Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szymon
Dołączył: 07 Sty 2013
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Dąbrowa Górnicza Płeć:
|
Wysłany: Pią 16:28, 08 Mar 2013 Temat postu: Nie działa dmuchawa nawiew |
|
Witam,
Proszę o poradę, w dniu dzisiejszym zauważyłem że przestał działać nadmuch powietrza. Na wyświetlaczu klimatronika widać że dmuchawa próbuje zastartować jednak po chwili wszystkie kreseczki giną i nie działa nadmuch. Jakie mogą być przyczyny, czy może ktoś miał podobny problem.
pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
PinkFloyd
Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 145 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin) Płeć:
|
Wysłany: Pią 16:31, 08 Mar 2013 Temat postu: |
|
podaj błędy z klimatronika
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
gentelmanv
Dołączył: 11 Lis 2012
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć:
|
|
Powrót do góry |
|
|
szymon
Dołączył: 07 Sty 2013
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Dąbrowa Górnicza Płeć:
|
Wysłany: Sob 9:03, 09 Mar 2013 Temat postu: |
|
Wywaliło takie błędy:
818 - nie znany kod błędu przerwa lub zwarcie do plusa
1273 - silnik dmuchawy V2 różnica dorególowania
i co dalej????
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
PinkFloyd
Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 145 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin) Płeć:
|
Wysłany: Sob 15:03, 09 Mar 2013 Temat postu: |
|
jak wyzej pewnie sterownik jak na krotko dziala ok to
sterownik
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
szymon
Dołączył: 07 Sty 2013
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Dąbrowa Górnicza Płeć:
|
Wysłany: Sob 15:14, 09 Mar 2013 Temat postu: |
|
Czy żeby sprawdzić na krótko muszę demontować wentylator?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
PinkFloyd
Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 145 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin) Płeć:
|
Wysłany: Nie 9:16, 10 Mar 2013 Temat postu: |
|
Musisz zdemontować schowek i dostać sie do wtyczki i wentylatora
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
gentelmanv
Dołączył: 11 Lis 2012
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć:
|
Wysłany: Nie 15:20, 10 Mar 2013 Temat postu: |
|
A ten pierwszy blad 818 to moze byc padniety jakis czujnik ,mi tez wywalalo podobny opisb bledu przerwa lub zwarcie do plusa i mialem uwalony czujnik temperatury parownika..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
tobi71
Dołączył: 31 Sie 2012
Posty: 384
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Nie 18:06, 10 Mar 2013 Temat postu: |
|
Miałem błąd w sterowniku klimatronika:
00818 - Sensor for Evaporator Outlet Temperature (G263)
30-00 - Open or Short to B+
Pomogła wymiana czujnika temperatury parownika G263, koszt czujnika to 102 zł zakupiony w firmie GAJOS , jest z numerem 6Q0 907 543 D. Po wymianie błąd zniknął Pozdro.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
szymon
Dołączył: 07 Sty 2013
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Dąbrowa Górnicza Płeć:
|
Wysłany: Nie 20:42, 10 Mar 2013 Temat postu: |
|
Dmuchawa zdemontowana i na krótko działa dobrze. Także trzeba zakupić sterownik , na zdemontowanym jest nr 1J0971838, czy taki jak w linku będzie dobry na zamianę? [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
gentelmanv
Dołączył: 11 Lis 2012
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć:
|
Wysłany: Pon 22:19, 11 Mar 2013 Temat postu: |
|
Myśle ze zly bo masz tam dwa otwory do przykrecenia po bokach a w orginalnym sterowniku a2 jest jeden na srodku i ciekawe czy tyl tego sterownika ma freza z tylu co wchodzi w plastik nad filtrem kabinowym .wiesz dziure zawsze mozesz dorobic na srodku ale z tylu niewiadomo jak on wyglada..pozatym wtyczki nie widac ale chyba taka sama bo kolory kabli sie zgadzaja..ja bym nie kombinowal tylko znalazl orginalny jak chcesz to mam namiar na tego goscia co kupywalem ja od niego mowil ze ma jeszcze trzy
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez gentelmanv dnia Pon 22:32, 11 Mar 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
gentelmanv
Dołączył: 11 Lis 2012
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć:
|
Wysłany: Pon 22:24, 11 Mar 2013 Temat postu: |
|
