Forum AUDI A2 Strona Główna
  FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Galerie   Rejestracja   Profil  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  Zaloguj 

Spadek mocy od 120km/h 1.4tdi 75KM

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum AUDI A2 Strona Główna -> Silnik wysokoprężny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
kaczmarres
 
 


Dołączył: 23 Gru 2015
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź, Szczerców
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Nie 16:02, 17 Sty 2016 Temat postu: Spadek mocy od 120km/h 1.4tdi 75KM

Witajcie ponownie, 1 moja własna awaria-wlaśnie dziś zrobiłem sobie wycieczkę na wieś i wtrakcie jazdy ok.120/130Km/h Przestał przyspieszać, po zatrzymaniu i zgaszeniu Ok,ale znów jak dostaje obciążenia to samo.tak do 100km/h na dłuższą metę jest ok.Problem powtarza się za każdym razem od ok.120\130...n75?,przewody?nie wyswietla żadnych błędów na desce rozdzielczej.
PS.nie dorobiłem się jeszcze kabla i programu. Może ktoś w okolicy Łodzi pomoże?pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
adamon
  
  


Dołączył: 16 Cze 2015
Posty: 932
Przeczytał: 6 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pajęczno
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Nie 16:09, 17 Sty 2016 Temat postu:

W odczytaniu błędów zapraszam do Pajęczna Szczęśliwy
Nie masz daleko
Mam kabelek Szczęśliwy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PinkFloyd
 
 


Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 145 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin)
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Nie 16:11, 17 Sty 2016 Temat postu:

Typowy notlauf. Daj dynamicznie 03 i 011.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kaczmarres
 
 


Dołączył: 23 Gru 2015
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź, Szczerców
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Nie 16:27, 17 Sty 2016 Temat postu:

No chwilowo jestem w Szczercowie,ale mam 2 dzieci z sobą...i pewnie się nie wyrwe...podaj nr telefonu... Na PW.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kaczmarres
 
 


Dołączył: 23 Gru 2015
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź, Szczerców
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Pon 18:07, 18 Sty 2016 Temat postu:

PinkFloyd napisał:
Typowy notlauf. Daj dynamicznie 03 i 011.
dam jak tylko kabel mi dojdzie, chyba jutro, póki co po mieście do 100 nie.ma problemu...odezwę się
..dzięki


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kaczmarres
 
 


Dołączył: 23 Gru 2015
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź, Szczerców
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Czw 20:55, 21 Sty 2016 Temat postu:

Kabelek doszedł wraz z VCDS lite. Podłączyłem to dziś jakoś pokazał tylko coś takiego "VCDS-Lite Version: Release 1.2
Thursday, 21 January 2016, 09:59:52.
Control Module Part Number: 045 906 019 G
Component and/or Version: 1,4l R3 EDC 0000SG 1207
Software Coding: 00002
Work Shop Code: WSC 00000
VCID: 19454E679081
Additional Info: WAUZZZ8ZZ1N018161 AUZ7Z0Y1590706
3 Faults Found:
17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer
P1570 - 35-10 - - - Intermittent
18058 - Shareware Version. To Decode all DTCs
P1650 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent
17965 - Shareware Version. To Decode all DTCs
P1557 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent"

oj chyba na tym programie za wiele nie zrobię?


A co do dynamicznych logów...nie zrobiłem, bo 1. muszę się opanować w programie, 2. mam za krótki przedłużacz Mruga bo w lapku bateria złom, 3. po tym śniegu ciężko Mruga jechać na 3b 4500obr...Mam nadzieję, że w weekend się uda jakoś. Dodam tylko,że łapie notlaufa tylko na 5b przy ok. 3000obr, na 2-3 mogę przeciągnąć i nic.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kaczmarres dnia Czw 21:27, 21 Sty 2016, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kaczmarres
 
 


Dołączył: 23 Gru 2015
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź, Szczerców
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Pią 22:13, 22 Sty 2016 Temat postu:

