Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
karambazielona
Dołączył: 12 Sty 2014
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany: Nie 18:48, 02 Mar 2014 Temat postu: Koło dwumasowe |
|
Czy silnik 1.4 90km w A2 ma dwumase ?
/drobna korekta tematu [beerkoff]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
sebastian7905
Dołączył: 31 Gru 2013
Posty: 173
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Orle Płeć:
|
Wysłany: Nie 18:58, 02 Mar 2014 Temat postu: |
|
chyba ma
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bogdand
Dołączył: 29 Mar 2013
Posty: 585
Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 58 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lublin Płeć:
|
|
Powrót do góry |
|
|
bratki
Dołączył: 08 Kwi 2013
Posty: 238
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
Wysłany: Nie 19:35, 02 Mar 2014 Temat postu: |
|
Wersje 90km bhc mają dwumas. Wersje 75km amf nie mają.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez bratki dnia Nie 20:45, 02 Mar 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pacific tdi
Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 337
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Dolny Śląsk Płeć:
|
Wysłany: Nie 21:51, 02 Mar 2014 Temat postu: |
|
90KM ma symbol ATL- on ma dwumasę.
75KM (AMF, BHC) nie mają
Więc lepiej kupić 75KM i zachipować
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bratki
Dołączył: 08 Kwi 2013
Posty: 238
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
Wysłany: Pon 12:28, 03 Mar 2014 Temat postu: |
|
Tak jak kolega wyżej pisze Mój błąd.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
marinsxx
Dołączył: 17 Gru 2012
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany: Czw 13:53, 03 Kwi 2014 Temat postu: eh to samo |
|
witam,
właśnie dzwoniłem do ASo Audi ile co kosztuje do mojego 1.4 tdi BHC 75 KM 2003 rok
ceny pod warunkiem że zwrócisz stare części
- Docisk 685 zł
- tarcza 802 zł
- Łożysko 275 zł
zamiennik LUK-a za 700 zł
zamiennik Sachs 900 zł
zamiennik Valeo - 740 zł
co wybrać..?
i pytałem się o koło czy mam dwumasowe czy zwykłe...
typ z Audi mi gada że mam DWUMASOWE... a powyżej że dwumasa dopiero od 90 KM
- cenę krzyknął 1291 zł ---> może ktoś podac nr czy jest jakiś zamiennik..?
to jak to wkońcu jest..?
ktoś zmieniął w tym typie silnika sprzęgło i koło....??
normalnie lipa się robi a miały być wakacje... a będzie Kanał uhh
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
PinkFloyd
Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 145 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin) Płeć:
|
Wysłany: Czw 14:54, 03 Kwi 2014 Temat postu: |
|
Wybierz Sachsa na allegro znajdziesz pewnie za 600zl, dwumasu nie masz , dopiero wersje silnika z turbina vnt w mocy 71KM Np Fox, polo maja dwumase , wystarczy zobaczyć jak przewidują docisk ze sprężynkami to auto na 100% nie ma dwumasy
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez PinkFloyd dnia Czw 14:54, 03 Kwi 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
marinsxx
Dołączył: 17 Gru 2012
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany: Czw 15:07, 03 Kwi 2014 Temat postu: |
|
heja dzięks
możesz podac mi nr sachsa prawidłowy bo ja na motoneo taki znalazłem :
3000 951 092 --- SACHS
bo na allegro podają jakieś inne nr..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
berthold61
Dołączył: 27 Lip 2013
Posty: 907
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany: Czw 21:06, 03 Kwi 2014 Temat postu: |
|
marinsxx napisał: | heja dzięks
możesz podac mi nr sachsa prawidłowy bo ja na motoneo taki znalazłem :
3000 951 092 --- SACHS
bo na allegro podają jakieś inne nr.. |
ale już ci pisali że ty dwu-masy nie masz ,chyba że do innego auta to oki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bogdand
Dołączył: 29 Mar 2013
Posty: 585
Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 58 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lublin Płeć:
|
Wysłany: Czw 22:43, 03 Kwi 2014 Temat postu: |
|
marinsxx napisał: |
możesz podac mi nr sachsa prawidłowy bo ja na motoneo taki znalazłem :
3000 951 092 --- SACHS
|
... ten numer pasuje do twojego silnika bo tarcza sprzęgła ma średnicę 216mm i taką podaje kat. Etka dla 1,4tdi 75kM ,
natomiast nr 3000 951 118 jest dla silnika 90kM (ATL) i tarcza ma większą średnicę - 225mm według Etki a w sklepach podają 228mm
Cena takiego kompletu sprzęgła w intercarsie to 812zł ale jak masz kogoś kto ma zniżki w tym sklepie to można kupić za ok 600zł.