A dmuchawe jak masz zdemontowana to sobie rozbierz silnik i przeczysc nasmaruj..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
gentelmanv
Dołączył: 11 Lis 2012
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć:
|
Wysłany: Pon 22:31, 11 Mar 2013 Temat postu: |
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
szymon
Dołączył: 07 Sty 2013
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Dąbrowa Górnicza Płeć:
|
Wysłany: Wto 21:15, 12 Mar 2013 Temat postu: |
|
Dzięki za wszystkie podpowiedzi, dzisiaj założyłem kupiony sterownik, wyczyściłem silnik wg zaleceń i wszystko działa jak powinno. Jeszcze raz wielkie dzięki za porady.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
beerkoff
Dołączył: 26 Sty 2013
Posty: 946
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 42 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bochnia Płeć:
|
Wysłany: Sob 16:36, 16 Mar 2013 Temat postu: |
|
gentelmanv napisał: | A ten pierwszy blad 818 to moze byc padniety jakis czujnik ,mi tez wywalalo podobny opisb bledu przerwa lub zwarcie do plusa i mialem uwalony czujnik temperatury parownika.. |
Kolego gentelmanv,
mam dokładnie ten sam komunikat błędu: 818. Wszystko wskazuje na czujnik temperatury parownika, mam tylko drobny problem - nie wiem gdzie on jest i jakie ma oznaczenie. Widzę, że w Fabii w Polo N9 mieści się nad pedałem gazu - czy a A2 jest tak samo ? Za wszelkie podpowiedzi i sugestie będę bardzo wdzięczny.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
PinkFloyd
Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 145 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin) Płeć:
|
Wysłany: Sob 16:58, 16 Mar 2013 Temat postu: |
|
beerkoff napisał: | gentelmanv napisał: | A ten pierwszy blad 818 to moze byc padniety jakis czujnik ,mi tez wywalalo podobny opisb bledu przerwa lub zwarcie do plusa i mialem uwalony czujnik temperatury parownika.. |
Kolego gentelmanv,
mam dokładnie ten sam komunikat błędu: 818. Wszystko wskazuje na czujnik temperatury parownika, mam tylko drobny problem - nie wiem gdzie on jest i jakie ma oznaczenie. Widzę, że w Fabii w Polo N9 mieści się nad pedałem gazu - czy a A2 jest tak samo ? Za wszelkie podpowiedzi i sugestie będę bardzo wdzięczny. |
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez PinkFloyd dnia Sob 16:59, 16 Mar 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
gentelmanv
Dołączył: 11 Lis 2012
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć:
|
Wysłany: Nie 9:30, 17 Mar 2013 Temat postu: |
|
PinkFloyd napisał: | beerkoff napisał: | gentelmanv napisał: | A ten pierwszy blad 818 to moze byc padniety jakis czujnik ,mi tez wywalalo podobny opisb bledu przerwa lub zwarcie do plusa i mialem uwalony czujnik temperatury parownika.. |
Kolego gentelmanv,
mam dokładnie ten sam komunikat błędu: 818. Wszystko wskazuje na czujnik temperatury parownika, mam tylko drobny problem - nie wiem gdzie on jest i jakie ma oznaczenie. Widzę, że w Fabii w Polo N9 mieści się nad pedałem gazu - czy a A2 jest tak samo ? Za wszelkie podpowiedzi i sugestie będę bardzo wdzięczny. |
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] |
Tak nad pedałem gazu tu Pinkfloyd wstawil ci materialy z ktorych mozesz skorzystac zeby go zlokalizowac,jest pod taka blaszka przykrecona chyba na 4 śruby zdejmujesz ja i widac u gory taka wtyczke musisz go chyba obrócić w prawo i wychodzi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
nemesis1
Dołączył: 04 Cze 2013
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Głogów Płeć:
|
Wysłany: Sob 17:45, 21 Wrz 2013 Temat postu: |
|
podepnę się pod temat powiedźcie mi jak zdemontować wentylator dmuchawy bo mi puka dziurach
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
20omega
Dołączył: 17 Wrz 2013
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Rybnik Płeć:
|
Wysłany: Nie 10:59, 22 Wrz 2013 Temat postu: |
|
Nemezis1 odkręcasz schowek 5śrub 2 na zewnątrz 3 w środku schowka jedna ukryta pod plastikiem na monety ( wyrywasz go). Po zdjęciu schowka masz wentylator na dłoni. Przykręcony 5 śrubami klucz 6,5mm . jedna dobrze ukryta. później lekko wyciągasz. Nic strasznego. Powodzenia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
nemesis1
Dołączył: 04 Cze 2013
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Głogów Płeć:
|
Wysłany: Nie 11:31, 22 Wrz 2013 Temat postu: |
|
Ok dzięki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|