Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kaczmarres
Dołączył: 23 Gru 2015
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łódź, Szczerców Płeć:
|
Wysłany: Nie 16:02, 17 Sty 2016 Temat postu: Spadek mocy od 120km/h 1.4tdi 75KM |
|
Witajcie ponownie, 1 moja własna awaria-wlaśnie dziś zrobiłem sobie wycieczkę na wieś i wtrakcie jazdy ok.120/130Km/h Przestał przyspieszać, po zatrzymaniu i zgaszeniu Ok,ale znów jak dostaje obciążenia to samo.tak do 100km/h na dłuższą metę jest ok.Problem powtarza się za każdym razem od ok.120\130...n75?,przewody?nie wyswietla żadnych błędów na desce rozdzielczej.
PS.nie dorobiłem się jeszcze kabla i programu. Może ktoś w okolicy Łodzi pomoże?pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
adamon
Dołączył: 16 Cze 2015
Posty: 932
Przeczytał: 6 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Pajęczno Płeć:
|
Wysłany: Nie 16:09, 17 Sty 2016 Temat postu: |
|
W odczytaniu błędów zapraszam do Pajęczna
Nie masz daleko
Mam kabelek
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
PinkFloyd
Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 145 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin) Płeć:
|
Wysłany: Nie 16:11, 17 Sty 2016 Temat postu: |
|
Typowy notlauf. Daj dynamicznie 03 i 011.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kaczmarres
Dołączył: 23 Gru 2015
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łódź, Szczerców Płeć:
|
Wysłany: Nie 16:27, 17 Sty 2016 Temat postu: |
|
No chwilowo jestem w Szczercowie,ale mam 2 dzieci z sobą...i pewnie się nie wyrwe...podaj nr telefonu... Na PW.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kaczmarres
Dołączył: 23 Gru 2015
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łódź, Szczerców Płeć:
|
Wysłany: Pon 18:07, 18 Sty 2016 Temat postu: |
|
PinkFloyd napisał: | Typowy notlauf. Daj dynamicznie 03 i 011. | dam jak tylko kabel mi dojdzie, chyba jutro, póki co po mieście do 100 nie.ma problemu...odezwę się
..dzięki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kaczmarres
Dołączył: 23 Gru 2015
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łódź, Szczerców Płeć:
|
Wysłany: Czw 20:55, 21 Sty 2016 Temat postu: |
|
Kabelek doszedł wraz z VCDS lite. Podłączyłem to dziś jakoś pokazał tylko coś takiego "VCDS-Lite Version: Release 1.2
Thursday, 21 January 2016, 09:59:52.
Control Module Part Number: 045 906 019 G
Component and/or Version: 1,4l R3 EDC 0000SG 1207
Software Coding: 00002
Work Shop Code: WSC 00000
VCID: 19454E679081
Additional Info: WAUZZZ8ZZ1N018161 AUZ7Z0Y1590706
3 Faults Found:
17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer
P1570 - 35-10 - - - Intermittent
18058 - Shareware Version. To Decode all DTCs
P1650 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent
17965 - Shareware Version. To Decode all DTCs
P1557 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent"
oj chyba na tym programie za wiele nie zrobię?
A co do dynamicznych logów...nie zrobiłem, bo 1. muszę się opanować w programie, 2. mam za krótki przedłużacz bo w lapku bateria złom, 3. po tym śniegu ciężko jechać na 3b 4500obr...Mam nadzieję, że w weekend się uda jakoś. Dodam tylko,że łapie notlaufa tylko na 5b przy ok. 3000obr, na 2-3 mogę przeciągnąć i nic.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kaczmarres dnia Czw 21:27, 21 Sty 2016, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kaczmarres
Dołączył: 23 Gru 2015
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łódź, Szczerców Płeć:
|
Wysłany: Pią 22:13, 22 Sty 2016 Temat postu: |
|
Proszę bardzo, moje pierwsze w życiu logi (mam nadzieję,że dobrze zrobiłem) - chyba pierwsze w pliku są statyczne,ale dalej już
dynamiczne 03 [link widoczny dla zalogowanych]
dynamiczne 011 [link widoczny dla zalogowanych]
wrzuciłem tak jak mi się pliki utworzyły, nic nie kopiowałem, wycinałem itd...AHA i błąd : 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation P1557 - 35-00.
