Forum AUDI A2 Strona Główna
  FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Galerie   Rejestracja   Profil  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  Zaloguj 

Zamiana zegarów na pełny FIS

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum AUDI A2 Strona Główna -> Elektryka
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
trepek
 
 


Dołączył: 08 Gru 2014
Posty: 1840
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 59 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Olkusz
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Wto 10:00, 27 Paź 2015 Temat postu:

Okrąg czerwony - masa i zasilanie po zapłonie (jeśli kolory się zgadzają).

Okrąg zielony - wydaje mi się, że radio.

Okrąg żółty - to nie jest czasem manetka? sprawdź kolory kabli.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
adamon
  
  


Dołączył: 16 Cze 2015
Posty: 932
Przeczytał: 6 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pajęczno
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Wto 15:58, 27 Paź 2015 Temat postu:

Wieczorem ma się odezwać @Pacific tdi to wytłumaczy co i jak z kablami Szczęśliwy
A swoją drogą to sygnał z ilością spalanego paliwa itp. już jest w moich zegarach - tylko zegary tego nie pokazują bo nie mają takiej funkcji - dobrze to rozumiem ????


Zabrałem się dzisiaj za lokalizowanie który kabel gdzie podłączyć w szarej wtyczce zegarów. Rozebrałem wtyczkę B w manetce i odzyskałem piny do wpięcia w moją wtyczkę (którą mam w aucie).











Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez adamon dnia Pią 10:32, 30 Paź 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pacific tdi
 
 


Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 337
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dolny Śląsk
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Wto 22:04, 27 Paź 2015 Temat postu:

W mojej wiązce są wyprowadzone dwa masowe bo jeden jest stały, a drugi przygotowany do rozbudowy (kontrola spalonej zarówki).
Przewód ten jeden wolny chyba do radia- nie pamiętam, ale to jest teraz nieważne. Wszystkie połączenia sa na schemacie . Ale jak wolisz rozpisane to wyjasniam podłączenie:
Z licznika wtyczka szara 32pinowa:
17- do manetki pin 2
18- do manetki pin 1
19- do manetki pin 4
Pin3 z manetki do masy.
14,15,16 - to jest kontrola żarowek i spryskiwaczy- zmostkuj do masy.
5 i 6 do radia od 2002
11,12,13 do radia rok modelowy 2001


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
adamon
  
  


Dołączył: 16 Cze 2015
Posty: 932
Przeczytał: 6 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pajęczno
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Wto 22:16, 27 Paź 2015 Temat postu:

O teraz już coś wiem bardziej bo nie pisze w instrukcji, że piny od czujników trzeba podpiąć do masy Smutny
No to już teraz mam jasność Szczęśliwy
Radiem się nie zajmuję bo nie mam oryginalnego radia więc nie dotyczy Szczęśliwy
To tylko 3 piny do manetki
Jeden pin do masy z manetki
Trzy piny z zegarów do masy

A zastanawiałeś się jak by załączyć te czujniki żarówek co jest do tego potrzebne ???


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pacific tdi
 
 


Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 337
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dolny Śląsk
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Wto 23:12, 27 Paź 2015 Temat postu:

Tak. Mam już nawet wszystko skompletowane. Ale podłączenie raczej na wiosnę bo dużo z tym roboty.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
adamon
  
  


Dołączył: 16 Cze 2015
Posty: 932
Przeczytał: 6 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pajęczno
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Wto 23:59, 27 Paź 2015 Temat postu:

A napisz może co potrzeba i jak połączyć?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pacific tdi
 
 


Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 337
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dolny Śląsk
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Śro 0:04, 28 Paź 2015 Temat postu:

He, he... No wlasnie tyle podłączania, że jeszcze nie ogarnięte.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
adamon
  
  


Dołączył: 16 Cze 2015
Posty: 932
Przeczytał: 6 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pajęczno
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Czw 22:13, 29 Paź 2015 Temat postu:

Więc wiązka powoli się robi - zdecydowałem, że wiązka w odpowiednim miejscu wszystkie kable idące do masy będą łączyć się w jeden grubszy kabel do masy auta, ale wszystkie zapiszę do którego pinu we wtyczce są podłączone, aby w przyszłości rozbudować system - Jak Pacyfic tdi to zrobi i nas oświeci Szczęśliwy
Muszę poczekać z pracami choć już wszystko mam,
Kabel do odczytu pinu ma kolega - niestety VCDS-em się nie da Smutny
Nie mam jeszcze odczytanego pinu w nowych zegarach.
A co do nowych zegarów to jak je sprawdzić czy są ok - pewnie sprawdzę dopiero po podłączeniu ???


PS odszukałem jak ściągnąć kierownicę i poduszkę ale jak to ktoś robił to może dać wskazówkę Szczęśliwy
<a href="https://www.dropbox.com/s/3qfytnwmut1jpot/Wymontowanie%20i%20zamontowanie%20kierownicy.pdf?dl=0">Wymontowanie i zamontowanie kierownicy</a>

<a href="https://www.dropbox.com/s/doc3j8uk168l2tv/Wymontowanie%20i%20zamontowanie%20jednostki%20poduszki%20bezpiecze%C5%84stwa%20po%20stronie%20kierowcy.pdf?dl=0">Wymontowanie i zamontowanie jednostki poduszki bezpieczeństwa po stronie kierowcy</a>


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez adamon dnia Czw 22:15, 29 Paź 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
trepek
 
 


Dołączył: 08 Gru 2014
Posty: 1840
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 59 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Olkusz
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Pią 0:33, 30 Paź 2015 Temat postu:

Poduszka do kierownicy jest przymocowana dwoma śrubami typu torx. Sruba centralna w kierownicy to jakiś spline. Zawsze odlaczam aku gdy odpinam poduszkę. Praca prosta. Zaznacz sobie tylko położenie kierownicy na wielowypuscie kolumny kierowniczej abyś później tak samo kierownice osadzil Szczęśliwy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
adamon
  
  


Dołączył: 16 Cze 2015
Posty: 932
Przeczytał: 6 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pajęczno
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Pią 12:09, 30 Paź 2015 Temat postu:

Dzięki Trepek, ty zmieniałeś kierownicę więc jak co odezwę się Szczęśliwy
Jestem na etapie budowy wiązki, mam jedno pytanie:
Co z kablami do radia, skoro mam radio nie oryginalne, mam je podpiąć do masy czy obciąć ????


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
trepek
 
 


Dołączył: 08 Gru 2014
Posty: 1840
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 59 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Olkusz
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Pią 13:05, 30 Paź 2015 Temat postu:

Nie podłączaj ich do niczego. Zaizoluj na końcach.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
adamon
  
  


Dołączył: 16 Cze 2015
Posty: 932
Przeczytał: 6 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pajęczno
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Pią 16:58, 30 Paź 2015 Temat postu:

Powstała wiązka - nie wiem czy dobrze ale się okaże Szczęśliwy
Nie miałem szmacianej izolacji więc poszła zwykła Szczęśliwy
piny do manetki:









Czerwone kółko - piny do manetki
Żółte kółko - masa z manetki
Zielone kółko - czujniki - do masy - chwilowo Bardzo szczęśliwy
Niebieskie kółko - pozostałe kabelki do radia 5 sztuk które zaizoluję Szczęśliwy



Oryginalna wiązka nie miała więcej kabelków - choć rozpiska na początku tematu mówi coś innego.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez adamon dnia Pią 17:00, 30 Paź 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
adamon
  
  


Dołączył: 16 Cze 2015
Posty: 932
Przeczytał: 6 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pajęczno
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Nie 17:23, 08 Lis 2015 Temat postu:

Panowie powiedzcie mi czy dobrze odczytałem kodowanie:


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
adamon
  
  


Dołączył: 16 Cze 2015
Posty: 932
Przeczytał: 6 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pajęczno
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Śro 22:20, 11 Lis 2015 Temat postu:

Dziś wolny dzień i wczoraj dostałem kabel KKL - więc zabrałem się za zmianę licznika.
Cała operacja przebiegła bezproblemowo ale jak załączyłem stacyjkę to czar prysł Smutny Licznik jest do naprawy wyświetlacza Smutny
Kilka zdjęć:





Uwaga na górną pokrywę licznika te części się urywają Smutny






















O tyle kable za długie są w opisie, ale dało się je upchnąć Szczęśliwy






Tu masa podpięta i czujniki - do czasu




A tu czar prysł Smutny
Czuć pewien niedosyt po instalacji Smutny













Dzięki wszystkim za pomoc, a w szczególności koledze Pacific tdi Szczęśliwy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez adamon dnia Śro 22:25, 11 Lis 2015, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
trepek
 
 


Dołączył: 08 Gru 2014
Posty: 1840
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 59 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Olkusz
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Śro 22:51, 11 Lis 2015 Temat postu:

No tak to czasami jest z tymi licznikami :/

Ale jak nieświecą piny to może to być wina zimnych lutów.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
adamon
  
  


Dołączył: 16 Cze 2015
Posty: 932
Przeczytał: 6 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pajęczno
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Śro 23:05, 11 Lis 2015 Temat postu:

No cóż czeka mnie naprawa modułu komfortu i licznika Smutny
Ale Pacific tdi właśnie mi uświadomił, że nie zmieniłem jeszcze kodowania w zegarach Smutny
Zrobię to jutro jak żona przyjedzie z pracy, mam nadzieję, że nic się nie stanie Smutny


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
trepek
 
 


Dołączył: 08 Gru 2014
Posty: 1840
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 59 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Olkusz
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Śro 23:48, 11 Lis 2015 Temat postu:

Nie zamartwiaj się na zapas :-)
Jak coś to dzieciaki w szkole będą mieć wolne! Bardzo szczęśliwy

BTW.

Jak się zdejmuję budkę suflera znad licznika? Myślę, by może obszyć ją sobie skórą po zimie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
adamon
  
  


Dołączył: 16 Cze 2015
Posty: 932
Przeczytał: 6 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pajęczno
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Czw 7:50, 12 Lis 2015 Temat postu:

Od środka tej budki są dwa wkręty na torxa - wykręcasz je i delikatnie trzeba rozłączyć górną od dolnej części. Górna w tylnej części trzyma się na trzech zatrzaskach (takich jak wszędzie są w tym aucie).
Dolna jest krótsza i trzeba uważać na te zatrzaski które mi pękły - trzyma się na jednym wkręcie z tyłu i te nieszczęsne zapinki.
Jak ma ktoś opis zmiany kodowania w zegarach to proszę o podesłanie, bo zmieniłem pin i dopisałem kluczyk (immo), ale jeszcze trzeba zmienić kodowanie na takie jakie było w starych.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
adamon
  
  


Dołączył: 16 Cze 2015
Posty: 932
Przeczytał: 6 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pajęczno
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Czw 9:07, 12 Lis 2015 Temat postu:

Sprzedający stanął na wysokości zadania i zamieni mi ten licznik na inny, o dokładnie takim samym numerze Szczęśliwy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
trepek
 
 


Dołączył: 08 Gru 2014
Posty: 1840
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 59 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Olkusz
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Czw 9:44, 12 Lis 2015 Temat postu:

Ooo... A nie ma licznika do TDI?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum AUDI A2 Strona Główna -> Elektryka Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9, 10, 11  Następny
Strona 5 z 11


Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB Š 2001, 2005 phpBB Group
Theme bLock created by JR9 for stylerbb.net
Regulamin