Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
behaton
Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zamość Płeć:
|
Wysłany: Sob 15:54, 10 Sty 2015 Temat postu: pobieranie oleju oraz maxymalna prędkość |
|
Witam posiadam od około roku audi A2 1,4 TDI 75 KM . Mój problem polega na tym ( może to nie problem) samochód pobiera około 0,3-0,4 l oleju na 1000 km czy to normalne? A druga sprawa nie wiem jak to ująć ale 140 km/h to max co mogę nim osiągnąć i więcej nic.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
beerkoff
Dołączył: 26 Sty 2013
Posty: 946
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 42 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bochnia Płeć:
|
Wysłany: Sob 18:30, 10 Sty 2015 Temat postu: |
|
Zapraszam do przywitania się w odpowiednim miejscu i uzupełnieniu informacji w podpisie.
Co do twoich pytań:
1) W moim AMF-ie po wymianie oleju (5W-40), konieczność dolewki pojawia się po około 12-13 tysiącach km (komunikat na zegarach). Oznacza to mniej więcej, że znika poniżej 100 ml na 1000 km - nigdy nie leję oleju na max, zatem "zużycie" mam około 50 ml/1000 km, przy czym da się zauważyć, że moje turbo się poci odkąd kupiłem auto, zatem pewnie olej znika na jego uszczelnieniu.
Twoje auto nie "kopci" czasem na niebiesko z wydechu ? Jeśli tak to turbina prosi się o uwagę.
Nie zostawia śladów na postoju ?
Turbo nie jest wyraźnie mokre ?
2) Prędkość maksymalna 140 km/h to zdecydowanie za mało - miałem tak dokładnie wtedy kiedy łapałem notlaufy i turbo było odłączane przez ECU (= nie działało), w efekcie zauważalnie spadała moc. Objawiało się to błędem:
"17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation" - może u Ciebie jest podobnie ?
Sprawdzałeś błędy w ECU ?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez beerkoff dnia Sob 18:34, 10 Sty 2015, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
berthold61
Dołączył: 27 Lip 2013
Posty: 907
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany: Nie 19:23, 11 Sty 2015 Temat postu: |
|
ja musiałem dolać około 1/4 litra po około 10 000 kilometrach a szybkość to zdecydowanie za mała u mnie 190 leci wg GPS-a i licznika (większe opony)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
behaton
Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zamość Płeć:
|
Wysłany: Wto 14:40, 27 Sty 2015 Temat postu: |
|
Witam byłem u mechanika i nie stwierdził żadnych błędów na komputerze. Z turbiną też mówił że wszystko jest w porządku. Na osiągi maksymalne stwierdził, że mały silnik i dlatego. Martwi mnie jeszcze jedna rzecz a mianowicie zauważyłem iż na początku jazdy mam problem z obrotami i auto zaczyna tracić moc. Zazwyczaj dzieje się to na początku jazdy osiągam na 4 około 80 km/h i auto traci moc obroty stają na 2000 i dalej nie idzie. Mija kilka sekund i zaczyna zbierać się normalnie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
PinkFloyd
Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 145 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin) Płeć:
|
Wysłany: Wto 15:10, 27 Sty 2015 Temat postu: |
|
behaton napisał: | Witam byłem u mechanika i nie stwierdził żadnych błędów na komputerze. Z turbiną też mówił że wszystko jest w porządku. Na osiągi maksymalne stwierdził, że mały silnik i dlatego. Martwi mnie jeszcze jedna rzecz a mianowicie zauważyłem iż na początku jazdy mam problem z obrotami i auto zaczyna tracić moc. Zazwyczaj dzieje się to na początku jazdy osiągam na 4 około 80 km/h i auto traci moc obroty stają na 2000 i dalej nie idzie. Mija kilka sekund i zaczyna zbierać się normalnie. |
musisz wrzucić logi statyczne i dynamiczne podstawowych bloków mierzalnych, inaczej to wróżenie z fusów.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
trepek
Dołączył: 08 Gru 2014
Posty: 1840
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 59 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Olkusz Płeć:
|
Wysłany: Śro 22:04, 28 Sty 2015 Temat postu: |
|
behaton napisał: | Witam byłem u mechanika i nie stwierdził żadnych błędów na komputerze. Z turbiną też mówił że wszystko jest w porządku. Na osiągi maksymalne stwierdził, że mały silnik i dlatego. Martwi mnie jeszcze jedna rzecz a mianowicie zauważyłem iż na początku jazdy mam problem z obrotami i auto zaczyna tracić moc. Zazwyczaj dzieje się to na początku jazdy osiągam na 4 około 80 km/h i auto traci moc obroty stają na 2000 i dalej nie idzie. Mija kilka sekund i zaczyna zbierać się normalnie. |
Zrobił Ci tylko statyczne logi? Czy dynamiczne również?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
behaton
Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zamość Płeć:
|
Wysłany: Czw 14:05, 29 Sty 2015 Temat postu: |
|
Miałem statyczne i dynamiczne, zauważyłem również olej w IC i na turbinie, tak myślę , że może turbina do regeneracji.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
sebastian7905
Dołączył: 31 Gru 2013
Posty: 173
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Orle Płeć:
|
Wysłany: Czw 19:10, 29 Sty 2015 Temat postu: |
|
behaton a może zmień mechanika
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|