Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
grom546
Dołączył: 09 Paź 2012
Posty: 961
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa - Grochów Płeć:
|
Wysłany: Pon 8:58, 08 Lip 2013 Temat postu: |
|
Co do przepływomierza to wtyczkę odpinasz bez problemu tylko nie wyciągaj na siłę a wciśnij taki języczek. Po odpięciu przepływomierza różnicy raczej nie zobaczysz bo samochód będzie pracował na stałych wartościach w komputera, nieszczelność można sprawdzać np. specjalnym preparatem którym się psika silnik, lub sprężonym powietrzem. Jak podczas pryskania w jakimś miejscu zmieni się praca silnika to znaczy że łapie lewe powietrze.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
PinkFloyd
Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 145 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin) Płeć:
|
Wysłany: Pon 9:23, 08 Lip 2013 Temat postu: |
|
Zdejmowaniem się nie sprawdza bo zdjęciu silnik wchodzi w tryb serwisowy przepływki i moc będzie mniejsza niż na nowej i nie będziesz miał porównania po drugie będzie gorzej niż masz, czujnik pokazuje ze silnik zasysa mniej powoeitrza niż tłoczy znaczy to... jak pisałem wyżej o niszczelnosci miedzy turbina a przepływka ( nie na odcisnku turbina silnik ) lub niesprawności przeplywki, najlepiej ja podmienić z innego tdi o takiej samej wtyczce, co do korekcji pisałem wyżej czyszczenie nic Ci nie pomorze- szkoda kasy i nie tutaj droga.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
tidit
Dołączył: 04 Maj 2013
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 10:09, 09 Lip 2013 Temat postu: |
|
Jeżeli chodzi o logi dynamiczne to bardzo podejrzane były dla mnie wartości dotyczące powietrza, podjechałem z nimi do mechanika, stwierdził, że albo przepływomierz przekłamuje, albo jest jakaś nieszczelność w układzie. Nieszczelność wykluczył (stwierdził, że pojawiło by się kopcenie)
Odłączyliśmy przepływomierz od wtyczki, komputer zaczął pracować na ustawieniach domyślnych, a przełożyło się to na żwawszą, bardziej dynamiczną jazdę, a przy tym średnie spalanie trochę spadło (ok 5.5/100 w mieście). Zamówiłem przepływomierz (sam wkład) pierburg 7.22684.15.0
JEżeli chodzi o logi 023 to mechanik stwierdził, ze mieszcza sie jeszcze w dopuszczalnych normach, natomiast dekarbonizacje odradził, miał co do niej mieszane uczucie zasugerował regenerację pompowtryskiwaczy, bo wymiana to już droższa zabawa. Choć zasugerował, żeby założył nową przepływkę, trochę na niej pojeździć, zorbić badania i wtedy zobaczymy co i jak.
Czy regenracja pompowtryskiwaczy ma sens?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
PinkFloyd
Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 145 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin) Płeć:
|
Wysłany: Wto 11:07, 09 Lip 2013 Temat postu: |
|
Powiem ci tak jak na padnietej przeplywce jest mocniejszy to stara to szrot, auto kopci jak jest nieszczelnosc miedzy turbina a silnikiem a nie przeplywka a turbina- niech sie doucza. Watpie żeby wszystkie pompki pady równo pokazuja na minusie co wg mnie wiąże sie z ciśnieniem paliwa albo uszczelki pompek albo pompa, pompek regenerowanych nie zakladalem jak mam nowe za 500zl sztuka. Wiem ze mozna wiec jak dobrze regenerowane to ok.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
tidit
Dołączył: 04 Maj 2013
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 17:13, 09 Lip 2013 Temat postu: |
|
Czy po wymianie wkladu do przeplywomierza wymagana jest jakas regualcja/adaptacja przez komputer ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
PinkFloyd
Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 145 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin) Płeć:
|
Wysłany: Wto 17:19, 09 Lip 2013 Temat postu: |
|
Nie
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez PinkFloyd dnia Wto 17:20, 09 Lip 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
piotrspecial
Dołączył: 14 Gru 2012
Posty: 103
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Berlin Płeć:
|
Wysłany: Nie 10:19, 04 Sie 2013 Temat postu: |
