Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kpkp1985
Dołączył: 22 Kwi 2015
Posty: 513
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Śląsk Płeć:
|
Wysłany: Pią 15:39, 08 Kwi 2016 Temat postu: |
|
A wiec odbieram jutro samochód od mechanika.
Odnośnie tych szarpnięć silnika - odpowiedział, że samochód został sprawdzony komputerem pod tym kątem i NIC.
Poinformował mnie, że można się z tym bawić, wymieniać części pokolei a przede wszystkim rozebrać silnik, jednak koszty roboty ewentualnych wymiany może być duży.
Na chwilę obecną samochód spalanie ma w normie ma także normalne przyspieszenie itd i nie widzi sensu rozgrzebywania silnika.
Wiec na chwilę obecną niz z tym nie robie, jak się nasilą objawy, chociaż jezdze już tak rok i ciągle jest tak samo, ale gdyby co wtedy będe dawał samochód do mechanika celem rozkopania silnika wyeliminowania tych objaów.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kpkp1985 dnia Pią 15:42, 08 Kwi 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
kpkp1985
Dołączył: 22 Kwi 2015
Posty: 513
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Śląsk Płeć:
|
Wysłany: Śro 10:03, 13 Kwi 2016 Temat postu: |
|
Mogę dodać, że jak mam włączoną klimatyzacje, gdy obroty są wyższe, tym mniejsze są drgania silnika. - może jakaś wskazówka?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kpkp1985
Dołączył: 22 Kwi 2015
Posty: 513
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Śląsk Płeć:
|
Wysłany: Pią 9:35, 15 Kwi 2016 Temat postu: |
|
identyczny problem jak u mnie:
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kpkp1985 dnia Pią 9:36, 15 Kwi 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
kpkp1985
Dołączył: 22 Kwi 2015
Posty: 513
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Śląsk Płeć:
|
Wysłany: Wto 12:08, 24 Sty 2017 Temat postu: |
|
Witajcie ponownie chce tylko napisać, że nadal wskazówka drga jak drgała i tym samym jest nie równa praca silnika na biegu jałowym...
szkoda, że tak mało osób ma 1.6(a może dobrze) , chociaż wiecej osób by sie mogło wypowiedzieć wtedy w temacie...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
żeglarz
Dołączył: 24 Paź 2015
Posty: 141
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lubuskie Płeć:
|
Wysłany: Wto 14:37, 24 Sty 2017 Temat postu: |
|
Mam podobnie, obroty od 680 do 720 cały czas tak samo. Chwilę chodzi na 680 wzrasta do 720 i tak w kółko. Żadnych błędów nie pokazuje, ale na bloku 15 i 16 wyskakuje wypadanie zapłonu na pierwszym cylindrze przy raptownym dodaniu gazu, ale go nie zapisuje.
Samochód przyśpiesza bardzo fajnie, nie pali dużo ( 6,13 l.)
Nie będę szukał i rozwalał auto. Jak zacznie pokazywać błędy to dopiero zobaczymy co i jak.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kpkp1985
Dołączył: 22 Kwi 2015
Posty: 513
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Śląsk Płeć:
|
Wysłany: Wto 17:08, 24 Sty 2017 Temat postu: |
|
1.Żeglarz ja już kiedyś chyba z Tobą pisałem, ale czy jak wskazówka drga/ skacze/faluje czy jak to nazwiemy ma to wpływ na prace silnika, bo u mnie tak jest wtedy nie równa praca czy u ciebie tylko sama wskazówka sobie drga, bo drga.
- spójrz na filmiki jak mój silnik i wskazówka pracuje i wypowiedz się czy masz podobnie lub tak samo:
https://www.youtube.com/watch?v=GCx2iKZewVg
https://www.youtube.com/watch?v=ZOu-8_mksgU
2. Jakie widzisz rozwiązanie tego problemu?
- nagar?
-cewki
-przepustnica
-.... co jeszcze ?
- a może 1.6 fsi tak ma?
