Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Emilian30081990
Dołączył: 10 Maj 2016
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Krzewina k. Piły Płeć:
|
Wysłany: Sob 15:04, 18 Cze 2016 Temat postu: Brak Przyspieszenia |
|
Witam
Od niedawna użytkuje Audi A2 1.4 TDI 75 Km AMF i mam problem i to niemały a mianowicie podczas przyspieszania na 4 biegu powyżej 3 tys. obrotów oraz na 5 biegu powyżej 120 km/h czuć wyraźny spadek mocy i zwalniając auto zachowuje się jak typowy maluch Jak przystanę zgaszę go i odpalę to wszystko wraca do normy. Czy to jest wina kończącej się turbiny ? Proszę was bardzo o pomoooc
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
berthold61
Dołączył: 27 Lip 2013
Posty: 907
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany: Nie 9:05, 19 Cze 2016 Temat postu: |
|
logi logi jeszcze raz logi , przepływka , wężyki kto to wie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Emilian30081990
Dołączył: 10 Maj 2016
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Krzewina k. Piły Płeć:
|
Wysłany: Nie 11:37, 19 Cze 2016 Temat postu: |
|
Więc co teraz ? Serwis ? Ja się niestety nie znam i sam niczego nie dotknę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
trepek
Dołączył: 08 Gru 2014
Posty: 1840
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 59 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Olkusz Płeć:
|
Wysłany: Nie 14:09, 19 Cze 2016 Temat postu: |
|
Trzeba podpiąć się VAGiem pod samochód i zrobić logi. Tyle bądź aż tyle.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
berthold61
Dołączył: 27 Lip 2013
Posty: 907
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany: Nie 19:56, 19 Cze 2016 Temat postu: |
|
Emilian30081990 napisał: | Więc co teraz ? Serwis ? Ja się niestety nie znam i sam niczego nie dotknę. |
popytaj kumpli co mają skody, seaty, volkswageny , audiki ktoś ten durny interfejs za 20 zł pewnie posiada
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Emilian30081990
Dołączył: 10 Maj 2016
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Krzewina k. Piły Płeć:
|
Wysłany: Pon 17:49, 22 Sie 2016 Temat postu: |
|
Podpiąłem się i wyskakuje błąd Regulacja ciśnienia doładowania jednak kolega nie wie co to może być i kazał mi się popytać na forum więc pytam co to może być i czy sam coś mogę poradzić czy mechanik i jakaś większa naprawa ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
berthold61
Dołączył: 27 Lip 2013
Posty: 907
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany: Wto 20:23, 23 Sie 2016 Temat postu: |
|
sprawdzić wężyki podciśnienia zawór n75 oraz gruszka przy turbo czy funguje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Emilian30081990
Dołączył: 10 Maj 2016
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Krzewina k. Piły Płeć:
|
Wysłany: Śro 14:14, 24 Sie 2016 Temat postu: |
|
Okazało się, że wężyki były do wymiany i śmiga aż miło. Więc temat uważam za zamknięty Dzięki za pomoc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
rafi075
Dołączył: 12 Mar 2016
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: swarzędz Płeć:
|
Wysłany: Wto 21:09, 13 Gru 2016 Temat postu: |
|
witam mam podobną sytuacje które wężyki wymieniałeś ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
karol
Dołączył: 23 Sty 2017
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 21:32, 23 Sty 2017 Temat postu: |
|
Miałem identyczną sytuacje w moim Audi 1.4 jak opisana powyzej czyli spadek mocy i koniec mozliwosci normalnej jazdy pow 120, gasze odpalam i dziala jak nalezy, odwiedzilem mechanika i oczywiscie turbina sie konczy uslyszalem, ale chcac samemu cos zrobic a zamierzalem wyczyscic egr do ktorego dostepu nie ma latwego zdjąlem gruby wąz idacy do niego zeby choc sprawdzic jak wyglada w srodku i czy oplaca brac sie za czyszczenie czy za kupic nowy i moim oczom ukazal sie widok malutkiego cieniutkiego wezyka za tymze grubym ktory zdjalem i ten ze malutki wezyk stracil jakas nieznana mi sila polaczenie z jakims czyjnikiem do ktorego podazal, a szedl on od kolektora jak sie nie myle i byl miekki a pozniej laczyl sie ze sztywna rurka i zsunal sie poprostu i nalozylem go pojezdzilem i jeszcze nie zdazylo mi sie zeby mi turbo odcielo od tej pory a wczesniej nawet dzien w dzien nieraz sie zdarzalo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
rafi075
Dołączył: 12 Mar 2016
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: swarzędz Płeć:
|
Wysłany: Sob 22:11, 28 Sty 2017 Temat postu: |
|
dzieki za podpowiedz popatrzę u siebie jak wygląda
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
tidit
Dołączył: 04 Maj 2013
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 10:24, 13 Mar 2017 Temat postu: |
|
Możesz załączyć foty wężyka który Ci zleciał? Mam podobny problem, chciałem porównać podłączenie przewodów, w szczególności przy N75 i EGR.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|