Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
PinkFloyd
Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 145 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin) Płeć:
|
Wysłany: Wto 15:43, 18 Cze 2013 Temat postu: |
|
mario2 napisał: | Dzięki ale może bardziej dokładniej ,może jakiś rysuneczek będę bardzo wdzięczny. |
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
mario2
Dołączył: 10 Gru 2012
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Miastko-pomorze Płeć:
|
Wysłany: Wto 22:36, 18 Cze 2013 Temat postu: |
|
DZięki trochę się pomęczę zobaczymy co z tego wyjdzie
No i wyszło wszystko dobrze.Dla potomnych czujnik jest bardziej z tyłu silnika koło pompy vacum,trzeba go dobrze ,,wymacać.,,
Dzięki jeszcze raz.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mario2 dnia Pią 23:13, 21 Cze 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
prz_m_k
Dołączył: 06 Lis 2014
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław Płeć:
|
Wysłany: Wto 17:09, 11 Lis 2014 Temat postu: |
|
Odświeżę temat, bo mam podobny problem jak TWIN, wskazówka temperatury nie drgnie ponad 60 stopni. Wymieniłem termostat, i rzeczywiście był niesprawny, bo sprawdzałem stary i nowy jednocześnie i stary otwierał się bardzo wczesnie. Po wymianie wskaźnik temperatury dalej nie chce drgnąć.
Zauważyłem, że przed wymianą i po, po włączeniu silnika włącza się wentylator na zimnym silniku, po kilku minutach się wyłącza. U Ciebie też tak było?
Kolejnym krokiem będzie wymiana czujnika, mam nadzieje, że w tym tkwi problem.
Dodam, że A2 mam od czterech dni i to jest pierwsza poważniejsza niespodzianka.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
gidon
Dołączył: 09 Lis 2012
Posty: 127
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Krakow Płeć:
|
Wysłany: Pon 17:28, 17 Lis 2014 Temat postu: |
|
witam
u mnie tez wskazowka temp wariuje i przymierzam sie do wymiany owego czujnika
Zlokalizowalem go i teraz mam pytanie jak go wyciagnac? Jak jest on mocowany - wkrecany, wchodzi na wcisk a moze na zatrzask - nie chce czegos urwac itp, i z ktorej strony lepiej sie do niego zabrac - podlewarowac i od spodu czy po zdjeciu maski
z gory dzieki
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez gidon dnia Pon 17:33, 17 Lis 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
prz_m_k
Dołączył: 06 Lis 2014
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław Płeć:
|
Wysłany: Pon 23:20, 17 Lis 2014 Temat postu: |
|
U mnie po wymianie czujnika już jest ok, wcześniej kilka razy czujnik załapał i wskazówka wskoczyła na odpowiednią temp, później spadała, a zazwyczaj nie wskazywała nic.
Czujnik najłatwiej wymienić od góry. Odepnij kostkę, albo wyciągnij z kostką, ja tak musiałem zrobić, bo nie mogłem jej odpiąć, dostęp jest ciężki i coś się zapiekło. Sam czujnik jest zabezpieczony od dołu wsuwką. Po zdjęciu jej wychodzi bez problemu.
Jak kupujesz czujnik zwróć uwagę, żeby miał oring, ja nie popatrzyłem i kupiłem bez i musiałem założyć stary.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
gidon
Dołączył: 09 Lis 2012
Posty: 127
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Krakow Płeć:
|
Wysłany: Wto 8:33, 18 Lis 2014 Temat postu: |
|
a czy faktycznie podczas wymiany czujnika moze sie wylac nawet do 1 l plynyu chlodniczego jak pisal jeden z forumowiczow? czy moze lepiej przed wym. czujnika zlac plyn z ukladu?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
berthold61
Dołączył: 27 Lip 2013
Posty: 907
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany: Wto 15:59, 18 Lis 2014 Temat postu: |
|
gidon napisał: | a czy faktycznie podczas wymiany czujnika moze sie wylac nawet do 1 l plynyu chlodniczego jak pisal jeden z forumowiczow? czy moze lepiej przed wym. czujnika zlac plyn z ukladu? |
a co ci to przeszkadza wyleje się to wyleje , dolejesz i będzie git w dodatku świeży w części ,, ale na piwo szkody kasy nie ma co hehe to żart .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
gidon
Dołączył: 09 Lis 2012
Posty: 127
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Krakow Płeć:
|
Wysłany: Nie 18:04, 14 Gru 2014 Temat postu: |
|
witam
czy mieliscie klopot z nowym, orginalnym czujnikiem temp?
