoczny dla zalogowanych] -


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bohdang
 
 


Dołączył: 03 Lis 2012
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Elbląg
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Pon 0:24, 27 Lis 2017 Temat postu:

Witam. Odświeżę temat. Zabieram się za wymianę rozrządu i mam do szanownych kolegów dwa pytania:
Czy przy okazji tej wymiany (profilaktycznie) wymienić łańcuch i napinacz pompy olejowej? Auto ma przebieg ok. 180tys.km.
Drugie pytanie dotyczy innej części, a mianowicie katalizatora - wiem, że to nie ten wątek i jeśli moderator każe, to założę nowy. Ale do rzeczy...Otóż - może to zabrzmi śmiesznie, ale od jakiegoś czasu wyczuwam inny "zapach" spalin. Jest on dużo mniej "przyjemny" niż jeszcze niedawno. Podejrzewam niesprawność katalizatora. Wiem, że nie da się dokonać analizy spalin diesla, więc swoje spostrzeżenie opieram na własnym węchu. Proszę o poradę - czy szukać innego katalizatora, czy po prostu temat "olać"?
Silnik 1.4TDI, AMF, rok 2001.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez bohdang dnia Pon 0:26, 27 Lis 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
berthold61
  
  


Dołączył: 27 Lip 2013
Posty: 907
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ruda Śląska

PostWysłany: Pon 12:51, 27 Lis 2017 Temat postu:

Proponuję na początek sprawdzić zawór EGR czy dobrze działa czy grzybek nie zawalony sadzami , w razie czego wyczyścić czy wymienić jakiś wężyk, to tez powoduje dziwny smród

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bohdang
 
 


Dołączył: 03 Lis 2012
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Elbląg
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Pon 19:56, 27 Lis 2017 Temat postu:

Witam. Dziś zacząłem robotę i jestem przerażony. Trudny dostęp do wszystkiego. Łamanie rąk po prostu. Ale niestety - nie stać mnie na zlecenie naprawy mechanikowi. "berthold61" - dzięki za poradę. Tak zrobię.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bogdand
  
  


Dołączył: 29 Mar 2013
Posty: 585
Przeczytał: 5 tematów

Pomógł: 58 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Pią 21:18, 01 Gru 2017 Temat postu:

bohdang napisał:
Witam. Odświeżę temat. Zabieram się za wymianę rozrządu i mam do szanownych kolegów dwa pytania:
Czy przy okazji tej wymiany (profilaktycznie) wymienić łańcuch i napinacz pompy olejowej? Auto ma przebieg ok. 180tys.km.
Drugie pytanie dotyczy innej części, a mianowicie katalizatora - wiem, że to nie ten wątek i jeśli moderator każe, to założę nowy. Ale do rzeczy...Otóż - może to zabrzmi śmiesznie, ale od jakiegoś czasu wyczuwam inny "zapach" spalin. Jest on dużo mniej "przyjemny" niż jeszcze niedawno. Podejrzewam niesprawność katalizatora. Wiem, że nie da się dokonać analizy spalin diesla, więc swoje spostrzeżenie opieram na własnym węchu. Proszę o poradę - czy szukać innego katalizatora, czy po prostu temat "olać"?
Silnik 1.4TDI, AMF, rok 2001.

Na wyczuwalny zapach spalin ma także wpływ ustawienie synchronizacji wałka rozrządu. Jeżeli synchronizacja wałka rozrządu będzie ustawiona np. na +1 to zapach będzie bardziej wyczuwalny ale spalanie będzie mniejsze, przy -1 będzie większe spalanie i mniej wyczuwalny zapach spalin dlatego po wymianie rozrządu pomimo ustawienia na blokadach kół należy skontrolować komputerowo synchronizację i ustawić na 0.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bohdang
 
 


Dołączył: 03 Lis 2012
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Elbląg
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Nie 22:21, 03 Gru 2017 Temat postu:

Jeśli chodzi o powiązanie synchronizacji wałka rozrządu z zapachem spalin, to musiało by się to chyba rozsynchronizować samoczynnie, czy coś, bo ja nic nie ruszałem. Natomiast mam inną zagwozdkę - nie mogę odkręcić śruby kółka zębatego osadzonego na wale korbowym. Nie pomógł nawet dobry klucz pneumatyczny! Śruba ani drgnie. Może ktoś ma jakiś patent na odkręcenie tej upartej śruby?
No i jeszcze sprawa odkręcenia misy olejowej. W żaden sposób nie da się wykręcić dwóch najbardziej "ukrytych" śrub od strony koła zamachowego. Jeśli ktoś twierdzi, że zrobił to bez odsunięcia skrzyni, to niech opisze szczegółowo jak to zrobił.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ilak
 
 


Dołączył: 05 Kwi 2013
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Polska
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Pon 22:11, 04 Gru 2017 Temat postu:

Koło zamachowe ma wycięcie ustaw je aby śruby były widoczne i kup sobie specjalny długi imbus do odkręcania michy.
Śruba na wale ta jest naprawdę mocno przywalona może ze specjalnym kluczem który służy do kontrowania odkręcania/dokręcania tej śruby dałbyś radę. Jest on w kształcie półksiężyca i nakręcasz go na zębatkę w otwory po odkręconym kole pasowym.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bohdang
 
 


Dołączył: 03 Lis 2012
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Elbląg
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Pon 22:43, 04 Gru 2017 Temat postu:

Dzięki za porady. Będę próbował.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum AUDI A2 Strona Główna -> Silnik wysokoprężny Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Strona 3 z 4


Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB Š 2001, 2005 phpBB Group
Theme bLock created by JR9 for stylerbb.net
Regulamin