|
mam pytanie w bloku nr 003 jakie powinny byc wartosci przegladalem rozne logi i widze duza ruznice miedzy moim logiem a wyzej kolegi czyzby przeplywka byla na wkonczeniu [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
PinkFloyd
Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 145 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin) Płeć:
|
Wysłany: Nie 10:23, 04 Sie 2013 Temat postu: |
|
Daj 03 BS na jałowym, i dynamicznie 03 i 011
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
piotrspecial
Dołączył: 14 Gru 2012
Posty: 103
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Berlin Płeć:
|
Wysłany: Sob 20:10, 10 Sie 2013 Temat postu: |
|
pewnie te logi zle zrobilem brakuje dodatkowej reki [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] w serwisie mercedesa jakos jest latwiej sa tabele i komuter sam pokazuje co jest nietak a tu a vag jetem zielony a no i trzeba dodat ze od 3 tyg blad wskakuje 16485 w moim ubogim vagu niema tego bledu ale to i tak pewnie przeplywka wykonczyla sie jesli sie niemyle
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez piotrspecial dnia Sob 20:20, 10 Sie 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
PinkFloyd
Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 145 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin) Płeć:
|
Wysłany: Nie 6:54, 11 Sie 2013 Temat postu: |
|
Wychodzi ze przeplywka nie na wykończeniu tylko uszkodzona
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
piotrspecial
Dołączył: 14 Gru 2012
Posty: 103
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Berlin Płeć:
|
Wysłany: Nie 12:02, 11 Sie 2013 Temat postu: |
|
no trudno trzeba bedzie kupic widzialem na alegro pierburga za niecale 400 bo uzywki chyba lepiej nie kupowac
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez piotrspecial dnia Nie 12:05, 11 Sie 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
PinkFloyd
Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 145 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin) Płeć:
|
Wysłany: Nie 18:13, 11 Sie 2013 Temat postu: |
|
Używka moze ciąć dawke co czesto zdarza sie w tdi i nie sprawdzisz tego przed zakupem bez logow
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
piotrspecial
Dołączył: 14 Gru 2012
Posty: 103
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Berlin Płeć:
|
Wysłany: Pon 17:21, 12 Sie 2013 Temat postu: |
|
zamowilem nowy pierburga jak wroce do domu bede montowal l mam nadzieje ze troszke spalanie spadnie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
berthold61
Dołączył: 27 Lip 2013
Posty: 907
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany: Śro 13:41, 28 Sie 2013 Temat postu: |
|
to ja też proszę o zerknięcie na moje logo bo też pali około 6/100 aby nie zaśmiecać podam w tym wątku ,
logi robiłem po przejechaniu 15 kilometrów
na moje oko termostat też coś nie halo bo za bardzo nie trzyma temp
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
nowy nabytek jeszcze nie mam nawet twardego dowodu ale dobrze by było znać kondycję silnika ,nie ukrywam że podniesienie mocy mnie też interesuje aktualny przebieg to podobno autentyczny 125 tys ,auto z Itali
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez berthold61 dnia Śro 13:43, 28 Sie 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
PinkFloyd
Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 145 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin) Płeć:
|
Wysłany: Śro 15:07, 28 Sie 2013 Temat postu: |
|
berthold61 napisał: | to ja też proszę o zerknięcie na moje logo bo też pali około 6/100 aby nie zaśmiecać podam w tym wątku ,
logi robiłem po przejechaniu 15 kilometrów
na moje oko termostat też coś nie halo bo za bardzo nie trzyma temp
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
nowy nabytek jeszcze nie mam nawet twardego dowodu ale dobrze by było znać kondycję silnika ,nie ukrywam że podniesienie mocy mnie też interesuje aktualny przebieg to podobno autentyczny 125 tys ,auto z Itali |
