Forum AUDI A2 Strona Główna
  FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Galerie   Rejestracja   Profil  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  Zaloguj 

Pompa Vacum przewód podciśnienia rusza sie w obudowie

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum AUDI A2 Strona Główna -> Silnik wysokoprężny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
avidawid
 
 


Dołączył: 08 Lip 2013
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: podlaskie
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Śro 13:20, 02 Paź 2013 Temat postu: Pompa Vacum przewód podciśnienia rusza sie w obudowie

witam nadal szukam nieszczelnosci zwiazanych ciezko palącym autkiem po nocnym postoju . mam takie pytanie czy przewod podcisnienia wychodzacy z pompy vacum powinien m,iec luz wdłuzny i ppprzeczny , czyli rusza sie straszniew obudowie . czy to mozna wrazieczego uszczelnic jakims oringiem albo czyms takim ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
piotrspecial
 
 


Dołączył: 14 Gru 2012
Posty: 103
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Berlin
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Śro 17:49, 02 Paź 2013 Temat postu:

mozna wymienic oring ja tak zroblem zalozylemoring silikonowy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PinkFloyd
 
 


Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 145 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin)
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Śro 18:43, 02 Paź 2013 Temat postu:

Albo uszczelnić klejem typu cement który sie rozrabia jak plasteline z doch skladnikow ściągasz przewód oczyszczasz wejście i kruciec i nakladasz wokól , zakladasz potem przewód i nowa opaske

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
avidawid
 
 


Dołączył: 08 Lip 2013
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: podlaskie
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Czw 12:40, 03 Paź 2013 Temat postu:

a jak mocowana ta rurka krociec , sa jakies zatrzaski ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
piotrspecial
 
 


Dołączył: 14 Gru 2012
Posty: 103
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Berlin
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Czw 12:48, 03 Paź 2013 Temat postu:

w mojej pompie ten krociec jest aluminiowy jako calosc pompy ale w drugiej krociec jest plastykowy i ma zatrzaski po dwoch stronach

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
20omega
 
 


Dołączył: 17 Wrz 2013
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rybnik
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Czw 19:23, 03 Paź 2013 Temat postu:

A le ten kruciec jest przecież od powietrza. ten najgrubszy z tyłu. w moim vacum też się rusza. Mam Zakleić?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PinkFloyd
 
 


Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 145 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin)
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Czw 20:04, 03 Paź 2013 Temat postu:

20omega napisał:
A le ten kruciec jest przecież od powietrza. ten najgrubszy z tyłu. w moim vacum też się rusza. Mam Zakleić?


od powietrza jest bardzo ważny jak szczelny- leprze szybsze działanie hamulca i wysterowanie turbiny


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
20omega
 
 


Dołączył: 17 Wrz 2013
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rybnik
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Pią 7:49, 04 Paź 2013 Temat postu:

avidawid. jestem posiadaczem od niedawna A2 może miesiąc. i też po czasie stwierdziłem że kiepsko odpala po dłuższym postoju. Wymieniłem vacum na używane , czujnik temperatury płynu i świece żarowe. Pomogło . żałuję że nie wymieniałem tego po kolei tylko wszystko na raz. wtedy wiedziałbym co było przyczyną. Teraz pozostało mi tylko zlikwidowanie znikającego oleju. ale to inna sprawa.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
avidawid
 
 


Dołączył: 08 Lip 2013
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: podlaskie
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Pią 16:39, 04 Paź 2013 Temat postu:

dzieki za podpowiedz . który czujnik wymieniałes zaczne od najprostrzej zeczy . moze masz symbole i umiejscowienie ?. czy vacum pomp oznaczenie na końcu literka A lub N róznia sie ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum AUDI A2 Strona Główna -> Silnik wysokoprężny Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1


Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB Š 2001, 2005 phpBB Group
Theme bLock created by JR9 for stylerbb.net
Regulamin