Forum AUDI A2 Strona Główna
  FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Galerie   Rejestracja   Profil  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  Zaloguj 

pobieranie oleju oraz maxymalna prędkość

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum AUDI A2 Strona Główna -> Silnik wysokoprężny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
behaton
 
 


Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zamość
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Sob 15:54, 10 Sty 2015 Temat postu: pobieranie oleju oraz maxymalna prędkość

Witam posiadam od około roku audi A2 1,4 TDI 75 KM . Mój problem polega na tym ( może to nie problem) samochód pobiera około 0,3-0,4 l oleju na 1000 km czy to normalne? A druga sprawa nie wiem jak to ująć ale 140 km/h to max co mogę nim osiągnąć i więcej nic.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
beerkoff
  
  


Dołączył: 26 Sty 2013
Posty: 946
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 42 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bochnia
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Sob 18:30, 10 Sty 2015 Temat postu:

Zapraszam do przywitania się w odpowiednim miejscu i uzupełnieniu informacji w podpisie.

Co do twoich pytań:
1) W moim AMF-ie po wymianie oleju (5W-40), konieczność dolewki pojawia się po około 12-13 tysiącach km (komunikat na zegarach). Oznacza to mniej więcej, że znika poniżej 100 ml na 1000 km - nigdy nie leję oleju na max, zatem "zużycie" mam około 50 ml/1000 km, przy czym da się zauważyć, że moje turbo się poci odkąd kupiłem auto, zatem pewnie olej znika na jego uszczelnieniu.
Twoje auto nie "kopci" czasem na niebiesko z wydechu ? Jeśli tak to turbina prosi się o uwagę.
Nie zostawia śladów na postoju ?
Turbo nie jest wyraźnie mokre ?

2) Prędkość maksymalna 140 km/h to zdecydowanie za mało - miałem tak dokładnie wtedy kiedy łapałem notlaufy i turbo było odłączane przez ECU (= nie działało), w efekcie zauważalnie spadała moc. Objawiało się to błędem:
"17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation" - może u Ciebie jest podobnie ?
Sprawdzałeś błędy w ECU ?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez beerkoff dnia Sob 18:34, 10 Sty 2015, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
berthold61
  
  


Dołączył: 27 Lip 2013
Posty: 907
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ruda Śląska

PostWysłany: Nie 19:23, 11 Sty 2015 Temat postu:

ja musiałem dolać około 1/4 litra po około 10 000 kilometrach a szybkość to zdecydowanie za mała u mnie 190 leci wg GPS-a i licznika (większe opony)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
behaton
 
 


Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zamość
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Wto 14:40, 27 Sty 2015 Temat postu:

Witam byłem u mechanika i nie stwierdził żadnych błędów na komputerze. Z turbiną też mówił że wszystko jest w porządku. Na osiągi maksymalne stwierdził, że mały silnik i dlatego. Martwi mnie jeszcze jedna rzecz a mianowicie zauważyłem iż na początku jazdy mam problem z obrotami i auto zaczyna tracić moc. Zazwyczaj dzieje się to na początku jazdy osiągam na 4 około 80 km/h i auto traci moc obroty stają na 2000 i dalej nie idzie. Mija kilka sekund i zaczyna zbierać się normalnie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PinkFloyd
 
 


Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 145 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin)
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Wto 15:10, 27 Sty 2015 Temat postu:

behaton napisał:
Witam byłem u mechanika i nie stwierdził żadnych błędów na komputerze. Z turbiną też mówił że wszystko jest w porządku. Na osiągi maksymalne stwierdził, że mały silnik i dlatego. Martwi mnie jeszcze jedna rzecz a mianowicie zauważyłem iż na początku jazdy mam problem z obrotami i auto zaczyna tracić moc. Zazwyczaj dzieje się to na początku jazdy osiągam na 4 około 80 km/h i auto traci moc obroty stają na 2000 i dalej nie idzie. Mija kilka sekund i zaczyna zbierać się normalnie.


musisz wrzucić logi statyczne i dynamiczne podstawowych bloków mierzalnych, inaczej to wróżenie z fusów.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
trepek
 
 


Dołączył: 08 Gru 2014
Posty: 1840
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 59 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Olkusz
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Śro 22:04, 28 Sty 2015 Temat postu:

behaton napisał:
Witam byłem u mechanika i nie stwierdził żadnych błędów na komputerze. Z turbiną też mówił że wszystko jest w porządku. Na osiągi maksymalne stwierdził, że mały silnik i dlatego. Martwi mnie jeszcze jedna rzecz a mianowicie zauważyłem iż na początku jazdy mam problem z obrotami i auto zaczyna tracić moc. Zazwyczaj dzieje się to na początku jazdy osiągam na 4 około 80 km/h i auto traci moc obroty stają na 2000 i dalej nie idzie. Mija kilka sekund i zaczyna zbierać się normalnie.


Zrobił Ci tylko statyczne logi? Czy dynamiczne również?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
behaton
 
 


Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zamość
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Czw 14:05, 29 Sty 2015 Temat postu:

Miałem statyczne i dynamiczne, zauważyłem również olej w IC i na turbinie, tak myślę , że może turbina do regeneracji.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sebastian7905
 
 


Dołączył: 31 Gru 2013
Posty: 173
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Orle
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Czw 19:10, 29 Sty 2015 Temat postu:

behaton a może zmień mechanika

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum AUDI A2 Strona Główna -> Silnik wysokoprężny Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1


Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB Š 2001, 2005 phpBB Group
Theme bLock created by JR9 for stylerbb.net
Regulamin