Forum AUDI A2 Strona Główna
  FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Galerie   Rejestracja   Profil  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  Zaloguj 

Duże spalanie, proszę o poradę (VAG)

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum AUDI A2 Strona Główna -> Silnik wysokoprężny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
grom546
  
  


Dołączył: 09 Paź 2012
Posty: 961
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa - Grochów
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Pon 8:58, 08 Lip 2013 Temat postu:

Co do przepływomierza to wtyczkę odpinasz bez problemu tylko nie wyciągaj na siłę a wciśnij taki języczek. Po odpięciu przepływomierza różnicy raczej nie zobaczysz bo samochód będzie pracował na stałych wartościach w komputera, nieszczelność można sprawdzać np. specjalnym preparatem którym się psika silnik, lub sprężonym powietrzem. Jak podczas pryskania w jakimś miejscu zmieni się praca silnika to znaczy że łapie lewe powietrze.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PinkFloyd
 
 


Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 145 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin)
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Pon 9:23, 08 Lip 2013 Temat postu:

Zdejmowaniem się nie sprawdza bo zdjęciu silnik wchodzi w tryb serwisowy przepływki i moc będzie mniejsza niż na nowej i nie będziesz miał porównania po drugie będzie gorzej niż masz, czujnik pokazuje ze silnik zasysa mniej powoeitrza niż tłoczy znaczy to... jak pisałem wyżej o niszczelnosci miedzy turbina a przepływka ( nie na odcisnku turbina silnik ) lub niesprawności przeplywki, najlepiej ja podmienić z innego tdi o takiej samej wtyczce, co do korekcji pisałem wyżej czyszczenie nic Ci nie pomorze- szkoda kasy i nie tutaj droga.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tidit
 
 


Dołączył: 04 Maj 2013
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 10:09, 09 Lip 2013 Temat postu:

Jeżeli chodzi o logi dynamiczne to bardzo podejrzane były dla mnie wartości dotyczące powietrza, podjechałem z nimi do mechanika, stwierdził, że albo przepływomierz przekłamuje, albo jest jakaś nieszczelność w układzie. Nieszczelność wykluczył (stwierdził, że pojawiło by się kopcenie)

Odłączyliśmy przepływomierz od wtyczki, komputer zaczął pracować na ustawieniach domyślnych, a przełożyło się to na żwawszą, bardziej dynamiczną jazdę, a przy tym średnie spalanie trochę spadło (ok 5.5/100 w mieście). Zamówiłem przepływomierz (sam wkład) pierburg 7.22684.15.0

JEżeli chodzi o logi 023 to mechanik stwierdził, ze mieszcza sie jeszcze w dopuszczalnych normach, natomiast dekarbonizacje odradził, miał co do niej mieszane uczucie Szczęśliwy zasugerował regenerację pompowtryskiwaczy, bo wymiana to już droższa zabawa. Choć zasugerował, żeby założył nową przepływkę, trochę na niej pojeździć, zorbić badania i wtedy zobaczymy co i jak.

Czy regenracja pompowtryskiwaczy ma sens?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PinkFloyd
 
 


Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 145 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin)
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Wto 11:07, 09 Lip 2013 Temat postu:

Powiem ci tak jak na padnietej przeplywce jest mocniejszy to stara to szrot, auto kopci jak jest nieszczelnosc miedzy turbina a silnikiem a nie przeplywka a turbina- niech sie doucza. Watpie żeby wszystkie pompki pady równo pokazuja na minusie co wg mnie wiąże sie z ciśnieniem paliwa albo uszczelki pompek albo pompa, pompek regenerowanych nie zakladalem jak mam nowe za 500zl sztuka. Wiem ze mozna wiec jak dobrze regenerowane to ok.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tidit
 
 


Dołączył: 04 Maj 2013
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 17:13, 09 Lip 2013 Temat postu:

Czy po wymianie wkladu do przeplywomierza wymagana jest jakas regualcja/adaptacja przez komputer ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PinkFloyd
 
 


Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 145 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin)
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Wto 17:19, 09 Lip 2013 Temat postu:

Nie

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez PinkFloyd dnia Wto 17:20, 09 Lip 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
piotrspecial
 
