Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bogdand
Dołączył: 29 Mar 2013
Posty: 585
Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 58 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lublin Płeć:
|
Wysłany: Pią 18:40, 19 Wrz 2014 Temat postu: |
|
Te 900zł to i u nas w ASO tyle kosztuje oryginał a co do kopcenia na biało to pewnie z powodu niskich temperatur i dużej wilgotności powietrza w Norwegi.
Kopcenie na szaro może właśnie świadczyć o wymianie uszczelek lub przepływomierza.
Śrubki regulacyjne według zaleceń powinny być wymienione ale to tylko teoria a w praktyce nie wymienia się chyba, że są jakieś zmasakrowane.
Post został pochwalony 1 raz
Ostatnio zmieniony przez bogdand dnia Nie 11:45, 21 Wrz 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
KrzysiekA2
Dołączył: 08 Gru 2013
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław Płeć:
|
Wysłany: Nie 17:47, 28 Wrz 2014 Temat postu: |
|
Po wyjeciu pompowtryskiwaczy od jednego z nich odpadła sprezyna ! Musze szybko kupić nowy. Spisałem numer cześci 041472000 pdb 005 W katalogach nie ma niestety takich numerów - 0414720 085 lub 0414720265. Co to zmienia ? Mogę śmiało zamawiać ?
Jeszcze jedno pytanie - w moim zestawie uszczelniaczy - zatyczką, którą dostałem w komplecie jest inna niż od ori pompowtryskiwaczy - tzn jest krótsza. Ale jakby nie patrzeć pasuje do pompowtryskiwacza. Można zakladać tą krótszą?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
berthold61
Dołączył: 27 Lip 2013
Posty: 907
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany: Nie 17:56, 28 Wrz 2014 Temat postu: |
|
KrzysiekA2 napisał: | Po wyjeciu pompowtryskiwaczy od jednego z nich odpadła sprezyna ! Musze szybko kupić nowy. Spisałem numer cześci 041472000 pdb 005 W katalogach nie ma niestety takich numerów - 0414720 085 lub 0414720265. Co to zmienia ? Mogę śmiało zamawiać ?
Jeszcze jedno pytanie - w moim zestawie uszczelniaczy - zatyczką, którą dostałem w komplecie jest inna niż od ori pompowtryskiwaczy - tzn jest krótsza. Ale jakby nie patrzeć pasuje do pompowtryskiwacza. Można zakladać tą krótszą? |
a możesz też wysłać do cowboy-a jak dobrze pamiętam z forum golfa on przerabia pompowtryski na hybrydowe podobno auto dostaje kopa i ciszej pracuje a to dobry wstęp do chipa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
beerkoff
Dołączył: 26 Sty 2013
Posty: 946
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 42 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bochnia Płeć:
|
Wysłany: Nie 18:01, 28 Wrz 2014 Temat postu: |
|
KrzysiekA2 napisał: | Po wyjeciu pompowtryskiwaczy od jednego z nich odpadła sprezyna ! Musze szybko kupić nowy. Spisałem numer cześci 041472000 pdb 005 W katalogach nie ma niestety takich numerów - 0414720 085 lub 0414720265. Co to zmienia ? Mogę śmiało zamawiać ? |
Rozumiem, ze masz na myśli oznaczenia Boscha ?
W ETCE pompki mają nieco inne oznaczenia, akurat przewinęło się to w sąsiednim wątku:
[link widoczny dla zalogowanych]
KrzysiekA2 napisał: | Jeszcze jedno pytanie - w moim zestawie uszczelniaczy - zatyczką, którą dostałem w komplecie jest inna niż od ori pompowtryskiwaczy - tzn jest krótsza. Ale jakby nie patrzeć pasuje do pompowtryskiwacza. Można zakladać tą krótszą? |
Nie do końca rozumiem, co dokładnie masz na myśli. Element, o którym mówisz jest na zdjęciu w linku wyżej ? Jeśli tak to jaki ma numer ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
KrzysiekA2
Dołączył: 08 Gru 2013
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław Płeć:
|
Wysłany: Nie 18:06, 28 Wrz 2014 Temat postu: |
|
element nr 6 - na obrazku dokaldnie taki jaki jest teraz w pompowtryskiwaczu.
natomiast w zestawie uszczelniaczy jest krotszy - dokladnie jak na zdjeciu z tej aukcji
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
KrzysiekA2
Dołączył: 08 Gru 2013
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław Płeć:
|
Wysłany: Nie 18:10, 28 Wrz 2014 Temat postu: |
|
po wpisaniu numeru z etki w e-katalogu intercarsu wyskakuja wlasnie te z oznaczen boscha z koncowkami 085 lub 265 natomiast nie ma 000 - czyli takiego, który mam teraz w aucie.. hmm może to nowsza generacja poprostu ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
beerkoff
Dołączył: 26 Sty 2013
Posty: 946
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 42 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bochnia Płeć:
|
Wysłany: Nie 18:11, 28 Wrz 2014 Temat postu: |
|
Przykro mi, nie odpowiem Ci na to pytanie. Skoro w dedykowanym zestawie ktoś dodaje taki element to na logikę: powinien on pasować, zatem próbowałbym go montować.
