Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
odzio
Dołączył: 25 Cze 2012
Posty: 153
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Dolny Śląsk Płeć:
|
Wysłany: Wto 20:35, 06 Lis 2012 Temat postu: Łamiący się bagnet |
|
Witam, mam złamaną końcówkę bagnetu (przypadłość tych aut :/ ) do pomiaru oleju. Teraz siadła mi turbina (wyciek) i boję się żeby nie zatrzeć silnika a na bagnet liczyć nie mogę... ;/ Może znacie jakieś zamienniki całe z metalu, żeby nic się nie łamało ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
PinkFloyd
Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 145 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin) Płeć:
|
Wysłany: Wto 22:05, 06 Lis 2012 Temat postu: |
|
zamienników nie ma ( w ASO jest tanszy niz uzywki na allegro ), kawalek bagneta nic nie zrobi bo przed pompa jest sitko, po drugie w misce jest czujnik poziomu oleju ( nie mylic z czujnikiem cisnienia ) jak bedzie na minimum zaswieci się kontrola z oznaczeniem min dolewasz 0,5l i dalej jazda.
Post został pochwalony 1 raz
Ostatnio zmieniony przez PinkFloyd dnia Wto 22:06, 06 Lis 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
odzio
Dołączył: 25 Cze 2012
Posty: 153
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Dolny Śląsk Płeć:
|
Wysłany: Czw 13:15, 08 Lis 2012 Temat postu: |
|
Zastanawiam się czy czujnik jest dobry. Ostatnio jak wymieniałem olej, przekręciłem kluczyk do poziomu zapalenia się zegarów ( olej był spuszczony) i nie informowało mnie nic na desce że nie ma oleju. Chyba że czujnik działa w momencie odpalonego auta?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
PinkFloyd
Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 145 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin) Płeć:
|
Wysłany: Czw 20:57, 08 Lis 2012 Temat postu: |
|
odzio napisał: | Zastanawiam się czy czujnik jest dobry. Ostatnio jak wymieniałem olej, przekręciłem kluczyk do poziomu zapalenia się zegarów ( olej był spuszczony) i nie informowało mnie nic na desce że nie ma oleju. Chyba że czujnik działa w momencie odpalonego auta? |
na odpalonym pokarze, wtedy pompa pracuje i minimalny poziom na odpalonym to jak lekko ponizej połowy jak na wyłaczonym, chociaż na zapłonie po zamknieciu dzrwi jest test podstawowych paramerów i jak miałes otwarte mogło nie pokazać, chyba ze ktos go zdezaktywował vagiem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
odzio
Dołączył: 25 Cze 2012
Posty: 153
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Dolny Śląsk Płeć:
|
Wysłany: Pią 20:11, 09 Lis 2012 Temat postu: |
|
Miałem otwarte drzwi więc mogło nie pokazać, ale kiedyś jak przytrzymałem któryś z 2 przycisków na desce to robiło mi test i na wyswietlaczu pokazywalo co sprawdza a na koniec pokazało OK.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
PinkFloyd
Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 145 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin) Płeć:
|
Wysłany: Pią 20:31, 09 Lis 2012 Temat postu: |
|
odzio napisał: | Miałem otwarte drzwi więc mogło nie pokazać, ale kiedyś jak przytrzymałem któryś z 2 przycisków na desce to robiło mi test i na wyswietlaczu pokazywalo co sprawdza a na koniec pokazało OK. |
przy zamknietych drzwiach dwa razy lewy przycisk szybko nacisnij
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mario2
Dołączył: 10 Gru 2012
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Miastko-pomorze Płeć:
|
Wysłany: Pon 20:53, 10 Gru 2012 Temat postu: |
|
Ile kosztuje średnio bagnet w ASO?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Audi A2
Dołączył: 24 Lut 2012
Posty: 1953
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 200 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin Płeć:
|
Wysłany: Pon 21:19, 10 Gru 2012 Temat postu: |
|
mario2 napisał: | Ile kosztuje średnio bagnet w ASO? |
Na tej stronie [link widoczny dla zalogowanych] wklej numer części, miarka poziomu oleju nr. 8z0 115 611 e, a tak w skrócie 42.47 zł. brutto
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Audi A2 dnia Pon 21:24, 10 Gru 2012, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
piotrspecial
Dołączył: 14 Gru 2012
Posty: 103
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Berlin Płeć:
|
Wysłany: Nie 12:15, 16 Gru 2012 Temat postu: |
|
orginal w aso vw niecale 50 zeta oczekiwanie na czesc jeden dzien zamawialem w ta sobote
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
aszymszym
Dołączył: 12 Lis 2012
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Puszcza BIałowieska Płeć:
|
Wysłany: Czw 9:33, 27 Gru 2012 Temat postu: |
|
a ja z bagnetem zrobilem tak: w miejsce ukruszonego plastiku przylutowalem kawaleczek stalowej rurkii nanioslem pilnikiem na nią cechy min i max. niezawoda sprawa ps. A2 dzieki za nauki
Post został pochwalony 1 raz
Ostatnio zmieniony przez aszymszym dnia Pon 12:12, 31 Gru 2012, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
PinkFloyd
Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 145 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin) Płeć:
|
Wysłany: Czw 11:25, 27 Gru 2012 Temat postu: |
|
W AuA mozna zastosować bagnet z polo 9n AUA w miejsce zaslepki ( ale trzeba sciagac maske do kontroli ), kontrola jest leprza i dokładniejsza, nie dotyczy BBY i nowszych
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez PinkFloyd dnia Czw 11:25, 27 Gru 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Audi A2
