Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barhaj89
Dołączył: 15 Sie 2014
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Rosanów Płeć:
|
Wysłany: Nie 8:30, 28 Wrz 2014 Temat postu: [1.4 AMF] Pompowtryski |
|
Witam. Naprawiałem głowicę w swojej A2 (gniazda pompek i prowadnice zaworowe) i wydaje mi się że ktoś założył inne pompowtryski o numerze 038 130 073 BN. Problem tkwi w tym że auto nie ma mocy dawka paliwa jest ok 12mg. Sprawdzalem juz wszystko wezyki egr n75 nowy synchronizacje na rozne parametry ustawialem i nic. Ma ktos jakies rady ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
beerkoff
Dołączył: 26 Sty 2013
Posty: 946
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 42 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bochnia Płeć:
|
Wysłany: Nie 9:42, 28 Wrz 2014 Temat postu: |
|
1) W pierwszej kolejności zapraszam do zapoznania się z regulaminem forum.
2) Uzupełnij profil: miejsce zamieszkania i silnik (wiem, ze jest w tytule posta, ale wstaw go w podpis)
3)Tutaj masz listę pompowtrysków występujących w Audi A2 według ETKI:
[link widoczny dla zalogowanych]
Cytowanego przez Ciebie modelu nie ma na liście - w silniku AMF były dwa typy:
1) 045130073T
2) 045130079X
Na szybko sprawdziłem, google twierdzi, że te wtryski, które podajesz są do kilku silników 1.9 TDI, ale nie do 1.4 TDI.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez beerkoff dnia Nie 9:48, 28 Wrz 2014, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
barhaj89
Dołączył: 15 Sie 2014
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Rosanów Płeć:
|
Wysłany: Nie 12:06, 28 Wrz 2014 Temat postu: |
|
Ewidentnie pompki są nie od tego silnika, ale czy można je zostawić ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pacific tdi
Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 337
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Dolny Śląsk Płeć:
|
Wysłany: Nie 13:33, 28 Wrz 2014 Temat postu: |
|
Trudno powiedzieć. W razie czego mam całego AMF. Wtryski mogę wyjąć.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
barhaj89
Dołączył: 15 Sie 2014
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Rosanów Płeć:
|
Wysłany: Nie 16:53, 28 Wrz 2014 Temat postu: |
|
Dobrze wiedzieć ale jak na razie nie chce wydawac kasy na drugie wtryski
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
KrzysiekA2
Dołączył: 08 Gru 2013
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław Płeć:
|
Wysłany: Nie 20:43, 28 Wrz 2014 Temat postu: |
|
Potrzebuje szybko kupić pompke do mojej A2 (1.4 tdi). Nie chce wydawać 2900 zł za nową. Wiecie gdzie mogę dostać od ręki regenerowaną i z opóźnieniem oddać moją stara ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
barhaj89
Dołączył: 15 Sie 2014
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Rosanów Płeć:
|
Wysłany: Pon 13:48, 29 Wrz 2014 Temat postu: |
|
Mam jeszcze pytanie o ciśnienie pompy paliwa. Manometr podczas pomiary strasznie szalał i nie mogłem dokładnie odczytać ciśnienia. Pompa może przepuszczać ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
snakev3
Dołączył: 31 Sie 2014
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Pon 9:34, 06 Paź 2014 Temat postu: |
|
widze kolego ze ktos nie przylozyl sie do wymiany uszczelki proponuje ci na spokojnie sprawdzic wszystko pokolei poczawszy od porawnego ustawienia wtryskow ,paska rozrzadu i oraz wezyki podcisnienia a cisnienie an pompie powinno pokazywac na na nanometrze przy obrotach 1500/min 3,5bara
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
piotrsob1
Dołączył: 12 Kwi 2013
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Mszczonów Płeć:
|
Wysłany: Wto 18:15, 05 Maj 2015 Temat postu: |
|
3,5 Bara powinno być już na biegu jałowym
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kluska
Dołączył: 20 Maj 2015
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: podkarpackie Płeć:
|
Wysłany: Śro 20:33, 10 Cze 2015 Temat postu: pompowtryskiwacze - prawidłowy dopasowanie do silnika |
|
Pompowtryskiwacze można prawidłowo dobrać korzystając z ESI Tronic Bosch. Założenie nie odpowiednich pompek może się źle skończyć, a wystarczy zaglądnąć do dokumentacji.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kluska
Dołączył: 20 Maj 2015
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: podkarpackie Płeć:
|
Wysłany: Nie 13:20, 21 Cze 2015 Temat postu: Re: pompowtryskiwacze - prawidłowy dopasowanie do silnika |
|
Pompowtryskiwacze można prawidłowo dobrać korzystając z ESI Tronic Bosch. Tu są wszystkie pompowtryski skatalogowane po numerach boscha i oryginału i oznaczeniach silnika [link widoczny dla zalogowanych] Założenie nie odpowiednich pompek może się źle skończyć, a wystarczy zaglądnąć do dokumentacji.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
trepek
Dołączył: 08 Gru 2014
Posty: 1840
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 59 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Olkusz Płeć:
|
Wysłany: Nie 21:36, 21 Cze 2015 Temat postu: Re: pompowtryskiwacze - prawidłowy dopasowanie do silnika |
|
kluska napisał: | Pompowtryskiwacze można prawidłowo dobrać korzystając z ESI Tronic Bosch. Tu są wszystkie pompowtryski skatalogowane po numerach boscha i oryginału i oznaczeniach silnika [link widoczny dla zalogowanych] Założenie nie odpowiednich pompek może się źle skończyć, a wystarczy zaglądnąć do dokumentacji. |
Jesteś botem? Wszędzie linkujesz ten sam zakład.
Tutaj niby piszesz, że jaki to zły wpływ może mieć założenie innych pompowtryskiwaczy, o ich skatalogowaniu itp (domniemam, że jeżeli innych przestrzegasz to masz wiedzę na ten temat) a w innym temacie pytasz się, jakie konsekwencje ma zwiększanie mechaniczne dawki na pompowtrysku podczas regeneracji.
Coś mi tu nie gra i to bardzo.
I idź rób szeptanki gdzieś indziej ;-)
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez trepek dnia Nie 21:39, 21 Cze 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|