Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pacific tdi
Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 337
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Dolny Śląsk Płeć:
|
Wysłany: Wto 18:07, 04 Lut 2014 Temat postu: błąd N75 i EGR |
|
Autko dzisiaj zbzikowało.
błąd zaworka N75- 17957
błąd zaworka N18- 17849
błąd przekaźnika świec żarowych J52- 18027
błąd klapy V157 - 19557
Autko osłabło i zapalił się "helikopter"
N75 i N18 jest w jednej puszcze więc podmianka nie wchodzi w grę.
Nie wiem od czego zacząć sprawdzanie usterki bo coś za dużo tych błędów.
po wykasowaniu jedzie dobrze jakąś chwilę, aż znowu złapie błąd.
Wygląda jakby węzyk podciśnienia padł, ale pooglądałem je i wyglądaja jak nowe. Czy moze to być spowodowane przyblokowaniem westgate?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
beerkoff
Dołączył: 26 Sty 2013
Posty: 946
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 42 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bochnia Płeć:
|
Wysłany: Wto 19:00, 04 Lut 2014 Temat postu: |
|
Pozwolę sobie podrzucić linka z innego forum (kolegów moderatorów proszę o wyrozumiałość ):
[link widoczny dla zalogowanych]
Nie na temat A2, ale być może się przyda, trzy błędy powtarzają się z tym co u Ciebie i przypadek też dotyczy silnika 1.4 TDI.
Sprawdź instalację N18 i N75, jak podniesiesz maskę to są po lewej stronie przy podszybiu, może zawilgły ? Nie zaszkodzi zakonserwować kontaktem kostek. Rzuć też okiem na skrzynkę z bezpiecznikami, może trop z forum passata ma ręce i nogi (zważywszy, że wątek dotyczy VW Polo, który ma taki sam silnik jak Ty) ?
Czy błędy powracają w jakichś konkretnych warunkach (szybka jazda ? wysokie obroty ? nagłe przyspieszenie albo hamowanie ? wjazd w dziurę ? ) ?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez beerkoff dnia Wto 19:08, 04 Lut 2014, w całości zmieniany 4 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pacific tdi
Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 337
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Dolny Śląsk Płeć:
|
Wysłany: Wto 22:07, 04 Lut 2014 Temat postu: |
|
Pojechałem przetestować autko. Po wykasowaniu błędów wszystko normalnie przez 3km. Zgasiłem silnik, uruchomiłem po chwili i już słabo ciągnął- check nie swiecił. Zgasiłem silnik, zapaliłem i jechał normalnie. Po 2km zatrzymalem się i po pól godzinie wykasowałem błędy (te 4 co wyżej)
i ruszyłem- po chwili znowu silnik osłabł. Zatrzymałem się (check nie świecił i wykasowałem bład który się pojawił (tylko jeden - błąd przekaźnika świec żarowych J52- 18027).
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Pacific tdi dnia Wto 22:15, 04 Lut 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pacific tdi
Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 337
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Dolny Śląsk Płeć:
|
Wysłany: Wto 20:46, 11 Lut 2014 Temat postu: |
|
Dzisiaj posprawdzałem dość dokładnie instalację. Zaworki prawidłowo zasilane. Wszystko wskazuje, że z elektryką ok. Autko wpada w tryb awaryjny przy obciążeniu i to juz lekkim, czyli mała górka i tryb awaryjny. Po wyłączeniu silnika jedzie super aż znowu wpada w tryb awaryjny.
A turbina przecież nie ma łopatek. O co chodzi?
Aha- błędu przeładowania nie ma;
Są 4błędy-
błąd zaworka N75- 17957
błąd zaworka N18- 17849
błąd przekaźnika świec żarowych J52- 18027
błąd klapy V157 - 19557
Czyli tak jakby zanikało napięcie na zasilaniu bo te cztery rzeczy podłączone są pod jeden bezpiecznik.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Pacific tdi dnia Wto 22:02, 11 Lut 2014, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pacific tdi
Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 337
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Dolny Śląsk Płeć:
|
Wysłany: Pon 22:16, 24 Lut 2014 Temat postu: |
|
Hurra, autko naprawione. Wina lezała jednak po stronie ECU.
Przelutowanie wszystkich wyjść rozwiązało problem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|