Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
avidawid
Dołączył: 08 Lip 2013
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: podlaskie Płeć:
|
Wysłany: Śro 13:20, 02 Paź 2013 Temat postu: Pompa Vacum przewód podciśnienia rusza sie w obudowie |
|
witam nadal szukam nieszczelnosci zwiazanych ciezko palącym autkiem po nocnym postoju . mam takie pytanie czy przewod podcisnienia wychodzacy z pompy vacum powinien m,iec luz wdłuzny i ppprzeczny , czyli rusza sie straszniew obudowie . czy to mozna wrazieczego uszczelnic jakims oringiem albo czyms takim ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
piotrspecial
Dołączył: 14 Gru 2012
Posty: 103
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Berlin Płeć:
|
Wysłany: Śro 17:49, 02 Paź 2013 Temat postu: |
|
mozna wymienic oring ja tak zroblem zalozylemoring silikonowy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
PinkFloyd
Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 145 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin) Płeć:
|
Wysłany: Śro 18:43, 02 Paź 2013 Temat postu: |
|
Albo uszczelnić klejem typu cement który sie rozrabia jak plasteline z doch skladnikow ściągasz przewód oczyszczasz wejście i kruciec i nakladasz wokól , zakladasz potem przewód i nowa opaske
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
avidawid
Dołączył: 08 Lip 2013
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: podlaskie Płeć:
|
Wysłany: Czw 12:40, 03 Paź 2013 Temat postu: |
|
a jak mocowana ta rurka krociec , sa jakies zatrzaski ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
piotrspecial
Dołączył: 14 Gru 2012
Posty: 103
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Berlin Płeć:
|
Wysłany: Czw 12:48, 03 Paź 2013 Temat postu: |
|
w mojej pompie ten krociec jest aluminiowy jako calosc pompy ale w drugiej krociec jest plastykowy i ma zatrzaski po dwoch stronach
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
20omega
Dołączył: 17 Wrz 2013
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Rybnik Płeć:
|
Wysłany: Czw 19:23, 03 Paź 2013 Temat postu: |
|
A le ten kruciec jest przecież od powietrza. ten najgrubszy z tyłu. w moim vacum też się rusza. Mam Zakleić?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
PinkFloyd
Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 145 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin) Płeć:
|
Wysłany: Czw 20:04, 03 Paź 2013 Temat postu: |
|
20omega napisał: | A le ten kruciec jest przecież od powietrza. ten najgrubszy z tyłu. w moim vacum też się rusza. Mam Zakleić? |
od powietrza jest bardzo ważny jak szczelny- leprze szybsze działanie hamulca i wysterowanie turbiny
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
20omega
Dołączył: 17 Wrz 2013
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Rybnik Płeć:
|
Wysłany: Pią 7:49, 04 Paź 2013 Temat postu: |
|
avidawid. jestem posiadaczem od niedawna A2 może miesiąc. i też po czasie stwierdziłem że kiepsko odpala po dłuższym postoju. Wymieniłem vacum na używane , czujnik temperatury płynu i świece żarowe. Pomogło . żałuję że nie wymieniałem tego po kolei tylko wszystko na raz. wtedy wiedziałbym co było przyczyną. Teraz pozostało mi tylko zlikwidowanie znikającego oleju. ale to inna sprawa.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
avidawid
Dołączył: 08 Lip 2013
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: podlaskie Płeć:
|
Wysłany: Pią 16:39, 04 Paź 2013 Temat postu: |
|
dzieki za podpowiedz . który czujnik wymieniałes zaczne od najprostrzej zeczy . moze masz symbole i umiejscowienie ?. czy vacum pomp oznaczenie na końcu literka A lub N róznia sie ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|