Forum AUDI A2 Strona Główna
  FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Galerie   Rejestracja   Profil  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  Zaloguj 

[1.2 TDI] Start-Stop dezaktywacja

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum AUDI A2 Strona Główna -> Silnik wysokoprężny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
rafal1985
 
 


Dołączył: 21 Paź 2015
Posty: 98
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Pon 20:36, 21 Gru 2015 Temat postu: [1.2 TDI] Start-Stop dezaktywacja

Witam,

mam nadzieję, że w dobrym dziale. Jeżeli nie, to proszę o przeniesienie.

Szukając informacji n/t dezaktywacji funkcji START-STOP w 1,2 TDI
znalazłem informacje jakie warunki powinny być spełnione, aby silnik został wyłączony.

[link widoczny dla zalogowanych]

Info pochodzi z zeszytów o LUPO 3L, ale to bliźniacza w kwestii silnika konstrukcja.

Zauważyłem, że spełnienie punktu 6d u mnie nie skutkuje dezaktywacją.

Muszę natomiast sprawdzić czy przełączenie w tryb manualny skrzyni pomaga?
Jeszcze jednym sposobem jest oszukanie komputera, że jest poniżej 0*C

Chciałbym, aby ten wątek pomógł nam odnaleźć sposób na dezaktywację opcji START/STOP bez wyłączania trybu ECO w którym mamy ograniczoną moc silnika do całych 42KM Laughing


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez rafal1985 dnia Pon 21:49, 21 Gru 2015, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
daru_
 
 


Dołączył: 05 Lut 2016
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lębork 1.2 / 1.4 TDI
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Pią 11:04, 12 Lut 2016 Temat postu:

W moim A2 pojawił się problem z START-STOP po kilku minutach jazdy w trybie ECO po zatrzymani się np. na czerwonym swietle auto gaśnie czyli prawidłowo natomiast po zwolnieniu pedału hamulca nie odpala jaka może być przyczyna VCDS nie pokazuje żadnych błędów.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bogdand
  
  


Dołączył: 29 Mar 2013
Posty: 585
Przeczytał: 5 tematów

Pomógł: 58 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Pią 12:47, 12 Lut 2016 Temat postu:

Czy nie odpala za każdym razem i czy po zwolnieniu hamulca mrugną na chwilę dwie kontrolki pomarańczowe od ABS a rozrusznik nie odpala ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
daru_
 
 


Dołączył: 05 Lut 2016
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lębork 1.2 / 1.4 TDI
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Pią 21:46, 12 Lut 2016 Temat postu:

Nie odpala za każdym razem nie zauważyłem mrugania kontrolek.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
grzesiugm
 
 


Dołączył: 15 Sty 2016
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: sląsk
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Pon 12:27, 15 Lut 2016 Temat postu:

Podaj wiecej szczegółów.
Kiedy się to stało , czy taki już kupiłeś, czy sprawdzałeś sprzęgło, robiles adaptacje? Ze stopu ci odpala?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
daru_
 
 


Dołączył: 05 Lut 2016
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lębork 1.2 / 1.4 TDI
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Wto 12:32, 16 Lut 2016 Temat postu:

Tak już kupiłem na początku nie do końca wiedziałem jak powinien działać start-stop w tym aucie.
Mam to auto od niedawna. Odpala z N bez problemu natomiast ze stopu z wciśniętym hamulcem nie chce odpalić albo odpali ale muszę długo kręcić. Kolega sprawdzał błędy mówił że nic nie było.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
grzesiugm
 
 


Dołączył: 15 Sty 2016
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: sląsk
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Wto 13:21, 16 Lut 2016 Temat postu:

no to czeka cie regulacja ciegna i adaptacja,

ile masz teraz V na sprzegle?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
daru_
 
 


Dołączył: 05 Lut 2016
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lębork 1.2 / 1.4 TDI
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Śro 21:33, 17 Lut 2016 Temat postu:

Najlepszym rozwiązaniem będzie wizyta w polecanym przez forumowiczów warsztacie w Tucholi ode mnie jest jakieś 135 km.
Co znaczy V na sprzęgle ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
grzesiugm
 
 


Dołączył: 15 Sty 2016
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: sląsk
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Czw 10:24, 18 Lut 2016 Temat postu:

tzn. na ile Voltów masz ustawiony wysprzęglik,
trzeba to sprawdzić, bo skoro kupiłeś domyslam się ze adaptacji nie robiłeś.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
daru_
 
 


Dołączył: 05 Lut 2016
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lębork 1.2 / 1.4 TDI
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Pią 19:49, 26 Lut 2016 Temat postu:

Adaptacji nie robiłem, sprawdziłem Volty pokazuje 0,86V. VCDS - Skrzynia - Bloki pomiarowe - grupa 2 - drugie okno. Z tego co doczytałem powinno być 1,9V.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
daru_
 
 


Dołączył: 05 Lut 2016
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lębork 1.2 / 1.4 TDI
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Czw 17:39, 20 Paź 2016 Temat postu:

Witam po dłuższej Przerwie
Pojechałem do Tucholi. Pan Łukasz bez problemu naprawił mój traktorek. Teraz wszystko działa jak należy. Polecam ten warsztat naprawdę wiedzą co robią.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
adamon
  
  


Dołączył: 16 Cze 2015
Posty: 932
Przeczytał: 6 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pajęczno
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Czw 18:03, 20 Paź 2016 Temat postu:

Brawo Szczęśliwy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum AUDI A2 Strona Główna -> Silnik wysokoprężny Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1


Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB Š 2001, 2005 phpBB Group
Theme bLock created by JR9 for stylerbb.net
Regulamin