Ps: tez masz 1.6 jak w opisie?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kpkp1985 dnia Wto 17:15, 24 Sty 2017, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
żeglarz
Dołączył: 24 Paź 2015
Posty: 141
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lubuskie Płeć:
|
Wysłany: Wto 23:43, 24 Sty 2017 Temat postu: |
|
Prawie tak samo, mniejszy zakres na obrotomierzu tych falowań.
Jak kupiłem to tego nie było. Mój problem jest też z tym klekotaniem przy zapalaniu.
Problem prowizorycznie rozwiązałem. Nawet mechanicy nie pomogli.
Nikt na forum mi nie był w stanie pomóc.
Tak mam 1,6 fsi bad.
Jak zrobi się ciepłej to rozbiorę najpierw zawór potem przepustnicę i wtryskiwacz, jeżeli nie pomoże to kupię jakiś silnik i pomału zrobię mu remont.
Najgorsze jest to, że nie pokazuje żadnych błędów.
Lać dobrą benzynę 98 i rura aż się coś rozleci to będzie wiadomo.
Miałem Nisana Micrę 19 lat i nic się z nią nie działo. ( oprócz blach) ta elektronika to masakra. Póki nowe to działa.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kpkp1985
Dołączył: 22 Kwi 2015
Posty: 513
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Śląsk Płeć:
|
Wysłany: Wto 23:48, 24 Sty 2017 Temat postu: |
|
Żeglarz ale zasadnicze pytanie czy oprócz drgań wskazówki masz wtedy tez nie równa prace silnika i takie wibracje silnika jak na moim filmie czy tylko ci się po prostu buja wskazówka.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
żeglarz
Dołączył: 24 Paź 2015
Posty: 141
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lubuskie Płeć:
|
Wysłany: Śro 10:49, 25 Sty 2017 Temat postu: |
|
Tak jak napisałeś,drga może inaczej faluje nie tak mocno jak u Ciebie czasami nic i to bardzo długo, a potem tak lekko drgnie raz silnikiem i znowu spokój.
Czuć nie tylko silnik, ale i cała buda drgnie.
Rano jak ma większe obroty, bo chodzi na ssaniu nic się nie dzieje. Włączenie klimy nic nie
daje.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kpkp1985
Dołączył: 22 Kwi 2015
Posty: 513
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Śląsk Płeć:
|
Wysłany: Śro 11:01, 25 Sty 2017 Temat postu: |
|
U mnie problem tez jest zmienny, bo czasem również jest spokój a czasem mniej lub więcej wskazówka drga...
Mamy ten sam motor 1.6 i podobne objawy myślisz, ze oznacza to jakaś awarie czy po prostu nasze silniki tak maja.
A co do nagaru brałeś to pod uwagę lub czyściłes?- chociaż podobno dużo z tym roboty. , ale FSI borykają się z nagaraem
Moje auto w zimę spała po mieście 7L
Jeżdżę z tymi objawami już 2 lata i trochę się przyzwyczaiłem już do tego..., ale wiadomo człowiek chciałby aby wszystko było prefekt .
Przejechane mam 167 tys
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
żeglarz
Dołączył: 24 Paź 2015
Posty: 141
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lubuskie Płeć:
|
Wysłany: Śro 14:49, 25 Sty 2017 Temat postu: |
|
Przejechane mam 174 tyś.
Ile przejechałeś przez dwa lata na tym falowaniu?
Nic jeszcze nie czyściłem, za zimno. (Garaż nie ogrzewany)
Żeby wszystko dobrze wyczyścić to trzeba by głowice zdjąć, tam jest dopiero tego syfu.
A dojście makabryczne.
Na pewno jest coś nie tak, skoro jak kupiłem to nic się nie działo. Pracował równiutko.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kpkp1985
Dołączył: 22 Kwi 2015
Posty: 513
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Śląsk Płeć:
|
Wysłany: Czw 10:02, 26 Sty 2017 Temat postu: |
|
przejechałem ok. 25 tys
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
żeglarz
Dołączył: 24 Paź 2015
Posty: 141
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lubuskie Płeć:
|
Wysłany: Czw 10:38, 26 Sty 2017 Temat postu: |
|
To sporo. Może nic nie będzie się dziać.
