Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mario2
Dołączył: 10 Gru 2012
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Miastko-pomorze Płeć:
|
Wysłany: Śro 0:52, 20 Lut 2013 Temat postu: Napinacz paska alternatora 1.4 TDI AMF |
|
Moje pytanko jest czy ktoś już wymieniał napinacz alternatora bo zaczął szumieć,jak się zabrać za to cudo żeby było gładko i przyjemnie?
Może jakieś schemaciki ktoś posiada?
Dzięki za odzew.
1.4 TDI 2000r AMF 55kw
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
PinkFloyd
Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 145 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin) Płeć:
|
Wysłany: Pią 7:53, 22 Lut 2013 Temat postu: |
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
grom546
Dołączył: 09 Paź 2012
Posty: 961
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa - Grochów Płeć:
|
Wysłany: Pią 10:21, 22 Lut 2013 Temat postu: |
|
Według tego schematu żeby zdemontować / wymienić pasek klinowy wystarczy tylko odchylić i zablokować element napinający ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
PinkFloyd
Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 145 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin) Płeć:
|
Wysłany: Pią 10:53, 22 Lut 2013 Temat postu: |
|
tak mozna nagiac kluczem i jedna reka zdjąć
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
mario2
Dołączył: 10 Gru 2012
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Miastko-pomorze Płeć:
|
Wysłany: Śro 13:06, 27 Lut 2013 Temat postu: |
|
Dzięki za odpowiedz rzeczywiście prosta sprawa,20 min i po sprawie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
beerkoff
Dołączył: 26 Sty 2013
Posty: 946
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 42 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bochnia Płeć:
|
Wysłany: Sob 16:08, 26 Paź 2013 Temat postu: |
|
A ja zapytam inaczej: czy da się dokupić samą metalową rolkę do napinacza ? I czy jest sens próbować ją wymieniać ? W moim lokalnym sklepie mają takie rolki, ale z tworzywa - podziękowałem i profilaktycznie kupiłem kompletny napinacz - pytanie czy jest sens wydawać 200 zł, skoro sama rolka byłaby tańsza, choć z drugiej strony napinacz to nie tylko rolka i pewnie z czasem i tak warto go wymienić... ma to sens ?
Prośba do moderatora o profilaktyczną zmianę tematu - przez literówkę może być problem ze znalezieniem tematu przez "szukajkę".
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sid
Dołączył: 26 Wrz 2014
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wałbrzych Płeć:
|
Wysłany: Czw 8:17, 24 Wrz 2015 Temat postu: |
|
W razie wymiany paska czy napinacza warto zwrócic uwage na sprzegiełko alternatora , u mnie np było kompletnie zblokowane co powodowało ze napinacz musiał ciezko sie napracowac . Zdązyłem jednak to zauwazyc i przy wymianie pasków wymieniłem tez sprzegiełko. i zdazyłem przed rozwaleniem napinacza
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pilarczykus
Dołączył: 28 Mar 2016
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wolsztyn Płeć:
|
Wysłany: Pon 7:40, 06 Mar 2017 Temat postu: |
|
Odświeżam temat
Czy Trzeba wymienić cały napinacz czy jest możliwość wymiany samej rolki? U mnie zatarła się i stoi w miejscu więc wiadomo że i pasek do wymiany
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Audi A2
Dołączył: 24 Lut 2012
Posty: 1954
Przeczytał: 6 tematów
Pomógł: 200 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin Płeć:
|
Wysłany: Pon 11:04, 06 Mar 2017 Temat postu: |
|
Jest możliwość wymiany samej rolki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|