Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
atikow
Dołączył: 01 Lis 2014
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany: Śro 17:03, 17 Kwi 2019 Temat postu: Brak mocy po przekroczeniu 90km/h |
|
Witam,
Proszę o pomoc iwyrozumiałość wiem, że temat był już wałkowany i przeczytałem wszystko co się da nie chce się podpinać pod stare wątki tylko zacząć od nowa swoją analizę.
Pacjent 1.4 tdi 55 kw przegieg 260k 2000 r. Auto chodzi normalnie do 90km/h ( zawsze przy tej prędkości mi robi odcine turbo) . Na 1 i 2 biegu można spokojnie dojechać do 4k obrotów. Nie kopci .NIe wyrzuca błedów na FIS. Sprawdzone:
1.EGR czysty działa
2.Wszytskie wężyki szczelne. Sprawdzałem po kolei wymieniłem te podejrzane od klapy gaszącej i od wastgate ale nie pomogło.
3. Gruszka od Turbo się rusza po podaniu ciśnienia na zielony przewód.
4.Przepływka wyczyszczona ( nie wiem czy sprawna) wtyczka zaklejona silikonem jakiś ciul tu grzebał i przyjanuszował.
5. Wymieniłem N75 ( ten od brązowej wtyczki PIERBURG 7.03289.00)
6.Ten zawór od szarej sprawdzony przełącza kanały, przeczyszczony.
Nie mam jak logów ściągnąć wiem nie kiełbasa nie śmierdzi ale może będziecie w stanie pomóc. Ewentulanie ktoś z okolicy Wawy może mi ściągnąć logi jak podjadę nie mam się czym podciąć ? Walczę z tym i już tracę siłę.
Jedno co mnie zastanawia. Czy jak od góry podje ciśnienie na wężyk od wastegate czarny to powinno trzymać ciśnienie strzykawką czy uciekać? (Ucieka)
Jak sprawdzić przepływomierz jak go odepnę jak powinno się zachowywać auto.
Jak zmostkować ten zawór od Turbo (PB 7.21895.55.0) Kwadratowy ? nie znalazłem fotek jak to zrobić jakie kanały zmostkować ( gruszka + waste co ida na dół)
Mam teraz dodatkowy N75 ( bo wymieniłem nie potrzebnie) wiec może jego wepnę na testy?
P.S nie wiem już który to n75 a który n18 bo co artykuł w sieci to inny opis. Dlatego podaje numery katalogowe.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
berthold61
Dołączył: 27 Lip 2013
Posty: 907
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany: Śro 18:41, 17 Kwi 2019 Temat postu: |
|
JUak odepniesz wtyczkę przepływki to właśnie tak powinien się zachować jak tobie się zachowuje , kup sobie jakiś fejs za 20 zł to się przyda na potem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
atikow
Dołączył: 01 Lis 2014
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany: Sob 20:33, 15 Cze 2019 Temat postu: |
|
Mam logi dynamiczne w pogramie DS150 .
Ktos pomoże a analizie?
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
manglia
Dołączył: 28 Sie 2016
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 19:36, 06 Sie 2019 Temat postu: |
|
Witam, miałem podobny problem, okazało się,że chłodnica intercoolera była nieszczelna(ślady oleju w okolicy ic), po wymianie auto jak nowe.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pacific tdi
Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 337
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Dolny Śląsk Płeć:
|
Wysłany: Nie 21:57, 11 Sie 2019 Temat postu: |
|
Możesz miec nieszczelnośc w dolocie. Ale wtych logach nie masz tego.
Sprawdź cisnienie w IC najlepiej Vcds. Chyba że umiesz delphi.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Abelard
Dołączył: 19 Lip 2013
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Śro 9:06, 18 Wrz 2019 Temat postu: |
|
Spadek mocy silnika może być spowodowany czymkolwiek. Też miałem taki problem i u mnie przyczyną był zanieczyszczony EGR. Postanowiłem kupić nowy: [link widoczny dla zalogowanych] który wymienił mi mechanik, teraz wszystko działa jak należy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|