Forum AUDI A2 Strona Główna
  FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Galerie   Rejestracja   Profil  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  Zaloguj 

Błagam o pomoc

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum AUDI A2 Strona Główna -> Silnik wysokoprężny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
krzycho109
 
 


Dołączył: 11 Sty 2016
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Chłopak

PostWysłany: Pon 21:08, 11 Sty 2016 Temat postu: Błagam o pomoc

Witajcie!
Mój samochód to polo 2000r. 1.4 TDI AMF.
Przejrzałem już mnóstwo stron z forum vw, skody jak i tego forum.
Męczę się już z tym przed świętami. Mam problem z odpaleniem mojej polówki (zanim ktoś napiszę, ze tych tematów jest mnóstwo to niech przeczyta to do końca). Gdy samochód stoi po nocy w garażu i rano chce go odpalić silnik już jakby prawie załapie, ale po chwili gaśnie. I po tym muszę go krecic i krecic i krecic, az w koncu zaczyna klekotac powoli jak traktor az do zalapania ladnej kultury pracy silnika. Tak samo jest po moim wyjsciu z pracy, czyli do pelnego wystygniecia silnika. Ku mojemu zdziwieniu przez te kilkadniowe mocne mrozy odpalal bez najmniejszego problemu-myslalem, ze usterka zostala wyeliminowana, jednak sie mylilem bo przy odwilzy od 2 dni jest tak samo.
W samochodzie wymieniłem:
świece żarowe
filtr paliwa
filtr powietrza
zawor zwrotny
akumulator
czyscilem nawet pompe paliwa w baku
czujnik cieczy chlodzacej
sprawdzalem przekaźnik 109 i wszystkie bezpieczniki
sprawdzałem stan węży paliwowych
jeżdze na vervie
Błagam pomóżcie co jeszcze mogę sprawdzić sam.
Nie chce wstawiać go do mechanika bo codziennie dojezdzam do pracy 30km i auto jest mi naprawdę bardzo potrzebne każdego dnia.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez krzycho109 dnia Pon 21:39, 11 Sty 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
trepek
 
 


Dołączył: 08 Gru 2014
Posty: 1840
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 59 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Olkusz
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Pon 21:26, 11 Sty 2016 Temat postu:

Zacząłbym od podłączenia VAGa i zbadania jaką temperaturę pokazuje czujnik cieczy chłodzącej z rana, przed odpaleniem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PinkFloyd
 
 


Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 145 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin)
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Pon 21:34, 11 Sty 2016 Temat postu:

Tak daj po nocy przed odpaleniem log statyczny grupy 07. Potem bym zobaczył czy ciśnienie po nocy nie spada- za co bym obwiniał uszczelniacze pompowtrysków., które dają takie objawy.

Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
krzycho109
 
 


Dołączył: 11 Sty 2016
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Chłopak

PostWysłany: Pon 21:38, 11 Sty 2016 Temat postu:

trepek napisał:
Zacząłbym od podłączenia VAGa i zbadania jaką temperaturę pokazuje czujnik cieczy chłodzącej z rana, przed odpaleniem.

zapomniałem dopisać, że czujnik cieczy również wymieniłem.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
krzycho109
 
 


Dołączył: 11 Sty 2016
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Chłopak

PostWysłany: Pon 21:45, 11 Sty 2016 Temat postu:

PinkFloyd napisał:
Tak daj po nocy przed odpaleniem log statyczny grupy 07. Potem bym zobaczył czy ciśnienie po nocy nie spada- za co bym obwiniał uszczelniacze pompowtrysków., które dają takie objawy.

Dziekuje.
Mam OBD2 nawet w szufladzie obok siebie, vagcoma zaraz pobiore.
Napiszesz mi proszę dokładnie jak sprawdzić to ciśnienie? Jakie powinny być prawidłowe wartości tego ciśnienia?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bogdand
  
  


Dołączył: 29 Mar 2013
Posty: 585
Przeczytał: 6 tematów

Pomógł: 58 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Pon 21:55, 11 Sty 2016 Temat postu:

Sprawdź jeszcze czy nie urwał się kabelek przy czujniku temperatury paliwa.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
trepek
 
 


Dołączył: 08 Gru 2014
Posty: 1840
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 59 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Olkusz
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Pon 22:46, 11 Sty 2016 Temat postu:

bogdand napisał:
Sprawdź jeszcze czy nie urwał się kabelek przy czujniku temperatury paliwa.