Proszę o pomoc.
PS. na 3b max do 4000 obr z hakiem, bo łapałem notlaufa za każdym razem...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kaczmarres dnia Pią 22:23, 22 Sty 2016, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
PinkFloyd
Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 145 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin) Płeć:
|
Wysłany: Sob 12:32, 23 Sty 2016 Temat postu: |
|
Masz przeładowanie, w turbinie WG jest odwrotnie niż VNT czyli nieszczelność podcisnien lub uszkodzony n75 powoduje przeładowanie a w vnt niedoładowanie, czyli albo niesprawny N75 co się zdarza, nieszczelnosc przewodu sterowania N75 i WG, lub zacięty zawór WG. Najpierw N75 i przewody do sprawdzenia.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez PinkFloyd dnia Sob 12:33, 23 Sty 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
kaczmarres
Dołączył: 23 Gru 2015
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łódź, Szczerców Płeć:
|
Wysłany: Sob 13:11, 23 Sty 2016 Temat postu: |
|
dzięki Ci wielkie za pomoc i dobrą wiadomość w sumie, że to nie turbo. Czyli wymieniam wężyki, bo są sparciałe jak nie wiem co, i może od razu kupię zaworek. tylko pytanie który to n75 na fotce?
1. ma nr 1J0 906 283 A
2. ? nie dostałem się.
3. 28 906 283 F
Gdzieś czytałem,że n75 = n18 i że można je zamienić na próbę?
To podejdzie, bo ma na końcu N?
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
PinkFloyd
Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 145 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin) Płeć:
|
Wysłany: Sob 13:26, 23 Sty 2016 Temat postu: |
|
Zawory sa zamienne w turbawkach vnt, masz zawór starej typu metalowy n75. Na przyszłość po przewodach ustalasz co do czego, z gruszki turbiny idzie do n75, z egr do zaworu egr, i itp..Przewody wymienia sie wszystkie bo są to naczynia powiazane
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez PinkFloyd dnia Sob 13:27, 23 Sty 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
kaczmarres
Dołączył: 23 Gru 2015
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łódź, Szczerców Płeć:
|
Wysłany: Sob 13:45, 23 Sty 2016 Temat postu: |
|
I wszystko jasne! Dzięki ogromne jeszcze raz. Jak tyko zrobi się cieplej ruszam z robotą. A jeszcze ostatnie pytanie - jak jeżdżę z tym na codzień, tzn. oszczędzam auto = staram się nie łapać notlaufa to nie zajadę czegoś?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
PinkFloyd
Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 145 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin) Płeć:
|
Wysłany: Sob 13:56, 23 Sty 2016 Temat postu: |
|
kaczmarres napisał: | I wszystko jasne! Dzięki ogromne jeszcze raz. Jak tyko zrobi się cieplej ruszam z robotą. A jeszcze ostatnie pytanie - jak jeżdżę z tym na codzień, tzn. oszczędzam auto = staram się nie łapać notlaufa to nie zajadę czegoś? |
Możesz wysypać turbawke bo daje na granicy mapsensora czyli ponad 1,5 bara ( w sumie moze byc wiecej, ale twoj map sensor juz więcej nie pokarze ), jak 1.9 tdi 150KM lub nawet więcej niż ARL, tyko paliwa nie ma żeby odczuć moc i turbawka mała żeby długo to wytzymała, ta turbawka nie lubi więcej niż 1.2 bara tym bardziej ze ma swoje lata, łapiesz notlauf, bo gdyby nie było tego przy jeździe w trasie dawno juz by wybuchła łamią oś wirnika na pół. Można jeździć ale nie polecam wciskania gazu więcej niż do połowy.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez PinkFloyd dnia Sob 13:59, 23 Sty 2016, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kaczmarres
Dołączył: 23 Gru 2015
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łódź, Szczerców Płeć:
|
Wysłany: Sob 14:51, 23 Sty 2016 Temat postu: |
|
to już bezpieczniej dla turba na notlaufie jeździć...?
