Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
trepek
Dołączył: 08 Gru 2014
Posty: 1840
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 59 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Olkusz Płeć:
|
Wysłany: Nie 18:47, 29 Maj 2016 Temat postu: Nierównomierna praca silnika, 1.4 TDI 90KM ATL. |
|
Panowie i Panie, dzisiaj silnik zaczął tak pracować:
- na pierwszym filmiku słychać metaliczne cykanie, myślę, że jest to wina rolki napinacza paska wielorowkowego:
https://www.youtube.com/watch?v=NrDIwIINLe0&feature=youtu.be
- ale najgorsze jest tutaj, silnik zaczął nierówno pracować, jakby paliwa mało było (a tankowane do pelna bylo!), drgań nie czuć w kabinie:
https://www.youtube.com/watch?v=59CAWQPG-Yo&feature=youtu.be
Jakieś pomysły co to może być? Zaraz zobaczę co słychać w logach.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
snakev3
Dołączył: 31 Sie 2014
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Pon 8:32, 30 Maj 2016 Temat postu: |
|
Sprawdziles logi? I wykazalo coś dziwnego bo myślę że masz nosa i rozrząd się kłania a z przerywaniem sprawdź układ paliwowy czy nie dostaje lewego powietrza bo najgorszym przypadku może być problem z pompką
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
trepek
Dołączył: 08 Gru 2014
Posty: 1840
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 59 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Olkusz Płeć:
|
Wysłany: Pon 9:29, 30 Maj 2016 Temat postu: |
|
Co do logów to nic nadspodziewanego nie widzę:
- BIPy jak zwykle po -50
- korekcje na pompkach tak jak zwykle czyli: -0.8, 0.0, +0.8.
Powiadasz, że rozrząd? Wymieniałem go rok temu na ori z ASO. Rolkę napinałem zgodnie z zaleceniem producenta, ma przejechane ok 20 tys km.
Myślałem o rolce napinającej pasek wielorowkowy od klimy/alternatora, bo kiedyś sprawdzałem rolkę i łożyska pierwszej młodości nie były.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
trepek
Dołączył: 08 Gru 2014
Posty: 1840
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 59 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Olkusz Płeć:
|
Wysłany: Czw 20:43, 09 Cze 2016 Temat postu: |
|
Wszystko wskazuje, że przyczyną problemów była agonia sprzęgła kompresora klimatyzacji. Nie wiadomo z jakiego powodu ale poprostu go zmieliło.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
trepek
Dołączył: 08 Gru 2014
Posty: 1840
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 59 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Olkusz Płeć:
|
Wysłany: Śro 14:04, 10 Sie 2016 Temat postu: |
|
Dla potomnych - przyczyną było sprzęgiełko alternatora. Nie działało w pełni sprawnie ale też nie dawało żadnych odgłosów, że to mogłoby być ono.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|