W razie problemów kupisz ten element w ASO w wersji taka jaka była oryginalnie: koszt około 47 zł brutto.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez beerkoff dnia Nie 18:13, 28 Wrz 2014, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
KrzysiekA2
Dołączył: 08 Gru 2013
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław Płeć:
|
Wysłany: Wto 15:48, 30 Wrz 2014 Temat postu: |
|
WYJAŚNIAM - Mój Ball pin to ball pin chyba jakiejs starej generacji. Nie dosyć, że jest długi to do tego jego główka stykająca się ze śrubą regulacyjną jest wypukła ! Nowy jest krótki oraz wklesły (w etce z kolei jest długi i wklęsły). Podobno te z wypukłą głowką były wadliwe i Bosch przeprowazdzał nawet akcje serwisową i wymieniali (info od pracownika serwisu Boscha przy Żmiigrodzkiej 251 we Wrocławiu). Musiałem dokupić nowe śruby regulacyjne (koszt 20 zł/sztukę ASO VW) - sa zestawy elringa razem ze sruba regulacyjna po 75 zł/sztuke wiec lepiej chyba kupić Boscha za 30 + dokupic srubę. Mechanik zażyczył sobie do tego nowe sruby stopy pompowtryskiwacza (nr 3 w etce) - to koszt 10 zł/sztukę w ASO AUDI. Niezłe zamieszanie ogólnie z tym wszystkim
Edit: Po wymianie pompowtryskiwacza, uszczelniaczy, popychaczy, śrub regulacyjnych wszystko wróciło do normy.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez KrzysiekA2 dnia Pon 18:19, 13 Paź 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Konradt
Dołączył: 10 Paź 2012
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bydgoszcz Płeć:
|
Wysłany: Nie 10:38, 08 Lut 2015 Temat postu: |
|
Witam
Ostatnio mało nim jeżdżę i zauważyłem coraz większe problemy z uruchamianiem. Do tej pory wystarczało że wyjąłem i naładowałem aku, a auto startowało. Chociaż czasami zdarzało się, że auto po przekręceniu kluczyka wydawało lekkie i głuche pukniecie a rozrusznik nawet nie drygnął.
Pomagało ponowne przekręcenie kluczyka i startował.
Wczoraj chciałem uruchomić i znowu ledwo rozrusznik kręcił.
Wyjąłem więc aku i naładowałem(jak wcześniej).
Po zmontowaniu i próbie uruchomienia kompletny brak reakcji rozrusznika.
Słychać tylko jak coś lekko raz stuknie pod maską i koniec.
Tak jak kiedyś startował po którejś próbie, dzisiaj po kilkunastu próbach zero reakcji.
Dodam że temp. na zewn. to -2 stopnie. Auto nie wypluwa żadnych błędów. Hamulce do tej pory w porządku. Jedyny problem podczas użytkowania jaki zaobserwowałem to wolno pracujący rozrusznik i to, że czasem auto nie reagowało na przekręcenie kluczyka.
Panowie, jaka jest przyczyna takiego stanu rzeczy???
Pozdrawiam
Konradt.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Audi A2
Dołączył: 24 Lut 2012
Posty: 1954
Przeczytał: 6 tematów
Pomógł: 200 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin Płeć:
|
|
Powrót do góry |
|
|
kluska
Dołączył: 20 Maj 2015
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: podkarpackie Płeć:
|
Wysłany: Śro 20:26, 10 Cze 2015 Temat postu: regeneracja pompowtryskiwaczy - montaż uszczelek |
|
Do wymiany oringów na pompowtryskiwaczach warto używać tulei prowadzących bo jak się zatnie (uszkodzi) oring z zapalania nici. Można samemu zrobić takie tulejki i będzie gwarancja , że pomki zostaną dobrze zamontowane. Warto na to zwrócić uwagę bo jest to często ignorowane przez mechaników.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kluska
Dołączył: 20 Maj 2015
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: podkarpackie Płeć:
|
Wysłany: Nie 13:23, 21 Cze 2015 Temat postu: Re: regeneracja pompowtryskiwaczy - montaż uszczelek |
|
Do wymiany oringów na pompowtryskiwaczach warto używać tulei prowadzących bo jak się zatnie (uszkodzi) oring z zapalania nici. Można samemu zrobić takie tulejki lub kupić w [link widoczny dla zalogowanych] i będzie gwarancja , że pomki zostaną dobrze zamontowane. Warto na to zwrócić uwagę bo jest to często ignorowane przez mechaników.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|