Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tdi-passat
Dołączył: 26 Lut 2014
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Stargard Szczeciński Płeć:
|
Wysłany: Sob 14:49, 19 Lip 2014 Temat postu: [1.4TDI AMF] Chiptuning - okolice Szczecina |
|
Witam
Audi A2 1.4TDI AFM 75PS
Szukam kogoś, kto najpierw przerobi (chyba że ma gotową) mapę silnika a potem ją wgra.
...za tak zwaną "flaszkę"
Z okolic Szczecina.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez tdi-passat dnia Pon 16:23, 21 Lip 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
berthold61
Dołączył: 27 Lip 2013
Posty: 907
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany: Sob 18:18, 19 Lip 2014 Temat postu: Re: [1.4TDI AMF] Chiptuning - okolice Szczecina |
|
tdi-passat napisał: | Witam
Audi A2 1.4TDI AMF 75PS
Szukam kogoś, kto najpierw przerobi (chyba że ma gotową) mapę silnika a potem ją wgra.
...za tak zwaną "flaszkę"
Z okolic Szczecina. |
najtaniej chyba będzie jak sobie kupisz kabel teraz to chyba po 60 zł lata a program kupisz od kogoś na alledrogo chyba że chcesz nr tel do tego mojego magika co mnie robił ,może ma taką możliwość wysłania na meila a ty sobie sam to wgrasz nie jest to specjalnie trudne
acha i pisz o tym najlepiej w dziale tuning
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez berthold61 dnia Sob 18:20, 19 Lip 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
tdi-passat
Dołączył: 26 Lut 2014
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Stargard Szczeciński Płeć:
|
Wysłany: Nie 12:01, 20 Lip 2014 Temat postu: |
|
mówisz o prgoramie galletto ?
Fakt, jesli nie znajdzie sie osoba co by to zrobiła, to może pokusiłbym sie o samodzielne wgarnie mapy, możesz dać do niego kontakt.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
berthold61
Dołączył: 27 Lip 2013
Posty: 907
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany: Nie 12:19, 20 Lip 2014 Temat postu: |
|
tdi-passat napisał: | mówisz o prgoramie galletto ?
Fakt, jesli nie znajdzie sie osoba co by to zrobiła, to może pokusiłbym sie o samodzielne wgarnie mapy, możesz dać do niego kontakt. |
facet jest z rybnika działa również na forum golfa tel poleciał na PW
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
tdi-passat
Dołączył: 26 Lut 2014
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Stargard Szczeciński Płeć:
|
Wysłany: Nie 13:00, 20 Lip 2014 Temat postu: |
|
ok dzięki, ale mimo tego jednak mam nadzieje że znajdzie sie ktoś w okolicy Szczecina co by wgrał programik
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
PinkFloyd
Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 145 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin) Płeć:
|
Wysłany: Nie 15:16, 20 Lip 2014 Temat postu: |
|
[link widoczny dla zalogowanych] negocjuj cenę z Arturem wlascicielem on robi programy i wgrywa , koszt pewnie ok 500zl jak ponegocjujesz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
tdi-passat
Dołączył: 26 Lut 2014
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Stargard Szczeciński Płeć:
|
Wysłany: Nie 15:31, 20 Lip 2014 Temat postu: |
|
ahhh, 500 to i tak sporo
myslałem że może jest ktoś na forum co ogarnia temat i za niewielką kwotę wgra programik ;d
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
PinkFloyd
Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 145 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin) Płeć:
|
Wysłany: Nie 16:13, 20 Lip 2014 Temat postu: |
|
Gotowca to ja bym nigdy nie wgrał, bawilem sie tym dobre 10 lat temu, wgrywalem gotowce jeździli to jakoś ale w porównaniu do profesjonalnego programu to porazka, auto przydymialo, zalatwilem dwie turbawki i itp. Na korekcie na hamowni program bezdymny, auto mniej palilo ciągnęło od dolu, nie niszczylo dwumasy i itp. W Szczecinie profesjonalnie nikt nie zrobi, jak zależy komus na trwalosci i profesjonalizmie polecam tuneforce z Poznania , teraz ze Szczecina caly czas autostradą 2,5h i na miejscu. Ten wyżej zrobi Ci bezpieczny program ale bez wydruku w Szczecinie, ale dla mnie to za mało.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
tdi-passat
Dołączył: 26 Lut 2014
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Stargard Szczeciński Płeć:
|
Wysłany: Nie 16:56, 20 Lip 2014 Temat postu: |
|
wiadomo że gotowiec czy edycja mapy to nie bedzie to samo co profesjonalny chip-tuning, wiem co sie z tym wiąże, wiem że jest to mało profesjonalne, ale mimo wszystko chciałbym sprobowac hehe także poczekam jeszcze troche, moze ktoś sie zgłosi, jak nie, to albo sobie odpuszcze, albo zobaczymy za jaką kwote da rade zrobić ten w szczecinie ;d
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
berthold61
Dołączył: 27 Lip 2013
Posty: 907
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany: Nie 17:12, 20 Lip 2014 Temat postu: |
|
tdi-passat napisał: | wiadomo że gotowiec czy edycja mapy to nie bedzie to samo co profesjonalny chip-tuning, wiem co sie z tym wiąże, wiem że jest to mało profesjonalne, ale mimo wszystko chciałbym sprobowac hehe także poczekam jeszcze troche, moze ktoś sie zgłosi, jak nie, to albo sobie odpuszcze, albo zobaczymy za jaką kwote da rade zrobić ten w szczecinie ;d |
to mam dla ciebie radę ,zarejestruj się na forum golfa i napisz prośbę w tym temacie ,oczywiście w dziale tuning i na 95 % ktoś się do ciebie odezwie ,te silniki są już tak rozpracowane że w nich już chyba nie ma zwalonych map i każdy szanujący się gościu w tym temacie kitu ci nie wciśnie
ja zrobiłem podobnie i już rok po chipie jestem szału do 2000 obr nie ma jest podobnie dopiero po przekroczeniu tych 2000 zaczyna się zabawa oczywiście zero dymu i innych objawów no może ciut ciszej jest jeśli o tym w tym silniku można tak powiedzieć
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
PinkFloyd
Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 145 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin) Płeć:
|
Wysłany: Nie 18:43, 20 Lip 2014 Temat postu: |
|
W dieslu chipowanie jest bezpieczniejsze niż w benzynie, w dieslu zubożenie dawki tj wiecej powietrza niż paliwa niczym nie skutkuje a w benzynie trzeba profesjonalnie mniej paliwa podnosi diametralnie temp. spalin i lecą tloki, zawory , w turbawce WG jak będzie przydymial to mu nie zaszkodzi, w vnt geometria sie zasyfii . W sumie w droższych autach wiecej sie ryzykuje, ja lubię mieć moment i moc wygładzoną i bez hamowni i kilku korekt nie da rady. P.s. W A2 tdi na początku sam mialem gotowca
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez PinkFloyd dnia Nie 18:44, 20 Lip 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|