Forum AUDI A2 Strona Główna
  FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Galerie   Rejestracja   Profil  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  Zaloguj 

odgłosy stukania ...

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum AUDI A2 Strona Główna -> Silnik wysokoprężny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
jankiel
 
 


Dołączył: 11 Gru 2013
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Stargard
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Pią 13:04, 07 Sie 2015 Temat postu: odgłosy stukania ...

Witam i proszę o pomoc ...
Generalnie chodzi o diagnozę takich objawów jak stukanie odczuwalne w podłodze po puszczeniu nogi z pedału gazu podczas spadku obrotów do około 1900 najprościej pisząc podczas hamowania silnikiem .Objawy te się nasilają przy coraz wyższych obrotach
Po głowie mi chodzi przegub wewnętrzny lub poduszki silnika .

Audi A2 1.4 tdi rok 2000


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
beerkoff
  
  


Dołączył: 26 Sty 2013
Posty: 946
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 42 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bochnia
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Pią 14:40, 07 Sie 2015 Temat postu:

Stuk jest jednorazowy po odpuszczeniu gazu czy trwa ciągle ?
Masz drgania na kierownicy i całym aucie przy gwałtownym dodawaniu gazu (szczególnie przy jeździe pod górę na wysokich biegach ) ?

Przekop na początek cały wątek jak niżej:
http://www.audia2.fora.pl/img-src-https-dl-dropboxusercontent-com-u-77775465-foto-20na-20forum-m-4-png-a-font-size-2-color-6a0303-uklad-napedowy-font,78/przegub-wewnetrzny-amf-bhc-any,835.html
W jednym z moich postów masz filmik jak stuka wybity przegub wew (ruszałem go ręką, miał luzy).


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez beerkoff dnia Pią 14:40, 07 Sie 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jankiel
 
 


Dołączył: 11 Gru 2013
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Stargard
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Sob 11:57, 08 Sie 2015 Temat postu:

Stukot jest ciągły odczuwalny tylko w podłodze po odpuszczeniu gazu, po dodaniu gazu stukot ustępuje .
Objawy mniej więcej pasują do wybitego krzyżaka tylko jak dobrze czytam to samego krzyżaka nie można wymienić Smutny


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
beerkoff
  
  


Dołączył: 26 Sty 2013
Posty: 946
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 42 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bochnia
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Sob 14:26, 08 Sie 2015 Temat postu:

No nie do końca: wymienić samego krzyżaka można, tylko nie można go samego kupić.
U mnie krzyżak był w agonalnym stanie (łożysko się rozpadło), ale po odpuszczaniu gazu nie stukał ciągle tylko "jednorazowo". Tak samo przy dodawaniu gazu. I luzy na półosi miałem "okrutne". Wejdź pod auto i zobacz czy masz luz na półosiach. Sam przegub wew./krzyżak możesz kupić spróbować używany tylko szukaj z czegoś nowszego niż A2 (ja kupiłem całą półoś za niecałe 100 zł z polo 9N, rocznik półosi 2009 (półoś miała nalepkę fabryczną VAG z datą produkcji). Przegub wew. wziąłem (razem z segerem), a reszta poszła do śmieci. U mnie oprócz uszkodzeń krzyżaka widać też było "wytarcia" po stronie wew. na obudowie przegubu (uwidoczniły się po dokładnym wytarciu smaru).

PS. A może postaw auto na podnośniku z przodu, zapal silnik i "pojeździj na biegu w powietrzu". może coś wyjdzie ? Jedna osoba za kółkiem, druga pod autem. + stetoskop (mechanik ze stetoskopem ? ) też nie zaszkodzi.


Post został pochwalony 1 raz

Ostatnio zmieniony przez beerkoff dnia Sob 14:28, 08 Sie 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
andrzejaslo
 
 


Dołączył: 29 Lip 2014
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 20:24, 05 Gru 2015 Temat postu:

U mnie też był stukot w podłodze ale tylko na zimnym silniku, przyczyną był filtr paliwa, po wymianie problem znikł. Nic dziwnego bo po rozebraniu filtra wyglądał on dramatyczne poza tym na spodzie jakaś galaret.
Można to łatwo zdiagnozować na zimnym silniku wjechać na kanał do filtra od silnika idą 2 metalowe rurki złapać a tą grubszą i jeżeli jest wyczuwalne drganie to przyczyną jest filtr.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum AUDI A2 Strona Główna -> Silnik wysokoprężny Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1


Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB Š 2001, 2005 phpBB Group
Theme bLock created by JR9 for stylerbb.net
Regulamin