Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
piotrspecial
Dołączył: 14 Gru 2012
Posty: 103
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Berlin Płeć:
|
Wysłany: Pią 21:49, 12 Kwi 2013 Temat postu: Tryb awaryjny (Pompowtryski do wymiany) |
|
witam dzis na autostradzie motorek odmowil posluszenstwa max obroty to 3000 ale od 2300 z 3000 zaczyna szarpac czy to koniec pompek beledow brak [link widoczny dla zalogowanych] gorne logi sa z jak silnik byl ok dolne log dzisiejsze
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez piotrspecial dnia Pią 21:54, 12 Kwi 2013, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
PinkFloyd
Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 145 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin) Płeć:
|
Wysłany: Sob 6:03, 13 Kwi 2013 Temat postu: |
|
Pompki i to wszystkie wyzionely ducha, przy wymianie pompek pamietaj o nowej wiązce kabli do nich koszt ok 200zl. Jeździsz na oleju 505.01 ? Aż dziwne ze tak od razu wszystkie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
piotrspecial
Dołączył: 14 Gru 2012
Posty: 103
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Berlin Płeć:
|
Wysłany: Sob 6:21, 13 Kwi 2013 Temat postu: |
|
tak olej leje 5 w 30 orginalny z mercedesa zastanawia mnie czy ta nagla awaria niestala sie od zlego dizla chilalemtez kupic pompki po regeneraci tylko chyba bez rozbierania nieuda sie numeru pompek odczytac edlug etki powinny byc 045 130 073 t lub 045 130 079 x
wiazke dzis pojade kupic jesli bedzie w vw co powinienem jeszcze dokupic zeb mozna blo zawiesc caly komplet potrzebny do wymiany auto zostalo w na parkingu w Berlinie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
PinkFloyd
Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 145 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin) Płeć:
|
Wysłany: Sob 6:45, 13 Kwi 2013 Temat postu: |
|
Wiazka w Aso będzie droga, nie każde 5w30 spelnia normę 505.01, dobry olej co 15 tys km, dobre paliwo i czesto zmieniany filtr i będzie jezdzic dlugo. Pompki i wiazka i będzie git. Ja zawsze wymieniam wiązkę bo stare czesto tną korekcje i potem nie wiadomo co jest wina czy pompki czy wiazka
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
piotrspecial
Dołączył: 14 Gru 2012
Posty: 103
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Berlin Płeć:
|
Wysłany: Sob 10:28, 13 Kwi 2013 Temat postu: |
|
no tak drogie robi sie autko wiazke zamowilem bo niemieli pompki zdemontuje i za tydzien przywioze do polski do regeneracji wolabym miec drugie na zamiane tylko niewiem co tam jest zamontowane teraz bede szukal specialisty dobrego zeby je naprawic
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
PinkFloyd
Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 145 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin) Płeć:
|
Wysłany: Sob 10:40, 13 Kwi 2013 Temat postu: |
|
Nówki mozna mieć po 600zl a regenerowane po 300-350zl
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
piotrspecial
Dołączył: 14 Gru 2012
Posty: 103
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Berlin Płeć:
|
Wysłany: Sob 17:24, 13 Kwi 2013 Temat postu: |
|
z checia kupie 3 sztuki nowki podaj jakies namiary gdzie mozna nabyc bo szukam na alego ale tyle tego ze masakra zdjeli pokrywe i numer pomki 038 130 073 f silnik AMF 2001 ETKA podaje inne numery
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez piotrspecial dnia Sob 19:55, 13 Kwi 2013, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
PinkFloyd
Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 145 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin) Płeć:
|
Wysłany: Pon 7:18, 15 Kwi 2013 Temat postu: |
|
takie powinny pasować wg tabeli zamienników
Numery OE Marka
0 414 720 007 BOSCH
0 414 720 022 BOSCH
0 414 720 035 BOSCH
0 986 441 501 BOSCH
0 986 441 551 BOSCH
038 130 073 F VW
038 130 073 L VW
045 130 073 T VW
045 130 079 X VW
popytaj tu [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
piotrspecial
Dołączył: 14 Gru 2012
Posty: 103
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Berlin Płeć:
|
Wysłany: Pon 17:38, 15 Kwi 2013 Temat postu: |
|
sedeczne dzieki kolego za info oprócz tego okazało sie instalacja jest pogryziona i gumy na półośkach tez pogryzione przez malych szkodnikow pewnie tez kuna wlazla pod maske
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
piotrspecial
Dołączył: 14 Gru 2012
Posty: 103
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Berlin Płeć:
|
Wysłany: Sob 19:31, 27 Kwi 2013 Temat postu: |
|
wiec tak pompki po regeneracji nowe oringi druga pompa vakum nowa wiazka filtry paliwa teraz obroty sa ok ale kopci dymi siwo czarno z tlumnika slychac jakby niepracowal na wszytkie cylindry cos typu puf puf po 5 minutach tlumnik goracy na kocu nieidzie dotchnac
co spier....em bo juz mi rece odaja [link widoczny dla zalogowanych] dodam ze ten 3 cylider pokazuje masakre drugi tez i jakbym je nie przelozyl to te same pompki w karzym miejscu pokazuja te same wartosi a czasami na poczatku pokazywaly ponad 2.3 na bloku 13 POMOCY DOBRZY LUDZIE
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez piotrspecial dnia Sob 19:34, 27 Kwi 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
piotrspecial
Dołączył: 14 Gru 2012
Posty: 103
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Berlin Płeć:
|
Wysłany: Sob 16:53, 11 Maj 2013 Temat postu: |
|
sprawa rozwiązana peknieta pompka na 3 cylindrze wymieniona na druga auto narazie zaczęło wkoncu śmigać oczywiście praca silnika polepszyła się po wymianie aż tylu części
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|