Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
trepek
Dołączył: 08 Gru 2014
Posty: 1840
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 59 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Olkusz Płeć:
|
Wysłany: Pią 10:32, 23 Sty 2015 Temat postu: Bardzo głośna praca przez chwilę. |
|
Dzisiaj jadąc do pracy, po ok 4 minutach jazdy, silnik przez chwilę zaczął bardzo głośno pracować, tak jakby kąt wtrysku bardzo mocno przyśpieszył. Trwało to ok 5-10 sekund, na początku myślałem, że coś może od dwumasa bo dźwięk dochodził tak jakby z okolic pedałów (oraz są delikatne szumy, które zanikają jak trochę wciśnie się sprzęgło).
Dźwięk był głośny i wyraźny, takie "tuch tuch tuch".
O czymś to może świadczyć? Dzisiaj wieczorem lub jutro z VAGiem się podłączę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
PinkFloyd
Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 145 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin) Płeć:
|
Wysłany: Pią 15:55, 23 Sty 2015 Temat postu: |
|
Wrzuć logi statyczne 04, 013, 023
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
trepek
Dołączył: 08 Gru 2014
Posty: 1840
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 59 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Olkusz Płeć:
|
Wysłany: Sob 20:57, 24 Sty 2015 Temat postu: |
|
Tutaj kilka logów.
Grupa 000, 001, 002: <a href="http://vaglog.pl/log_201431.html">http://vaglog.pl/log_201431.html</a>
Grupa 004, 013, 023: <a href="http://vaglog.pl/log_201432.html">http://vaglog.pl/log_201432.html</a>
Grupa 004: <a href="http://vaglog.pl/log_201433.html">http://vaglog.pl/log_201433.html</a>
Grupa 003: <a href="http://vaglog.pl/log_201434.html">http://vaglog.pl/log_201434.html</a>
Grupa 004: <a href="http://vaglog.pl/log_201435.html">http://vaglog.pl/log_201435.html</a>
Grupa 003: <a href="http://vaglog.pl/log_201436.html">http://vaglog.pl/log_201436.html</a>
Grupa 023: <a href="http://vaglog.pl/log_201437.html">http://vaglog.pl/log_201437.html</a>
Grupa 018: <a href="http://vaglog.pl/log_201438.html">http://vaglog.pl/log_201438.html</a>
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez trepek dnia Sob 20:58, 24 Sty 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
trepek
Dołączył: 08 Gru 2014
Posty: 1840
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 59 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Olkusz Płeć:
|
Wysłany: Sob 21:01, 24 Sty 2015 Temat postu: |
|
Samochód jest po wymianie oleju i wszystkich filtrów. Przed wymianą filtrów BIP miałem równe na -60. Teraz nieco się rozjechały...
Wiem, że czujnik temp. napewno do wymiany jest bo na zegarach było równe 90*C a temp na ECU to 81*C.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
PinkFloyd
Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 145 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin) Płeć:
|
Wysłany: Sob 21:30, 24 Sty 2015 Temat postu: |
|
Te bipy sa dużo na minusie, jak filtr paliwa był wymeiniany może uszczelki pompek, a bardziej vacum niedomaga. Daj dynamicznie 013 i 023 zobaczymy wtedy jak rozjeżdżają się pompki, może pod graniczna normę?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
trepek
Dołączył: 08 Gru 2014
Posty: 1840
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 59 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Olkusz Płeć:
|
Wysłany: Sob 21:35, 24 Sty 2015 Temat postu: |
|
Dynamiczne dam za tydzień, jutro wylatuję na tydzień do innego kraju. Po powrocie rozrząd będę robił.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|