Wszystko git krótko mówiąc, ciśnienie turbiny ok, dawka paliwa też, przepływka nie tnie dawki ale można niedługo ja przeczyscic srdokiem do przepływek, termostat do wymiany, synchronizacja walka rozrządu ok, czujniki temp. paliwa, powietrza wody ok, pompki można powiedzieć ok ale spada ciśnienie paliwa szczególnie na 3 pompce, nie ma tragedii, po 20 tys km zrób znów logi statyczne 023 ( i olej tylko do pompowtrysków normy 505.01 aby korekcje się nie pogorszyły ). Śmiało możesz podkręcać auto
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez PinkFloyd dnia Śro 15:08, 28 Sie 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
berthold61
Dołączył: 27 Lip 2013
Posty: 907
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany: Śro 19:19, 28 Sie 2013 Temat postu: |
|
PinkFloyd napisał: | berthold61 napisał: | to ja też proszę o zerknięcie na moje logo bo też pali około 6/100 aby nie zaśmiecać podam w tym wątku ,
logi robiłem po przejechaniu 15 kilometrów
na moje oko termostat też coś nie halo bo za bardzo nie trzyma temp
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
nowy nabytek jeszcze nie mam nawet twardego dowodu ale dobrze by było znać kondycję silnika ,nie ukrywam że podniesienie mocy mnie też interesuje aktualny przebieg to podobno autentyczny 125 tys ,auto z Itali |
Wszystko git krótko mówiąc, ciśnienie turbiny ok, dawka paliwa też, przepływka nie tnie dawki ale można niedługo ja przeczyscic srdokiem do przepływek, termostat do wymiany, synchronizacja walka rozrządu ok, czujniki temp. paliwa, powietrza wody ok, pompki można powiedzieć ok ale spada ciśnienie paliwa szczególnie na 3 pompce, nie ma tragedii, po 20 tys km zrób znów logi statyczne 023 ( i olej tylko do pompowtrysków normy 505.01 aby korekcje się nie pogorszyły ). Śmiało możesz podkręcać auto |
to mnie bardzo pocieszyłeś że problemów większych nie widać ,oczywiście olej będzie do pompek odpowiedni tak samo jak wszelkie filtry bo auto świerze dopiero , a spalanie to może być a raczej na pewno stylu jazdy ale to i tak tragedi nie ma . dzięki bardzo
acha mam jeszcze jedno pytanie czy regulacja tej trzeciej pompki pomoże coś z tym ciśnieniem ,temat ciut znam bo regulowałem kiedyś pompki w toledo 1,9 ARL ale to było po wymianie tłoka i pompek i nie wiem czy w tym przypadku to coś da ??
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez berthold61 dnia Śro 19:37, 28 Sie 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
PinkFloyd
Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 145 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin) Płeć:
|
Wysłany: Śro 20:21, 28 Sie 2013 Temat postu: |
|
wymienił bym najpierw uszczelki na pompkach
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
berthold61
Dołączył: 27 Lip 2013
Posty: 907
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany: Czw 11:53, 29 Sie 2013 Temat postu: |
|
PinkFloyd napisał: | wymienił bym najpierw uszczelki na pompkach |
ok nie będę ciągnął tematu dzięki za czas i wiedzę a z mojej strony ukociło mi się że skoro wyjmować pompki celem uszczelnienia to dlaczego za jednym machem od razu nie iść w hybrydy i pożytek i frajda za jednym razem ale to raczej wiosną bo czas to wróg
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
PinkFloyd
Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 145 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin) Płeć:
|
Wysłany: Czw 12:08, 29 Sie 2013 Temat postu: |
|
no tak hybrydy 900zł+ program ok 500zł i masz rakiete ok 7,8s do 100km/h
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
piotrspecial
Dołączył: 14 Gru 2012
Posty: 103
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Berlin Płeć:
|
Wysłany: Czw 18:41, 29 Sie 2013 Temat postu: |
|
umnie nowa przeplywka zalatwila caly problem spalanie wkoncu spadlo teraz z checia bym trobil jakis lekki tuning elektroniki tylko gdzie dobrze zrobic w lubuskim
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez piotrspecial dnia Czw 18:43, 29 Sie 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|