 


Dołączył: 14 Gru 2012
Posty: 103
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Berlin
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Nie 10:19, 04 Sie 2013 Temat postu:

mam pytanie w bloku nr 003 jakie powinny byc wartosci przegladalem rozne logi i widze duza ruznice miedzy moim logiem a wyzej kolegi czyzby przeplywka byla na wkonczeniu [link widoczny dla zalogowanych]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PinkFloyd
 
 


Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 145 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin)
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Nie 10:23, 04 Sie 2013 Temat postu:

Daj 03 BS na jałowym, i dynamicznie 03 i 011

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
piotrspecial
 
 


Dołączył: 14 Gru 2012
Posty: 103
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Berlin
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Sob 20:10, 10 Sie 2013 Temat postu:

pewnie te logi zle zrobilem brakuje dodatkowej reki [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] w serwisie mercedesa jakos jest latwiej sa tabele i komuter sam pokazuje co jest nietak a tu a vag jetem zielony a no i trzeba dodat ze od 3 tyg blad wskakuje 16485 w moim ubogim vagu niema tego bledu ale to i tak pewnie przeplywka wykonczyla sie jesli sie niemyle

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez piotrspecial dnia Sob 20:20, 10 Sie 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PinkFloyd
 
 


Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 145 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin)
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Nie 6:54, 11 Sie 2013 Temat postu:

Wychodzi ze przeplywka nie na wykończeniu tylko uszkodzona

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
piotrspecial
 
 


Dołączył: 14 Gru 2012
Posty: 103
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Berlin
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Nie 12:02, 11 Sie 2013 Temat postu:

no trudno trzeba bedzie kupic widzialem na alegro pierburga za niecale 400 bo uzywki chyba lepiej nie kupowac

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez piotrspecial dnia Nie 12:05, 11 Sie 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PinkFloyd
 
 


Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 145 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin)
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Nie 18:13, 11 Sie 2013 Temat postu:

Używka moze ciąć dawke co czesto zdarza sie w tdi i nie sprawdzisz tego przed zakupem bez logow

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
piotrspecial
 
 


Dołączył: 14 Gru 2012
Posty: 103
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Berlin
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Pon 17:21, 12 Sie 2013 Temat postu:

zamowilem nowy pierburga jak wroce do domu bede montowal l mam nadzieje ze troszke spalanie spadnie Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
berthold61
  
  


Dołączył: 27 Lip 2013
Posty: 907
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ruda Śląska

PostWysłany: Śro 13:41, 28 Sie 2013 Temat postu:

to ja też proszę o zerknięcie na moje logo bo też pali około 6/100 aby nie zaśmiecać podam w tym wątku ,
logi robiłem po przejechaniu 15 kilometrów
na moje oko termostat też coś nie halo bo za bardzo nie trzyma temp

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

nowy nabytek jeszcze nie mam nawet twardego dowodu ale dobrze by było znać kondycję silnika ,nie ukrywam że podniesienie mocy mnie też interesuje aktualny przebieg to podobno autentyczny 125 tys ,auto z Itali


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez berthold61 dnia Śro 13:43, 28 Sie 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PinkFloyd
 
 


Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 145 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin)
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Śro 15:07, 28 Sie 2013 Temat postu:

berthold61 napisał:
to ja też proszę o zerknięcie na moje logo bo też pali około 6/100 aby nie zaśmiecać podam w tym wątku ,
logi robiłem po przejechaniu 15 kilometrów
na moje oko termostat też coś nie halo bo za bardzo nie trzyma temp

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

nowy nabytek jeszcze nie mam nawet twardego dowodu ale dobrze by było znać kondycję silnika ,nie ukrywam że podniesienie mocy mnie też interesuje aktualny przebieg to podobno autentyczny 125 tys ,auto z Itali