Proszę bardzo, moje pierwsze w życiu logi (mam nadzieję,że dobrze zrobiłem) - chyba pierwsze w pliku są statyczne,ale dalej już
dynamiczne 03 [link widoczny dla zalogowanych]
dynamiczne 011 [link widoczny dla zalogowanych]
wrzuciłem tak jak mi się pliki utworzyły, nic nie kopiowałem, wycinałem itd...AHA i błąd : 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation P1557 - 35-00.
Proszę o pomoc.
PS. na 3b max do 4000 obr z hakiem, bo łapałem notlaufa za każdym razem...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kaczmarres dnia Pią 22:23, 22 Sty 2016, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PinkFloyd
 
 


Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 145 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin)
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Sob 12:32, 23 Sty 2016 Temat postu:

Masz przeładowanie, w turbinie WG jest odwrotnie niż VNT czyli nieszczelność podcisnien lub uszkodzony n75 powoduje przeładowanie a w vnt niedoładowanie, czyli albo niesprawny N75 co się zdarza, nieszczelnosc przewodu sterowania N75 i WG, lub zacięty zawór WG. Najpierw N75 i przewody do sprawdzenia.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez PinkFloyd dnia Sob 12:33, 23 Sty 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kaczmarres
 
 


Dołączył: 23 Gru 2015
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź, Szczerców
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Sob 13:11, 23 Sty 2016 Temat postu:

dzięki Ci wielkie za pomoc i dobrą wiadomość w sumie, że to nie turbo. Czyli wymieniam wężyki, bo są sparciałe jak nie wiem co, i może od razu kupię zaworek. tylko pytanie który to n75 na fotce?
1. ma nr 1J0 906 283 A
2. ? nie dostałem się.
3. 28 906 283 F
Gdzieś czytałem,że n75 = n18 i że można je zamienić na próbę?
To podejdzie, bo ma na końcu N?
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PinkFloyd
 
 


Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 145 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin)
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Sob 13:26, 23 Sty 2016 Temat postu:

Zawory sa zamienne w turbawkach vnt, masz zawór starej typu metalowy n75. Na przyszłość po przewodach ustalasz co do czego, z gruszki turbiny idzie do n75, z egr do zaworu egr, i itp..Przewody wymienia sie wszystkie bo są to naczynia powiazane

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez PinkFloyd dnia Sob 13:27, 23 Sty 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kaczmarres
 
 


Dołączył: 23 Gru 2015
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź, Szczerców
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Sob 13:45, 23 Sty 2016 Temat postu:

I wszystko jasne! Dzięki ogromne jeszcze raz. Jak tyko zrobi się cieplej ruszam z robotą. A jeszcze ostatnie pytanie - jak jeżdżę z tym na codzień, tzn. oszczędzam auto = staram się nie łapać notlaufa to nie zajadę czegoś?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PinkFloyd
 
 


Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 145 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin)
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Sob 13:56, 23 Sty 2016 Temat postu:

kaczmarres napisał:
I wszystko jasne! Dzięki ogromne jeszcze raz. Jak tyko zrobi się cieplej ruszam z robotą. A jeszcze ostatnie pytanie - jak jeżdżę z tym na codzień, tzn. oszczędzam auto = staram się nie łapać notlaufa to nie zajadę czegoś?

Możesz wysypać turbawke bo daje na granicy mapsensora czyli ponad 1,5 bara ( w sumie moze byc wiecej, ale twoj map sensor juz więcej nie pokarze ), jak 1.9 tdi 150KM Szczęśliwy lub nawet więcej niż ARL, tyko paliwa nie ma żeby odczuć moc i turbawka mała żeby długo to wytzymała, ta turbawka nie lubi więcej niż 1.2 bara tym bardziej ze ma swoje lata, łapiesz notlauf, bo gdyby nie było tego przy jeździe w trasie dawno juz by wybuchła łamią oś wirnika na pół. Można jeździć ale nie polecam wciskania gazu więcej niż do połowy.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez PinkFloyd dnia Sob 13:59, 23 Sty 2016, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kaczmarres
 
