Forum AUDI A2 Strona Główna
  FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Galerie   Rejestracja   Profil  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  Zaloguj 

błąd N75 i EGR

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum AUDI A2 Strona Główna -> Silnik wysokoprężny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
Pacific tdi
 
 


Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 337
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dolny Śląsk
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Wto 18:07, 04 Lut 2014 Temat postu: błąd N75 i EGR

Autko dzisiaj zbzikowało.
błąd zaworka N75- 17957
błąd zaworka N18- 17849
błąd przekaźnika świec żarowych J52- 18027
błąd klapy V157 - 19557
Autko osłabło i zapalił się "helikopter"
N75 i N18 jest w jednej puszcze więc podmianka nie wchodzi w grę.
Nie wiem od czego zacząć sprawdzanie usterki bo coś za dużo tych błędów.
po wykasowaniu jedzie dobrze jakąś chwilę, aż znowu złapie błąd.
Wygląda jakby węzyk podciśnienia padł, ale pooglądałem je i wyglądaja jak nowe. Czy moze to być spowodowane przyblokowaniem westgate?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
beerkoff
  
  


Dołączył: 26 Sty 2013
Posty: 946
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 42 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bochnia
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Wto 19:00, 04 Lut 2014 Temat postu:

Pozwolę sobie podrzucić linka z innego forum (kolegów moderatorów proszę o wyrozumiałość Szczęśliwy ):
[link widoczny dla zalogowanych]
Nie na temat A2, ale być może się przyda, trzy błędy powtarzają się z tym co u Ciebie i przypadek też dotyczy silnika 1.4 TDI.

Sprawdź instalację N18 i N75, jak podniesiesz maskę to są po lewej stronie przy podszybiu, może zawilgły ? Nie zaszkodzi zakonserwować kontaktem kostek. Rzuć też okiem na skrzynkę z bezpiecznikami, może trop z forum passata ma ręce i nogi (zważywszy, że wątek dotyczy VW Polo, który ma taki sam silnik jak Ty) ?

Czy błędy powracają w jakichś konkretnych warunkach (szybka jazda ? wysokie obroty ? nagłe przyspieszenie albo hamowanie ? wjazd w dziurę ? ) ?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez beerkoff dnia Wto 19:08, 04 Lut 2014, w całości zmieniany 4 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pacific tdi
 
 


Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 337
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dolny Śląsk
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Wto 22:07, 04 Lut 2014 Temat postu:

Pojechałem przetestować autko. Po wykasowaniu błędów wszystko normalnie przez 3km. Zgasiłem silnik, uruchomiłem po chwili i już słabo ciągnął- check nie swiecił. Zgasiłem silnik, zapaliłem i jechał normalnie. Po 2km zatrzymalem się i po pól godzinie wykasowałem błędy (te 4 co wyżej)
i ruszyłem- po chwili znowu silnik osłabł. Zatrzymałem się (check nie świecił i wykasowałem bład który się pojawił (tylko jeden - błąd przekaźnika świec żarowych J52- 18027).


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Pacific tdi dnia Wto 22:15, 04 Lut 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pacific tdi
 
 


Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 337
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dolny Śląsk
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Wto 20:46, 11 Lut 2014 Temat postu:

Dzisiaj posprawdzałem dość dokładnie instalację. Zaworki prawidłowo zasilane. Wszystko wskazuje, że z elektryką ok. Autko wpada w tryb awaryjny przy obciążeniu i to juz lekkim, czyli mała górka i tryb awaryjny. Po wyłączeniu silnika jedzie super aż znowu wpada w tryb awaryjny.
A turbina przecież nie ma łopatek. O co chodzi?
Aha- błędu przeładowania nie ma;
Są 4błędy-
błąd zaworka N75- 17957
błąd zaworka N18- 17849
błąd przekaźnika świec żarowych J52- 18027
błąd klapy V157 - 19557

Czyli tak jakby zanikało napięcie na zasilaniu bo te cztery rzeczy podłączone są pod jeden bezpiecznik.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Pacific tdi dnia Wto 22:02, 11 Lut 2014, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pacific tdi
 
 


Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 337
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dolny Śląsk
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Pon 22:16, 24 Lut 2014 Temat postu:

Hurra, autko naprawione. Wina lezała jednak po stronie ECU.
Przelutowanie wszystkich wyjść rozwiązało problem.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum AUDI A2 Strona Główna -> Silnik wysokoprężny Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1


Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB Š 2001, 2005 phpBB Group
Theme bLock created by JR9 for stylerbb.net
Regulamin