/drobna edycja [beerkoff]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez bogdand dnia Czw 22:56, 03 Kwi 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
PinkFloyd
Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 145 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin) Płeć:
|
Wysłany: Pią 6:16, 04 Kwi 2014 Temat postu: |
|
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez PinkFloyd dnia Pią 6:17, 04 Kwi 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
marinsxx
Dołączył: 17 Gru 2012
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany: Pią 11:00, 04 Kwi 2014 Temat postu: |
|
eh
zamówiłem za trochę z łapą łożyska i tulejką drożej ale miałobyć na dziś.. do południa ale coś się sklep nie odzywa... eh
holender jak na szybko to kiepsko to wszystko wychodzi...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
marinsxx
Dołączył: 17 Gru 2012
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany: Pon 14:41, 07 Kwi 2014 Temat postu: |
|
cześć,
już wymienione ( sprzęgło, łapa, kulka, sprężynka, tulejka prowadząca) ... i kasa odpłyneła..
ale ma jeszcze 2 pytania o działanie sprzęgła...
- teraz wchodzi mi w podłogę bez problemu wrzucam jedynkę... ale jak wrzucam już coraz to wyższy bieg to za każdym naciśnięciem sprzęgła mam delikatne skrobnięcie...
czy to spowodowane jest nowością części ..?
czy mechanizm sprzęgła działa na zasadzie mechanicznej czy hydraulicznej...?
pytałem się znajomego co Glolfem pomyka i mówi że jeśli jest mechanizm hydrauliczny to może płynu mi brakuje i trzeba uzupełnić... tylko gdzie ten płyn się znajduje i jakiego rodzaju i jak się nazywa ...
- drugie pytanie dotyczy - wybieraka biegów ( taki trzpień stalowy co wystaje pionowo do góry ze skrzyni ) - pokazywał mi że rusza się na boki.. - mechanik mówi żeby to też naprawić ...
pytanie jest jak to działa czy wystarczy wymienić jakąś tulejkę/łożysko tego wybieraka czy jedno i drugie aby znowu było bez luzów/bicia...
jeśli ktoś wymieniał coś takiego to by się przydały Mi nr części Audi/VW ...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ono
Dołączył: 02 Lut 2014
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Józefów/wawa Płeć:
|
Wysłany: Pon 20:08, 07 Kwi 2014 Temat postu: |
|
Hydrauliczne sprzęgło chodzi na tym samym płynie co wspomaganie hamulców , sprawdź czy masz odpowiedni poziom , moze byc tez tak ze jeszcze dobrze sie nie odpowietrzylo, czasem zajmuje to trochę czasu , sprzęgło tez musi sie dotrzeć mówią ze około 500 km trzeba jeździć ostrożnie .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
marinsxx
Dołączył: 17 Gru 2012
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany: Wto 10:09, 08 Kwi 2014 Temat postu: |
|
ok,
dzięki sprawdzę poziom płynu Hamulcowego mam jeszcze trochę z ostatniej wymiany na szczęście...
no i jak napisałeś że to na tym samym płynie chodzi co hamulce to teraz już wiem chyba dlaczego pedał hamulca jakoś głębiej też trzeba wciskać...
a myślałem że się odzwyczaiłem jeżdżąc zastępczym Hyunday-em
eh...
no nic to jeszcze prosiłbym o info co z tym wybierakiem... począć ..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pacific tdi
Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 337
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Dolny Śląsk Płeć:
|
Wysłany: Nie 17:43, 13 Kwi 2014 Temat postu: |
|
Wybierak w dolnej części wchodzi w tuleję (w skrzyni głeboko) a u góry masz siemering czyli uszczelnienie. Możesz obudowę bez problemu wykręcić, wyjąć z wybierakiem i obejrzeć to wszystko. Dwie sruby odkręć w pozycji luz po wczesniejszym odczepieniu liniek. 15 minut i masz go w reku. Prędzej obudowa wyrobiona niż wybierak ale tego nie widze to Ci nie powiem co tam mogło się zużyć.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
marinsxx
Dołączył: 17 Gru 2012
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany: Pon 11:35, 14 Kwi 2014 Temat postu: aha |
|
aha
dzięki za info
właśnie męczę mojego sklepikarza o ten uszczelniacz siemering ...
ale coś mu się długo zbiera szukanie jego oryginału/zamiennika...
może ktoś go wymieniał i ma nr katalogowy ... ?
to by przyspieszyło mi sprawę... bo przez święta to ludzie rozkojarzeni...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
beerkoff
Dołączył: 26 Sty 2013
Posty: 946
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 42 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bochnia Płeć:
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pacific tdi
Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 337
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Dolny Śląsk Płeć:
|
Wysłany: Wto 21:28, 15 Kwi 2014 Temat postu: |
|
Kup uszczelniacz w salonie. niewiele zapłacisz a będzie na pewno dobry i odpowiedniej jakości. W Audi, Vw lub Skoda
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|