Forum AUDI A2 Strona Główna
  FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Galerie   Rejestracja   Profil  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  Zaloguj 

Turbosprężarka

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum AUDI A2 Strona Główna -> Silnik wysokoprężny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
jakubj
 
 


Dołączył: 19 Maj 2015
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdynia
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Nie 23:56, 21 Cze 2015 Temat postu:

mi jak padnieturbina mechanik polecił nie regeneracje, poniewaz ma juz 270 tys km, tylko wymiane silnika na takiego z bitka, mowi za wymiane turbiny zaplacisz 1200 zl a 1600 wstawie ci silnik z bitka z 70 tys przebiegu z jakiegos nowego modelu

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
trepek
 
 


Dołączył: 08 Gru 2014
Posty: 1840
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 59 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Olkusz
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Pon 8:43, 22 Cze 2015 Temat postu:

1600zł za silnik i robocizne? Rozumiem, że mowa o jakimś 1.4 TDI z np. Fabii.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez trepek dnia Pon 8:43, 22 Cze 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marinsxx
 
 


Dołączył: 17 Gru 2012
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Śro 11:46, 28 Paź 2015 Temat postu:

a skrzynia biegów nie ma znaczenia jak się wrzuca inny silnik...
z tego co patrzyłem jest kilka typów skrzyń biegów manual


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
trepek
 
 


Dołączył: 08 Gru 2014
Posty: 1840
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 59 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Olkusz
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Śro 12:21, 28 Paź 2015 Temat postu:

Skrzynie w grupie VAG są wymienne. Trzeba tylko patrzeć na przełożenia i jaki NM jest w stanie przenieść skrzynia.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marinsxx
 
 


Dołączył: 17 Gru 2012
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Pon 13:27, 16 Lis 2015 Temat postu:

to wiem ale czy nie ma patentu VW z połączeniem - wałek przenoszący napęd wieloklinowy i miejsce mocowania... otwory śrub w korpusach skrzyni i silnika może poprzestawiali.... i kupowanie przez amatora mechanika na pałę/na odległość przez allegro albo olx to wydawanie kasy tylko...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
trepek
 
 


Dołączył: 08 Gru 2014
Posty: 1840
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 59 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Olkusz
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Pon 13:37, 16 Lis 2015 Temat postu:

Osobiście miałem w rękach kilka skrzyń z silników mocowanych wzdłużnie i wszystkie skrzynie były zamienne między sobą (choć pochodzłiły z różnych silników, część z rzędowych część z widlastych), ułożenie wałka wszędzie było takie samo a skrzynie posiadały w korpusie otwory pod wszystkie możliwe śruby jakie były stosowane w blokach silnikow r4/r5/v6.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marinsxx
 
 


Dołączył: 17 Gru 2012
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Czw 11:51, 19 Lis 2015 Temat postu:

aha tak czy owak lepiej sprawdzić 2 razy,

ostatnio ktoś tak na pałę kupił miskę olejową od Polo a tam brak miejsca dla czujnika poziomu oleju i miał problem....ciągle mu piszczało..


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
trepek
 
 


Dołączył: 08 Gru 2014
Posty: 1840
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 59 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Olkusz
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Czw 12:00, 19 Lis 2015 Temat postu:

Nie porównujmy miski olejowej do skrzyni biegów :-) Bo projekt kilku misek olejowych łatwiej wykonac niż kilku typów skrzyń biegów.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
berthold61
  
  


Dołączył: 27 Lip 2013
Posty: 907
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ruda Śląska

PostWysłany: Sob 10:42, 24 Sie 2019 Temat postu:

Panowie na pewno ktos składał układ dolotowy przy turbinie , potrzebuję wymienić uszczelnienie wyjścia turbiny na wąż o intercolera , co tam jest za uszczelnienie tego połączenia turbina wąż ? jest to jakiś oring czy inny rodzaj ? przydałoby się mieć fachową nazwę .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pacific tdi
 
 


Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 337
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dolny Śląsk
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Sob 19:46, 24 Sie 2019 Temat postu:

Wejdź na etka online i poszukaj. Tak będzie najprościej.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
berthold61
  
  


Dołączył: 27 Lip 2013
Posty: 907
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ruda Śląska

PostWysłany: Sob 20:54, 24 Sie 2019 Temat postu:

jakoś tych rysunków nie trawię , ale jutro jadę do Gliwic to wskoczę na giełdę samochodową i da się to kupić .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum AUDI A2 Strona Główna -> Silnik wysokoprężny Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2


Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB Š 2001, 2005 phpBB Group
Theme bLock created by JR9 for stylerbb.net
Regulamin