ja po wymianie na takowy mam problem a mianowicie w temp otoczenia od 1do 4 st C (webasto oczywiscie hula) po przejechaniu 12-15 km temp zatrzymuje sie na magicznej wartosci 82 st C Zrobilem dodatkowo ok 50 km i w czasie tej trasy temp okresowo wzrastala do max 85 Czy nowy czujnik nadaje sie do wymiany na inny nowy, termostat wymienialem dokladnie rok temu na nowy i wtedy przy starym czujniku wskazowka trzymala pion na 90 st
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
gidon
Dołączył: 09 Lis 2012
Posty: 127
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Krakow Płeć:
|
Wysłany: Nie 20:36, 11 Sty 2015 Temat postu: |
|
temp otoczenia +2 webasto hula a tempw czasie jazdu potrafi spasc nawet o 10 st w dol a potem sie podnosi a wiec wahanie temp - obserwujecie takie zjawisko w swoich dieselkach? ewentualna przyczyna?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
trepek
Dołączył: 08 Gru 2014
Posty: 1840
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 59 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Olkusz Płeć:
|
Wysłany: Pon 8:51, 12 Sty 2015 Temat postu: |
|
Czujnik temperatury można sprawdzić również jak samochód stoi po nocy. Podłączamy VAGa i jeśli temp. jaką odczytuje ECU różni się diametralnie od temp paliwa i powietrza w dolocie to mamy winowajcę ;-)
W poprzedniej A4 1.9 TDI też pierw uważałem, że termostat mi nawala bo nie mogłem rozgrzać samochodu a temp. na zegarach i w ECU była taka sama. Ale pewnego dnia z rana podłączyłem VAGa i przy zewnętrznej temp. 9*C temp. płynu chłodzącego miała -8*C...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
beerkoff
Dołączył: 26 Sty 2013
Posty: 946
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 42 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bochnia Płeć:
|
Wysłany: Pon 12:18, 12 Sty 2015 Temat postu: |
|
gidon napisał: | temp otoczenia +2 webasto hula a tempw czasie jazdu potrafi spasc nawet o 10 st w dol a potem sie podnosi a wiec wahanie temp - obserwujecie takie zjawisko w swoich dieselkach? ewentualna przyczyna? |
Przy uszkodzonym termostacie miałem tak, że na postoju (np. w korku) temperatura rosła do 90' C, a jak jechałem to spadała do 70 'C. Odkąd wstawiłem termostat Wahlera to mam spokój - cały czas wskazówka temperatury jest na godzinie 12.
PS. Dygresja: 2 tyg temu miałem tak, że z jakiegoś powodu licznik "zwariował", wskazówka temperatury i paliwa urosły mi na stałe o około 1/8 skali. Najpierw zauważyłem to na paliwie, bo miałem pełny bak, ale wskaźnik pokazywał ponad skalę, a potem w czasie jazdy jak silnik się zagrzał to cały czas pokazywał temperaturę sporo ponad 90 'C i nic wahała się ani w lewo ani w prawo. Zatrzymałem się, wyłączyłem zapłon, załączyłem go ponownie i wszystko wróciło do normy.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez beerkoff dnia Pon 12:19, 12 Sty 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
max_mind
Dołączył: 04 Sie 2013
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Śro 21:16, 13 Kwi 2016 Temat postu: |
|
Panowie, mam problem z autem mianowicie ciezko odpala rano, wiecej pali i załącza wentylator na zimnym silniku na okolo 15 sek co 2min. Wskazówka na blacie łapie idealnie 90 stopni po 4 km jazdy. Chciałem sprawdzi czy nie jest to aby wina czujnika G62/G2, lecz nie mogę wejść we Wskazania G62 [01 – Engine] potem [Meas. Blocks – 08] i log grupy 007. wyskakuje błąd połączenia z tą grupa. 006 i kolejna tj 008 nie ma problemu łączy pieknie. Czy oznacza ze czujnik jest całkowicie padniety ? Z instruments 17 log grupy 003 łączy sie bez problemu. używam VCDS, pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
max_mind
Dołączył: 04 Sie 2013
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Nie 13:08, 29 Maj 2016 Temat postu: |
|
max_mind napisał: | Panowie, mam problem z autem mianowicie ciezko odpala rano, wiecej pali i załącza wentylator na zimnym silniku na okolo 15 sek co 2min. Wskazówka na blacie łapie idealnie 90 stopni po 4 km jazdy. Chciałem sprawdzi czy nie jest to aby wina czujnika G62/G2, lecz nie mogę wejść we Wskazania G62 [01 – Engine] potem [Meas. Blocks – 08] i log grupy 007. wyskakuje błąd połączenia z tą grupa. 006 i kolejna tj 008 nie ma problemu łączy pieknie. Czy oznacza ze czujnik jest całkowicie padniety ? Z instruments 17 log grupy 003 łączy sie bez problemu. używam VCDS, pozdrawiam |
To w takim razie sam sobie odpowiem, pozostanie coś dla potomnych Wymieniłem owy czujnik a tak dokladniej 2 czujniki w jednym koszt w ASO 162 zl, Nr czesci 06A919501A. Fura pali jak nowa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|