 


Dołączył: 23 Gru 2015
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź, Szczerców
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Sob 14:51, 23 Sty 2016 Temat postu:

to już bezpieczniej dla turba na notlaufie jeździć...?
zaworek będzie we wtorek.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kaczmarres dnia Sob 14:52, 23 Sty 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PinkFloyd
 
 


Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 145 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin)
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Sob 14:55, 23 Sty 2016 Temat postu:

kaczmarres napisał:
to już bezpieczniej dla turba na notlaufie jeździć...?
zaworek będzie we wtorek.

najbezpieczniej to doprowadzić auto do porządku Szczęśliwy z notlaufem to nie jazda jak dawka paliwa jest na poziome wartości przepływki 550.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kaczmarres
 
 


Dołączył: 23 Gru 2015
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź, Szczerców
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Sob 15:30, 23 Sty 2016 Temat postu:

idę wykręce jakoś ten zaworek i można go jakoś przedmuchnąć? przeczyścić?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PinkFloyd
 
 


Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 145 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin)
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Sob 16:22, 23 Sty 2016 Temat postu:

kaczmarres napisał:
idę wykręce jakoś ten zaworek i można go jakoś przedmuchnąć? przeczyścić?


Na dole tematu
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sebastian7905
 
 


Dołączył: 31 Gru 2013
Posty: 173
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Orle
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Sob 17:15, 23 Sty 2016 Temat postu:

PinkFloyd ,widzę ,że się jeszcze udzielasz - brawo

p.s. Audik ma się świetnie jedyne 167000 przebiegu


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PinkFloyd
 
 


Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 145 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin)
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Sob 17:35, 23 Sty 2016 Temat postu:

sebastian7905 napisał:
PinkFloyd ,widzę ,że się jeszcze udzielasz - brawo

p.s. Audik ma się świetnie jedyne 167000 przebiegu


Już ? Ważne że ma ori przebieg i jeszcze polata, żona trochę żałuje że sprzedałem, twierdzi że za duże auta jej kupuje. Ja też ale ważne że w dobrych rękach. Myślałem ze zostawie na przyszłość jako zabytek, ale życie zmienia plany. Teraz jestem w PL się poleczyć bo jest taniej. W niedawnym autoświecie był test Polo 1.4 16V BBY po przebiegu 490 tys km i lata dalej bez ruszania silnika- ponoc jak odma nie zamarznie to auto polata duży przebieg, a bby nie ma z tym problemu. Poza tym karoseria jest trwała i ponad czasowa, korbowód nieśmiertelny wg starej szkoły, jak ktoś musi, wymieni tłoki kompletne i auto polata kolejne 15 lat. Pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez PinkFloyd dnia Sob 18:07, 23 Sty 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kaczmarres
 
 


Dołączył: 23 Gru 2015
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź, Szczerców
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Sob 20:58, 23 Sty 2016 Temat postu:

To ja już jestem na ponad połowie tego przebiegu 490;)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kaczmarres
 
 


Dołączył: 23 Gru 2015
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź, Szczerców
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Sob 14:46, 30 Sty 2016 Temat postu:

Zaworek wymieniony, wężyki częściowo, te które od góry się da...reszta na kanale dopiero...Ale problem nie znikł. Czy to raczej wina któregoś z niewymienionych węży idących do turbiny (pytanie retoryczne?)?
Zrobiłem logi dynamiczne znów 03 i 011...czy o czymś nowym mówią?

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ps. jak i gdzie pouczyć się o interpretacji tych i innych logów?Noce mam wolne, mogę czytać. POZDRAWIAM


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kaczmarres dnia Sob 14:47, 30 Sty 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum AUDI A2 Strona Główna -> Silnik wysokoprężny Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2


Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB Š 2001, 2005 phpBB Group
Theme bLock created by JR9 for stylerbb.net
Regulamin