zaworek będzie we wtorek.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kaczmarres dnia Sob 14:52, 23 Sty 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
PinkFloyd
Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 145 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin) Płeć:
|
Wysłany: Sob 14:55, 23 Sty 2016 Temat postu: |
|
kaczmarres napisał: | to już bezpieczniej dla turba na notlaufie jeździć...?
zaworek będzie we wtorek. |
najbezpieczniej to doprowadzić auto do porządku z notlaufem to nie jazda jak dawka paliwa jest na poziome wartości przepływki 550.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kaczmarres
Dołączył: 23 Gru 2015
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łódź, Szczerców Płeć:
|
Wysłany: Sob 15:30, 23 Sty 2016 Temat postu: |
|
idę wykręce jakoś ten zaworek i można go jakoś przedmuchnąć? przeczyścić?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
PinkFloyd
Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 145 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin) Płeć:
|
Wysłany: Sob 16:22, 23 Sty 2016 Temat postu: |
|
kaczmarres napisał: | idę wykręce jakoś ten zaworek i można go jakoś przedmuchnąć? przeczyścić? |
Na dole tematu
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
sebastian7905
Dołączył: 31 Gru 2013
Posty: 173
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Orle Płeć:
|
Wysłany: Sob 17:15, 23 Sty 2016 Temat postu: |
|
PinkFloyd ,widzę ,że się jeszcze udzielasz - brawo
p.s. Audik ma się świetnie jedyne 167000 przebiegu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
PinkFloyd
Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 145 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin) Płeć:
|
Wysłany: Sob 17:35, 23 Sty 2016 Temat postu: |
|
sebastian7905 napisał: | PinkFloyd ,widzę ,że się jeszcze udzielasz - brawo
p.s. Audik ma się świetnie jedyne 167000 przebiegu |
Już ? Ważne że ma ori przebieg i jeszcze polata, żona trochę żałuje że sprzedałem, twierdzi że za duże auta jej kupuje. Ja też ale ważne że w dobrych rękach. Myślałem ze zostawie na przyszłość jako zabytek, ale życie zmienia plany. Teraz jestem w PL się poleczyć bo jest taniej. W niedawnym autoświecie był test Polo 1.4 16V BBY po przebiegu 490 tys km i lata dalej bez ruszania silnika- ponoc jak odma nie zamarznie to auto polata duży przebieg, a bby nie ma z tym problemu. Poza tym karoseria jest trwała i ponad czasowa, korbowód nieśmiertelny wg starej szkoły, jak ktoś musi, wymieni tłoki kompletne i auto polata kolejne 15 lat. Pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez PinkFloyd dnia Sob 18:07, 23 Sty 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
kaczmarres
Dołączył: 23 Gru 2015
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łódź, Szczerców Płeć:
|
Wysłany: Sob 20:58, 23 Sty 2016 Temat postu: |
|
To ja już jestem na ponad połowie tego przebiegu 490;)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kaczmarres
Dołączył: 23 Gru 2015
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łódź, Szczerców Płeć:
|
Wysłany: Sob 14:46, 30 Sty 2016 Temat postu: |
|
Zaworek wymieniony, wężyki częściowo, te które od góry się da...reszta na kanale dopiero...Ale problem nie znikł. Czy to raczej wina któregoś z niewymienionych węży idących do turbiny (pytanie retoryczne?)?
Zrobiłem logi dynamiczne znów 03 i 011...czy o czymś nowym mówią?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ps. jak i gdzie pouczyć się o interpretacji tych i innych logów?Noce mam wolne, mogę czytać. POZDRAWIAM
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kaczmarres dnia Sob 14:47, 30 Sty 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|