Przy urwanym kablu ECU ustawia temperaturę na -35*C. Bardziej byłbym skłonny, że czujnik zawyżałby temperaturę, jaką widzi ECU.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
krzycho109
 
 


Dołączył: 11 Sty 2016
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Chłopak

PostWysłany: Wto 12:15, 12 Sty 2016 Temat postu:

Czy ktoś wie dokładnie jak sprawdzić czujnik temp. paliwa?
Jaka rezystancje musi miec przy danej temperaturze i na ktorych pinach sprawdzac?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
andrzejaslo
 
 


Dołączył: 29 Lip 2014
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 18:21, 12 Sty 2016 Temat postu:

Dziwne, widzę że świece żarowe wymieniałeś a wygląda jakby to był problem ze świecami. Sam wymieniałeś świece ?dobrze docisnąłeś te fajki na świece? może gdzieś nie dochodzi prąd do świec/świecy?

Może trzeba wykręcić świece wpiąć wyciągnięte do tych fajek (lub przykręcić nie wiem jak jest w Polo) zamasować do silnika i sprawdzić czy żarzą po przekręceniu kluczyka (uwaga można się poparzyć, nie sprawdzać palcem czy ciepłe!!!). Nie wiem czy tak można niech się wypowiedzą bardziej doświadczeni koledzy.

Ale najpierw tak jak mówią koledzy podepnij do vaga i posprawdzaj.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
krzycho109
 
 


Dołączył: 11 Sty 2016
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Chłopak

PostWysłany: Czw 9:51, 14 Sty 2016 Temat postu:

andrzejaslo napisał:
Dziwne, widzę że świece żarowe wymieniałeś a wygląda jakby to był problem ze świecami. Sam wymieniałeś świece ?dobrze docisnąłeś te fajki na świece? może gdzieś nie dochodzi prąd do świec/świecy?

Może trzeba wykręcić świece wpiąć wyciągnięte do tych fajek (lub przykręcić nie wiem jak jest w Polo) zamasować do silnika i sprawdzić czy żarzą po przekręceniu kluczyka (uwaga można się poparzyć, nie sprawdzać palcem czy ciepłe!!!). Nie wiem czy tak można niech się wypowiedzą bardziej doświadczeni koledzy.

Ale najpierw tak jak mówią koledzy podepnij do vaga i posprawdzaj.

swiece sprawdzone, sa jak najbardziej ok.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PinkFloyd
 
 


Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 145 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin)
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Czw 11:21, 14 Sty 2016 Temat postu:

krzycho109 napisał:
Czy ktoś wie dokładnie jak sprawdzić czujnik temp. paliwa?
Jaka rezystancje musi miec przy danej temperaturze i na ktorych pinach sprawdzac?


Vcds blok 07 na zimno po nocy na zapłonie przed odpaleniem, masz tam temp. paliwa, płynu, temp. powietrza zasysanego, powinny byc w miare podobne -+3 st. Zrób test, wyciągnij wtyczkę do czujnika temp. Płynu, wyciągnij jedna fajkę ze świecy i podlacz miernik, przekręć zaplon i zobacz czy napięcie na swiece dochodzi.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez PinkFloyd dnia Czw 11:23, 14 Sty 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
grzesiugm
 
 


Dołączył: 15 Sty 2016
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: sląsk
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Pią 21:34, 15 Sty 2016 Temat postu:

A który zawor zwrotny wymieniłeś ?

ten na filtrze paliwa czy na przewodzie?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
krzycho109
 
 


Dołączył: 11 Sty 2016
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Chłopak

PostWysłany: Sob 18:16, 13 Lut 2016 Temat postu:

Czesc Panowie!
Przepraszam za moją długą nieobecność.
Winne okazały się uszczelniacze pompowtrysków+polamany uchwyt do linki przepustnicy.
Koszt: 440zł.
Dzięki za wszystkie porady. Szczególnie trafne okazały się te pierwsze od PinkFloyd.
Dziekuje za pomoc! Szczęśliwy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum AUDI A2 Strona Główna -> Silnik wysokoprężny Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1


Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB Š 2001, 2005 phpBB Group
Theme bLock created by JR9 for stylerbb.net
Regulamin