Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
VinCee
Dołączył: 01 Mar 2015
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Pon 10:55, 28 Mar 2016 Temat postu: A2 1.4TDI - szarpie, wali przy zmianie biegów, BLASZKA :( |
|
Cześć!
Mam kilka małych problemików z moim 1.4tdi.
1. Jednym z nich jest szarpanie silnikiem przy ruszaniu, wiem że to któraś poducha, ale która dokładnie to już nie
2. Kolejny to okropne walenie podczas zmiany biegów. Najgorzej przy 1,2,3. Ostatnio nawet toczyłem się 20km/h i na wcisnietym sprzegle zmieniałęm z jedynki na dwójkę po kilka razy - wali niemiłosiernie. KOLEJNA PODUCHA??
3. Ostatni problem to dziwne "pyrkanie" tak jakby jakaś blaszka się trzęsła podczas wibracji silnika, dzieje się to gdy mam mało, bo ok. 1300 obrotów na 5, 4 biegu.
Proszę powiedzcie mi co może być nie tak. Szczególnie bardzo prosze o podanie rodzajów/modeli poduszek z 1 i 2 problemu
PS. Dam rade je sam wymienić (mam kanał) czy trzeba oddawać do fachowca z jakimś sprzętem?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
jacomix
Dołączył: 28 Paź 2015
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć:
|
Wysłany: Wto 15:04, 02 Sty 2018 Temat postu: |
|
Witajcie to nikt nie pomoże z tym szarpaniem podczas ruszania ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tede
Dołączył: 05 Maj 2017
Posty: 157
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Pomorskie Płeć:
|
Wysłany: Śro 22:05, 03 Sty 2018 Temat postu: |
|
Jeśli masz ten sam objaw co w powyższym poście to na 50% stawiam na docisk sprzęgła lub jakiś inny jego element.Spróbuj podnieść przód samochodu żeby dwa koła były uniesione ,przy wciśniętym sprzęgle zmieniaj biegi,jeśli koła zaczną reagować to na pewno sprzęgło jeśli nic nie będzie się działo to też jego nie wykluczam ale trzeba zbadać dokładniej.Nie koniecznie muszą to być poduszki.W Japończyku miałem podobny objaw i na ekspertyzę jeździłem po warsztatach gdzie nic mnie nie kasowali bo widzieli jak skacze silnik na poduszkach ale one były całe i nie wiedzieli co jest przyczyną.Ktoś kto się na tym znał powiedział że przegub wewnętrzny walnięty.Kilka dyszek za przegub akurat najtańszy jaki był w ofercie bo wymieniałem w ciemno i zero szarpania po wymianie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jacomix
Dołączył: 28 Paź 2015
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć:
|
Wysłany: Czw 9:37, 04 Sty 2018 Temat postu: |
|
Dzieki kolego za odpowiedz. Czyli radzisz zeby wymienic przeguby czy skupic sie nad tym sprzegłem?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tede
Dołączył: 05 Maj 2017
Posty: 157
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Pomorskie Płeć:
|
Wysłany: Czw 17:10, 04 Sty 2018 Temat postu: |
|
Na odległość nic niestety nie podpowiem,a w ciemno przegubów bym nie wymieniał dopóki bym wszystkiego nie sprawdził,mechanikiem zawodowym nie jestem.Najlepiej jakbyś znalazł osobę która z zamiłowania jest mechanikiem on jak spojrzy lub mu powiesz objawy to od razu będzie wiedział.Gdy oddasz na nieznany warsztat to będzie loteria.Albo ktoś będzie wiedział i naprawi albo pracownicy lub praktykanci będą wymieniać wszystko po kolei a ty będziesz słono płacić i jeszcze się okaże że przyczyny do końca nie usuną.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pacific tdi
Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 337
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Dolny Śląsk Płeć:
|
Wysłany: Czw 21:35, 18 Sty 2018 Temat postu: |
|
Zobacz mocowanie silnika na środku- to jest taka łapa w jakim jest stanie.
Bo jak tak mocno stuka będzie miała duży luz jeśli to to.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|