Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
michaluuu
Dołączył: 23 Sie 2015
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
michaluuu
Dołączył: 23 Sie 2015
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Czw 9:01, 18 Sie 2016 Temat postu: |
|
Ok dzięki za pomoc. Okazało się że mechanik odwrotnie podłączył przewody podciśnienia (zielony i czarny w gruszcze turbiny). Dzięki zdjęciom usera beerkoff z wspomnianego postu udało mi się je poprawnie podłaczyć.
Mam jeszcze pytanie i prośbę o schematy podłączeń dwóch pozostałych zaworków poza N75 które mamy w A2. Mam podejrzenia że tam też mechanik mi coś pomieszał bo EGR cały czas przepuszcza tyle samo spalin.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez michaluuu dnia Czw 9:02, 18 Sie 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|