Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jankiel
Dołączył: 11 Gru 2013
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Stargard Płeć:
|
Wysłany: Pią 13:04, 07 Sie 2015 Temat postu: odgłosy stukania ... |
|
Witam i proszę o pomoc ...
Generalnie chodzi o diagnozę takich objawów jak stukanie odczuwalne w podłodze po puszczeniu nogi z pedału gazu podczas spadku obrotów do około 1900 najprościej pisząc podczas hamowania silnikiem .Objawy te się nasilają przy coraz wyższych obrotach
Po głowie mi chodzi przegub wewnętrzny lub poduszki silnika .
Audi A2 1.4 tdi rok 2000
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
beerkoff
Dołączył: 26 Sty 2013
Posty: 946
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 42 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bochnia Płeć:
|
|
Powrót do góry |
|
|
jankiel
Dołączył: 11 Gru 2013
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Stargard Płeć:
|
Wysłany: Sob 11:57, 08 Sie 2015 Temat postu: |
|
Stukot jest ciągły odczuwalny tylko w podłodze po odpuszczeniu gazu, po dodaniu gazu stukot ustępuje .
Objawy mniej więcej pasują do wybitego krzyżaka tylko jak dobrze czytam to samego krzyżaka nie można wymienić
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
beerkoff
Dołączył: 26 Sty 2013
Posty: 946
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 42 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bochnia Płeć:
|
Wysłany: Sob 14:26, 08 Sie 2015 Temat postu: |
|
No nie do końca: wymienić samego krzyżaka można, tylko nie można go samego kupić.
U mnie krzyżak był w agonalnym stanie (łożysko się rozpadło), ale po odpuszczaniu gazu nie stukał ciągle tylko "jednorazowo". Tak samo przy dodawaniu gazu. I luzy na półosi miałem "okrutne". Wejdź pod auto i zobacz czy masz luz na półosiach. Sam przegub wew./krzyżak możesz kupić spróbować używany tylko szukaj z czegoś nowszego niż A2 (ja kupiłem całą półoś za niecałe 100 zł z polo 9N, rocznik półosi 2009 (półoś miała nalepkę fabryczną VAG z datą produkcji). Przegub wew. wziąłem (razem z segerem), a reszta poszła do śmieci. U mnie oprócz uszkodzeń krzyżaka widać też było "wytarcia" po stronie wew. na obudowie przegubu (uwidoczniły się po dokładnym wytarciu smaru).
PS. A może postaw auto na podnośniku z przodu, zapal silnik i "pojeździj na biegu w powietrzu". może coś wyjdzie ? Jedna osoba za kółkiem, druga pod autem. + stetoskop (mechanik ze stetoskopem ? ) też nie zaszkodzi.
Post został pochwalony 1 raz
Ostatnio zmieniony przez beerkoff dnia Sob 14:28, 08 Sie 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
andrzejaslo
Dołączył: 29 Lip 2014
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 20:24, 05 Gru 2015 Temat postu: |
|
U mnie też był stukot w podłodze ale tylko na zimnym silniku, przyczyną był filtr paliwa, po wymianie problem znikł. Nic dziwnego bo po rozebraniu filtra wyglądał on dramatyczne poza tym na spodzie jakaś galaret.
Można to łatwo zdiagnozować na zimnym silniku wjechać na kanał do filtra od silnika idą 2 metalowe rurki złapać a tą grubszą i jeżeli jest wyczuwalne drganie to przyczyną jest filtr.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|