Forum AUDI A2 Strona Główna
  FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Galerie   Rejestracja   Profil  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  Zaloguj 

Problem z odpalaniem

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum AUDI A2 Strona Główna -> Silnik wysokoprężny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
czyzykus
 
 


Dołączył: 20 Kwi 2014
Posty: 44
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Chłopak

PostWysłany: Śro 22:02, 04 Kwi 2018 Temat postu: Problem z odpalaniem

Witam szanownych kolegów
Od kilku dni mam problem z odpalaniem a mianowicie.
Podjezdzam pod sklep, po paru minutach wychodze, krecę a tu zonk audiczka nie zapala. Krece dalej i nic. Z racji tego ze akumulator woła o wymianę padl po kilku kreceniach. Przyjechal kumpel z kablami i po kilku kreceniach i pedale od gazu w podlodze zaskoczyl. Jezdzi dobrze. Dynamicznie nic nie szarpie wsio ok. Dojechalem do domu i za 5 minut chce odpalic i znowu problem. Po 30 sekundach krecenia z pedalem gazu w podlodze odpalil.
Jak go zgasze i odrazu odpalam to jest ok ale jak postoi 5-10 minut to juz trzeba krecic dlugo.
Pomyslalem ze pompka paliwa padla. Wyjelem smok a tam pompki brak heh. Spuscilem cale paliwo bo lalem na podejzanej stacji i zalalem verve z orlena ale nic to nie dalo. Nadal jest problem z odpalaniem
Gdzie szukac przyczyny ?
Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tede
 
 


Dołączył: 05 Maj 2017
Posty: 157
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pomorskie
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Śro 23:00, 04 Kwi 2018 Temat postu:

Objawy miałem podobne ale nie zapalał raz na jakiś czas ,nie za każdym razem.Jak już zapalił to zero jakichkolwiek objawów.Zobacz czy nie podniósł się poziom oleju albo po zapachu wyczuj czy czuć ropą na bagnecie.Poszukaj postu na temat uszczelniaczy pompo wtrysków.Od razu wyeliminuj cofanie się paliwa,nie kombinuj z zaworkiem zwrotnym a nawet jak podłączysz wężyk i będą pęcherzyki powietrza to nic nie ma do tego.Nie jestem mechanikiem z zawodu ale na 50% uszczelniacze.Gdy byłem u zaufanego mechanika i powiedziałem mu że nie zapala jak postoi to powiedział że na 100% uszczelnienia.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
berthold61
  
  


Dołączył: 27 Lip 2013
Posty: 907
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ruda Śląska

PostWysłany: Czw 20:56, 05 Kwi 2018 Temat postu:

Jedno mnie dziwi po co w dieslu podczas rozruchu naciskasz pedał gazu , w dieslu od gazu podczas odpalania daleko on sam sobie dobiera dawkę i co tam potrzebuje , ale z tego co piszesz to dzieje się to tylko na ciepłym co ? jak na zimnym będzie palił dobrze a na ciepłym kiepsko to czeka cie wizyta u tunera aby ci dawkę startową skorygował , mniemam że interfejsem już wykluczyłeś uszkodzone czujniki temperatur i takie tam , kabelek koszt ok 20 zł

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
czyzykus
 
 


Dołączył: 20 Kwi 2014
Posty: 44
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Chłopak

PostWysłany: Pią 0:50, 06 Kwi 2018 Temat postu:

berthold61 napisał:
Jedno mnie dziwi po co w dieslu podczas rozruchu naciskasz pedał gazu , w dieslu od gazu podczas odpalania daleko on sam sobie dobiera dawkę i co tam potrzebuje , ale z tego co piszesz to dzieje się to tylko na ciepłym co ? jak na zimnym będzie palił dobrze a na ciepłym kiepsko to czeka cie wizyta u tunera aby ci dawkę startową skorygował , mniemam że interfejsem już wykluczyłeś uszkodzone czujniki temperatur i takie tam , kabelek koszt ok 20 zł


Hmm No wlasnie jak kręcę bez wciśniętego gazu to wychechlam akumulator i nie zapali 😜jak ostatnim razem albo przynajmniej mi sie tak wydaje. Dodam ze na zimnym silniku pali od strzała. Nie podłączałem go interfejsem bo musiałem wyjechać do pracy i wracam dopiero za tydzień. Mam tylko ten interfejs przez bluetooth i program tourque


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
berthold61
  
  


Dołączył: 27 Lip 2013
Posty: 907
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ruda Śląska

PostWysłany: Pią 20:44, 06 Kwi 2018 Temat postu:

Tym interfejsem w audi niczego sensownego nie stwierdzisz , diesel na pompowtryskach oraz komonreilu odpalamy bez dotykania gazu , ale jak będzie ta sytuacja się powtarzać czyli zimny pali ok a ciepły nie to tylko tuner on ci zrobi korekcję dawki startowej na ciepłym

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pacific tdi
 
 


Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 337
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dolny Śląsk
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Nie 20:48, 08 Kwi 2018 Temat postu:

Odczytaj czy są jakies błędy, bo przyczyn może być dużo.
Bo kolega to widzę taki trochę jasnowidz: cytuję "na 50% uszczelniacze pompowtrysków' he he


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum AUDI A2 Strona Główna -> Silnik wysokoprężny Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1


Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB Š 2001, 2005 phpBB Group
Theme bLock created by JR9 for stylerbb.net
Regulamin