Forum AUDI A2 Strona Główna
  FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Galerie   Rejestracja   Profil  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  Zaloguj 

1.4TDI AMF, szarpnięcie przy odpalaniu zimnego silnika

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum AUDI A2 Strona Główna -> Silnik wysokoprężny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
blue77
 
 


Dołączył: 25 Kwi 2016
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Pią 7:47, 29 Kwi 2016 Temat postu: 1.4TDI AMF, szarpnięcie przy odpalaniu zimnego silnika

Witam,
Niedawno zakupiłem te audi i mam kilka pytań do doświadczonych użytkowników. Przy odpalaniu jest (nie za każdym razem) silne szarpnięcie i obroty silnika są ok 500 przez 3 sekundy, później praca się wyrównuje obroty ok 1000, druga sprawa przy temp. otoczenia ok 5stopni wskazówka temp drgnęła dopiero po przejechaniu ok 15km.. uszkodzony termostat? czujnik? czy tak ma być? przejechałem ok 20km i nie uzyskał temp pracy 90stopni..


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
maru
 
 


Dołączył: 13 Paź 2014
Posty: 185
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Koło
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Pią 20:36, 29 Kwi 2016 Temat postu:

Jaki silnik?
Ja mam TDI i u mnie z temperaturą jest tak samo - dopiero po ok 15km wskazówka się rusza, i raczej nigdy nie osiąga 90.

U mnie zima/lato zawsze trzyma 90*C. Ale fakt, że trzeba parę km przejechać by dobić do tej temperatury.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
adamon
  
  


Dołączył: 16 Cze 2015
Posty: 932
Przeczytał: 7 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pajęczno
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Pią 21:55, 29 Kwi 2016 Temat postu:

Hmm to u mojej żonki po 1,5 km robi się 90 stopni Szczęśliwy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
blue77
 
 


Dołączył: 25 Kwi 2016
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Pon 6:22, 02 Maj 2016 Temat postu:

Ok jeśli chodzi o temperaturę powiedzmy mogę z tym żyć przez chwilęSzczęśliwy chodzi mi bardziej o te szarpnięcie, na przewodzie zwrotnym od pompy VACU jest założony zawór zwrotny chyba żeby paliwo nie cofało się do baku.... może po prostu pompa ma nieszczelność i nie trzyma paliwa i przy starcie póki wytworzy próżnie i zassie paliwo dlatego obroty są niższe a po 2 sekundach się stabilizują? miał ktoś coś podobnego?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum AUDI A2 Strona Główna -> Silnik wysokoprężny Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1


Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB Š 2001, 2005 phpBB Group
Theme bLock created by JR9 for stylerbb.net
Regulamin