Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
berthold61
Dołączył: 27 Lip 2013
Posty: 907
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany: Czw 12:23, 02 Lut 2017 Temat postu: |
|
mugamexxx napisał: | mam podobny problem.
Pali dużo, wymieniłem termostat, czujnik temperatury silnika, bez zmian.
Silnik po przejechaniu 12km, uzyskuje 90C, ale spalanie się nie zmienia.
Również ciężko odpalić auto jak jest rozgrzany silnik, na mrozie pali bez problemu.
Jakby dawka paliwa była ciągle zawyżona.. |
Z tym paleniem na ciepło to tylko tuner pomoże , chyba że masz taki kabelek
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
trepek
Dołączył: 08 Gru 2014
Posty: 1840
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 59 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Olkusz Płeć:
|
Wysłany: Czw 12:29, 02 Lut 2017 Temat postu: |
|
Sprawdź synchronizację wałka.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ryszard
Dołączył: 05 Maj 2015
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław Płeć:
|
Wysłany: Pią 23:53, 15 Gru 2017 Temat postu: |
|
Witam,Ponieważ temat tej zimy 17/18 może być nadal aktualny dopiszę . Spalanie 9 litrów na 100 km przy jeździe jak napisano odcinków kilometrowych przy silnym mrozie może być całkiem normalne . Nie pod taką jasdę konstuuje sie auto . Oczywiście jazda jest moźliwa. Moje Audi 1,4 tdi ogólnie pali bardzo mało ale gdybym się założył to tyle spalę przy takim sposobie jazdy. Dlaczego Lupo 1,2 3L pali mniej , chociaż to też dużo, ponieważ ma dużo lżejszy silnik szybciej się rozgrzewający i automatyczną zmianę biegów o dłuższych przełożeniach . Często też jest lżejszy od Audi A2 .
Najlepszym testem dla Audi będzie zatankować do pełna diesla i przejechać się gdzieś na wycieczkę z trzysta kilometrów po dobrej drodze z prędkościa 90 na godzinę . Jeżeli spali około 3,6 do 3 , 8 litra to znaczy że wszystko jest ok.
Audi A2 2002 1,4 tdi 75 kM . T4 Multivan 2,5 tdi ACV 1998
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
berthold61
Dołączył: 27 Lip 2013
Posty: 907
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany: Nie 7:21, 17 Gru 2017 Temat postu: |
|
Nie wiem ale chyba jeszcze więcej jak 6 na sto mi nigdy nie wzioł no może z lekkim hakiem a moja dziwna kobitka jedzie do sklepu dziennie po dwa razy około 400m tragedia , a taka mała ciekawostka że peugeot kombi z silnikiem 1,6 hdi 90ps palił ciut mniej niż nasze audiki ale to inna epoka silników
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ryszard
Dołączył: 05 Maj 2015
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław Płeć:
|
Wysłany: Pon 22:34, 18 Gru 2017 Temat postu: |
|
Tak na bieżąco odnośnie zimowego spalania w mieście . Właśnie dzisiaj tankowałem po jeździe miejskiej na różnych odcinkach 3,5,14 kilometrowych w przeciągu 400 km. Wyszło 6,7 l/100 km.
Następnie tankowanie pod korek i jazda Wrocław Jarocin i z powrotem . Temperatura minus 2,5 stopnia a droga kiepska tak że jazda niezbyt oszczędna. Prędkości różna ale do 100 km na godzinę . Razem 241 km . Po zatankowaniu pod korek wyszło 4,1 l/100 km.
Wniosek do posta jak ktoś jeździ po mieście zimą przy mrozach minus 10 to wynik 9 litrów też jest możliwy. Dotyczy to Audi 1,4 tdi 75kM .
W instrukcji niemieckiej jest napisane ,, Zimny silnik samochodu średniej klasy bezpośrednio po uruchomieniu spala 30 do 40 litrów na 100 km . Po około jednym kilometrze jazdy spalanie spada do 20 litrów . Dopiero po około 4 kilometrach silnik ma temperaturę pracy i zużycie paliwa normalizuje się ,,
Skomentuję tak że to raczej dotyczy silnika benzynowego ale diesel no niech bierze połowę to i tak szokująco dużo .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|