Jest to trochę jak piszesz denerwujące.
Jak powyczyszczam to wszystko to się odezwę czy coś to dało.[https://youtu.be/lRNdaN001uY][/url]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez żeglarz dnia Pią 11:49, 27 Sty 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
kpkp1985
Dołączył: 22 Kwi 2015
Posty: 513
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Śląsk Płeć:
|
Wysłany: Czw 12:55, 26 Sty 2017 Temat postu: |
|
Ja zasięgałem różnych opini , mechaników , Aso - jedni twierdzą, ze to normalne dla silników fsi (właśnie dotyczy wolnych obrotów) inni, ze to pewnie nagar, bo widzisz ja także nie mam żadnych błędów na kompie.
Auto pali w normie, prowadzi się - jedyne co zauważyłem, ze dopiero powyżej 2700-3000 obr dopiero ma kopa.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
azxxc
Dołączył: 18 Cze 2014
Posty: 355
Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 45 razy Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Czw 14:54, 26 Sty 2017 Temat postu: |
|
Cytat: | Auto pali w normie, prowadzi się - jedyne co zauważyłem, ze dopiero powyżej 2700-3000 obr dopiero ma kopa. |
Hmm.... też to zauwarzyłem ale wydawało mi się że to tylko takie moje odczucie.
Cytat: | Żeby wszystko dobrze wyczyścić to trzeba by głowice zdjąć, tam jest dopiero tego syfu. |
Na youtubie jest filmik jak gościu czyści komorę dolotową i trzonki zaworów w silniku FSI, w A2 po ściągnięciu podszybia i kolektora myślę że też by był dostęp nie najgorszy. Czyścił to za pomocą jakiegoś rozpuszczalnika i sprytnego przyrządu z wkrętarki i kawałka liny stalowej z jednej strony częściowo rozplecionej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kpkp1985
Dołączył: 22 Kwi 2015
Posty: 513
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Śląsk Płeć:
|
Wysłany: Czw 21:36, 26 Sty 2017 Temat postu: |
|
A twój 1.6 pracuje na wolnych równo ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
żeglarz
Dołączył: 24 Paź 2015
Posty: 141
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lubuskie Płeć:
|
|
Powrót do góry |
|
|
kpkp1985
Dołączył: 22 Kwi 2015
Posty: 513
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Śląsk Płeć:
|
Wysłany: Pią 21:41, 27 Sty 2017 Temat postu: |
|
A to Ty masz super .jak masz drgania silnika z tak minimalnym ruszaniem się wskazówki wręcz musi być niemożliwe
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
żeglarz
Dołączył: 24 Paź 2015
Posty: 141
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lubuskie Płeć:
|
Wysłany: Sob 23:43, 28 Sty 2017 Temat postu: |
|
Jutro nagram Ci komorę silnika to zobaczysz.
Pisałem, że raz jest lepiej raz gorzej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
azxxc
Dołączył: 18 Cze 2014
Posty: 355
Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 45 razy Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Nie 9:11, 29 Sty 2017 Temat postu: |
|
U mnie drgania są minimalne, na słuch nie do wykrycia, w zasadzie tylko pod VAGiem widać że obroty zmieniają się pomiędzy 680 a 720, poniżej filmik.
[link widoczny dla zalogowanych]
Poniżej video z przejazdu a w zasadzie przeciętnego przyspieszenia 0-120km/h z podłączonym VAGiem - widać przez chwilę obroty na biegu jałowym.
[link widoczny dla zalogowanych]
Mam przy okazji pytanie może odbiegające od tematu:
Silnik / bloki pomiarowe / kanał 1 / okienko 2 - temp. płynu chłodn. - którego czujnika to dotyczy: temp. wyjściowa z głowicy, z bloku czy może wejściowa chłodnicy,
Temperatura w tym okienku jak widać zmienia się od dziewięćdziesięciu paru do 110 a w tym samym czasie na liczniku jest cały czas równe 90 i wentylator chłodnicy nie pracuje.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|