Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ŁukaszP
Dołączył: 19 Kwi 2017
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć:
|
Wysłany: Pon 7:51, 14 Maj 2018 Temat postu: Spadek mocy 1.4 tdi bhc Logi |
|
Witam,
prośba o diagnozę na podstawia logów. Samochód traci moc szczególnie na wyższych obrotach na biegu 4 i 5 z tego co zaobserwowałem. Do rzeczy:
Błędy po odcięciu mocy:
[link widoczny dla zalogowanych]
Log 003 dynamiczny
[link widoczny dla zalogowanych]
Log 011 dynamiczny
[link widoczny dla zalogowanych]
i jeszcze raz w razie jak by co:
[link widoczny dla zalogowanych]
Na koniec statyczny Log 000 :
[link widoczny dla zalogowanych]
Proszę o wskazówki bo jestem zielony w temacie.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez ŁukaszP dnia Pon 7:57, 14 Maj 2018, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
ŁukaszP
Dołączył: 19 Kwi 2017
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć:
|
Wysłany: Czw 8:35, 17 Maj 2018 Temat postu: |
|
Ciągnąc samotnie wątek
Sprawdziłem przewody podciśnieniowe dochodzące do turbo. Ten od gruszki jest przytarty , ale zaciskając go dalej i ssąc trzyma język więc raczej to nie on, chodź może warto było by go wymienić.
Następnym etapem będzie sprawdzenie całego dolotu, ale nie mam za bardzo dostępu do kanału, dlatego sprawa się przeciąga. Wskazania 011 pokazują ciągle niedoładowanie wiec na chłopski rozum może to być jakaś nieszczelność.
Ciężko teraz podpatrzeć inne logi do strona vaglog na która wszyscy wrzucali logi nie działa.
Znalazłem trochę na necie informacji może nie będzie problemu jak tu wrzucę a komuś się przyda:
Po niemiecku ale jest tłumacz.
[link widoczny dla zalogowanych]
Dość przystępnie opisane:
[link widoczny dla zalogowanych]
I fajne zdjęcia
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
berthold61
Dołączył: 27 Lip 2013
Posty: 907
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany: Pią 21:51, 18 Maj 2018 Temat postu: |
|
Dobra rada , wrzuć te swoje logi na forum golfa bo oni mają to opanowane do perfekcji , ja kiedyś jak jeszcze miałem golfa 3 potem audi 80 to miałem to opanowane ale to było prawie 10 lat temu inie chciałbym ci tu teraz mądrościami strzelać bo najnormalniej zapomniałem jak to się odczytuje . szkoda że pinkflojd tu nie zagląda .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ŁukaszP
Dołączył: 19 Kwi 2017
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć:
|
Wysłany: Sob 6:24, 19 Maj 2018 Temat postu: |
|
Wrzuciłem na forum golfa, zobaczymy czy zechcą się pochylić nad A2.
Dzięki berthold61 za zainteresowanie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ŁukaszP
Dołączył: 19 Kwi 2017
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć:
|
Wysłany: Pon 11:56, 30 Lip 2018 Temat postu: |
|
Dla potomnych
Problem rozwiązała wymiana oringu przy turbinie od stromy dolotu. Widziałem ze tam się poci olejem z odmy, miałem to zrobić przy okazji a okazało się ze to główny problem (łapał lewe powietrze). Odma zintegrowana z deklem to straszny niewypał, ale to już inna historia...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
atikow
Dołączył: 01 Lis 2014
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany: Śro 17:35, 17 Kwi 2019 Temat postu: |
|
Możesz jakaś fotkę podrzucić który oring chodzi? Walczę z spadkiem mocy dłuższy czas bez skutku.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
berthold61
Dołączył: 27 Lip 2013
Posty: 907
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany: Śro 18:37, 17 Kwi 2019 Temat postu: |
|
ŁukaszP napisał: | Dla potomnych
Problem rozwiązała wymiana oringu przy turbinie od stromy dolotu. Widziałem ze tam się poci olejem z odmy, miałem to zrobić przy okazji a okazało się ze to główny problem (łapał lewe powietrze). Odma zintegrowana z deklem to straszny niewypał, ale to już inna historia... |
Też w swoim mam tam nieszczelność od 2 lat i nie ma czasu się tym zająć ale ja nie mam aż tak wielkiej nieszczelności , mam auto po chipie i kiedyś do 200/godz dochodziło a teraz tylko 180/godz .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ŁukaszP
Dołączył: 19 Kwi 2017
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć:
|
Wysłany: Czw 6:59, 18 Kwi 2019 Temat postu: |
|
atikow@ Poz.18 [link widoczny dla zalogowanych]
berthold61@ Za pewnie fajnie Ci to chodzi na chipie, myślałem o tym przed kupnem ale zostawiłem tak jak jest, nie ma tragedii. Swoim najszybciej jechałem około 180 km/h przez chwilę, nie był to test ile poleci . Pamiętam że od 160 słabo przyspieszał i nie prowadził się najlepiej Nie ładnie dwa lata tak jeździć, trzeba o-ring wymienić, np. przy wymianie oleju
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|