Wszystko git krótko mówiąc, ciśnienie turbiny ok, dawka paliwa też, przepływka nie tnie dawki ale można niedługo ja przeczyscic srdokiem do przepływek, termostat do wymiany, synchronizacja walka rozrządu ok, czujniki temp. paliwa, powietrza wody ok, pompki można powiedzieć ok ale spada ciśnienie paliwa szczególnie na 3 pompce, nie ma tragedii, po 20 tys km zrób znów logi statyczne 023 ( i olej tylko do pompowtrysków normy 505.01 aby korekcje się nie pogorszyły ). Śmiało możesz podkręcać auto Szczęśliwy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez PinkFloyd dnia Śro 15:08, 28 Sie 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
berthold61
  
  


Dołączył: 27 Lip 2013
Posty: 907
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ruda Śląska

PostWysłany: Śro 19:19, 28 Sie 2013 Temat postu:

PinkFloyd napisał:
berthold61 napisał:
to ja też proszę o zerknięcie na moje logo bo też pali około 6/100 aby nie zaśmiecać podam w tym wątku ,
logi robiłem po przejechaniu 15 kilometrów
na moje oko termostat też coś nie halo bo za bardzo nie trzyma temp

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

nowy nabytek jeszcze nie mam nawet twardego dowodu ale dobrze by było znać kondycję silnika ,nie ukrywam że podniesienie mocy mnie też interesuje aktualny przebieg to podobno autentyczny 125 tys ,auto z Itali


Wszystko git krótko mówiąc, ciśnienie turbiny ok, dawka paliwa też, przepływka nie tnie dawki ale można niedługo ja przeczyscic srdokiem do przepływek, termostat do wymiany, synchronizacja walka rozrządu ok, czujniki temp. paliwa, powietrza wody ok, pompki można powiedzieć ok ale spada ciśnienie paliwa szczególnie na 3 pompce, nie ma tragedii, po 20 tys km zrób znów logi statyczne 023 ( i olej tylko do pompowtrysków normy 505.01 aby korekcje się nie pogorszyły ). Śmiało możesz podkręcać auto Szczęśliwy



to mnie bardzo pocieszyłeś że problemów większych nie widać ,oczywiście olej będzie do pompek odpowiedni tak samo jak wszelkie filtry bo auto świerze dopiero , a spalanie to może być a raczej na pewno stylu jazdy ale to i tak tragedi nie ma . dzięki bardzo

acha mam jeszcze jedno pytanie czy regulacja tej trzeciej pompki pomoże coś z tym ciśnieniem ,temat ciut znam bo regulowałem kiedyś pompki w toledo 1,9 ARL ale to było po wymianie tłoka i pompek i nie wiem czy w tym przypadku to coś da ??


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez berthold61 dnia Śro 19:37, 28 Sie 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PinkFloyd
 
 


Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 145 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin)
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Śro 20:21, 28 Sie 2013 Temat postu:

wymienił bym najpierw uszczelki na pompkach

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
berthold61
  
  


Dołączył: 27 Lip 2013
Posty: 907
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ruda Śląska

PostWysłany: Czw 11:53, 29 Sie 2013 Temat postu:

PinkFloyd napisał:
wymienił bym najpierw uszczelki na pompkach



ok nie będę ciągnął tematu dzięki za czas i wiedzę a z mojej strony ukociło mi się że skoro wyjmować pompki celem uszczelnienia to dlaczego za jednym machem od razu nie iść w hybrydy i pożytek i frajda za jednym razem ale to raczej wiosną bo czas to wróg


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PinkFloyd
 
 


Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 145 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin)
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Czw 12:08, 29 Sie 2013 Temat postu:

no tak hybrydy 900zł+ program ok 500zł i masz rakiete ok 7,8s do 100km/h Szczęśliwy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
piotrspecial
 
 


Dołączył: 14 Gru 2012
Posty: 103
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Berlin
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Czw 18:41, 29 Sie 2013 Temat postu:

umnie nowa przeplywka zalatwila caly problem spalanie wkoncu spadlo teraz z checia bym trobil jakis lekki tuning elektroniki tylko gdzie dobrze zrobic w lubuskim

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez piotrspecial dnia Czw 18:43, 29 Sie 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum AUDI A2 Strona Główna -> Silnik wysokoprężny Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
Strona 2 z 5


Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB Š 2001, 2005 phpBB Group
Theme bLock created by JR9 for stylerbb.net
Regulamin