Dołączył: 24 Lut 2012
Posty: 1953
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 200 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin Płeć:
|
Wysłany: Pon 16:51, 31 Gru 2012 Temat postu: |
|
PinkFloyd napisał: | W AuA mozna zastosować bagnet z polo 9n AUA w miejsce zaslepki ( ale trzeba sciagac maske do kontroli ), kontrola jest leprza i dokładniejsza, nie dotyczy BBY i nowszych |
Czy ta zaślepka znajduje się w tym miejscu?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
PinkFloyd
Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 145 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin) Płeć:
|
Wysłany: Pon 18:57, 31 Gru 2012 Temat postu: |
|
cześc silników aua z pierwszych partii szła z linii montazowej prosto do lupo, polo, fabi i audi a2 bez modyfikacji dla poszczególnego modelu
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
widziałe A2 z bagnetem w tym mijescu załozonoym przez własciciela, trzeba luknąc u Ciebie i porównac długosc rurki w aua fabii lub polo do A2 aua czy taka sama i jaka bedzie z nakładka plastikowa na bagnet czy tez bedzie taka sama
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez PinkFloyd dnia Pon 19:00, 31 Gru 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Audi A2
Dołączył: 24 Lut 2012
Posty: 1953
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 200 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin Płeć:
|
Wysłany: Pon 22:22, 31 Gru 2012 Temat postu: |
|
Zawsze zastanawiałem się do czego służy ta rurką z zaślepką i teraz wszystko jasne ale ja wolę mniej dokładny pomiar bez ściągania maski.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
PinkFloyd
Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 145 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin) Płeć:
|
Wysłany: Wto 11:46, 01 Sty 2013 Temat postu: |
|
Audi A2 napisał: | Zawsze zastanawiałem się do czego służy ta rurką z zaślepką i teraz wszystko jasne ale ja wolę mniej dokładny pomiar bez ściągania maski. |
Po drugie ma fajne rozwiązanie, działa czujnik poziomu oleju i nigdy nie dojdzie do zmniejszenia smarowania w jednostce, przy poziomie min zapali sie kontrolka na środkowym ekranie z konefka z napisem min. wystarczy dolac 0,5l i dalej w droge W innych autach ( nie A2 ) zapala sie kontrola cisnienia nie poziomu oleju jak juz nie ma cisnienia oleju w głowicy co moze byc juz za późno, w innychu autach grupy vag kontrolka cisnienia oleju mierzy cisnienie powżej 2000 obr. - bzdurne rozwiązanie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
PinkFloyd
Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 145 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin) Płeć:
|
Wysłany: Nie 22:20, 06 Sty 2013 Temat postu: |
|
Audi A2 napisał: | Zawsze zastanawiałem się do czego służy ta rurką z zaślepką i teraz wszystko jasne ale ja wolę mniej dokładny pomiar bez ściągania maski. |
Niektóre silniki AUA do MJ01 pojazdu numer 049716 jest druga rurka montazowa bagnetu ( silniki w tym czasie do A2 szły z linii produkcyjnej dla Polo i itp. ) W tym przypadku potzrebujesz
Bagnet: 030115611R (ok. 8 €)
mocowanie : 030115636A (ok. 2 €)
tez bym tak chciał, bo standardowy, krótki bagnet metalowy to idelne rozwiązanie w dokładności pomiaru
Zdjecia przed i po
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
marinsxx
Dołączył: 17 Gru 2012
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany: Czw 14:55, 10 Sty 2013 Temat postu: hmm agwostki |
|
a jak za dużo oleju nalejecie to to też będzie piszczał/mrygała kontrolka poziomu oleju
za każdym uruchomieniem silnika
więc jak się wlewa nowy OLEJ to max 4 LITRY^^
ja wlewam z jakieś 3,8 na początek i później mała doleweczka jak jest za mało i koniec obsługi w tym temacie heh już tylko kontrola od czasu do czasu..
a jakim olejem zalewacie swoje A2?
ja używałem Castrola 5w40 TD i go zjadał na 15 tyś. ok 1 litra... czyli łącznie 5 i trochę przechodził przez Turbo
ale od 3 razy już leje MOTULA 8100 X-clean plus 5W30 TD i nic już nie bierze i nie rzyga na boki ani odrobiny...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
piotrspecial
Dołączył: 14 Gru 2012
Posty: 103
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Berlin Płeć:
|
Wysłany: Czw 19:56, 10 Sty 2013 Temat postu: |
|
ja zalewam 5W-30 specialny olej do DPF orginalny olej vw
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
grom546
Dołączył: 09 Paź 2012
Posty: 961
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa - Grochów Płeć:
|
Wysłany: Czw 20:02, 10 Sty 2013 Temat postu: |
|
Rozumiem że w FSI nie ma możliwości poprowadzenia drugiego bagnetu? Bo nigdzie nie widziałem zaślepki.
Co do olei to tylko Motul, ewentualnie Valvoline, a Castrol to moim zdaniem jeden z najgorszych wyborów głownie ze względu na kiepskie dodatki czyszczące, niestety z tego co wiem Audi właśnie ten leje.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez grom546 dnia Czw 20:04, 10 Sty 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
PinkFloyd
Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 145 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin) Płeć:
|
Wysłany: Czw 20:41, 10 Sty 2013 Temat postu: |
|
tak Castrol zostawia duzo szlamu, nie kazdy 5w40 to wpełni syntetyk, valvoline i motul OK, np. z Mobila 1 5w50 to full syntetyk, a 5w40 juz nie- zrobiony an bazie syntetycznej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|