Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Audi A2
Dołączył: 24 Lut 2012
Posty: 1953
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 200 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin Płeć:
|
Wysłany: Nie 8:07, 10 Cze 2018 Temat postu: |
|
Wieczorek nagram, a sprawdzałeś jak silnik pracuje po wyłączeniu klimy wystarczy, że włączysz przycisk Econ
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Audi A2 dnia Nie 20:10, 10 Cze 2018, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
kpkp1985
Dołączył: 22 Kwi 2015
Posty: 513
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Śląsk Płeć:
|
Wysłany: Nie 17:51, 10 Cze 2018 Temat postu: |
|
Mierzone było na akumulatorze.
Klima na postoju była włączona i światła oraz radio
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kpkp1985 dnia Nie 17:52, 10 Cze 2018, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
miloszlipski
Dołączył: 12 Kwi 2017
Posty: 287
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 33 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lublin Płeć:
|
Wysłany: Nie 19:24, 10 Cze 2018 Temat postu: |
|
Ok to teraz zmierz na alternatorze i porownaj. Jak będzie różnica to 100%, że to masa albo jakiś przewód.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Audi A2
Dołączył: 24 Lut 2012
Posty: 1953
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 200 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin Płeć:
|
Wysłany: Nie 21:55, 10 Cze 2018 Temat postu: |
|
Jak zobaczysz na filmie przy maksymalnym obciążeniu jakie udało mi się wykonać 12V silnik pracuje normalnie. Sprawdź ładowanie na samym alternatorze i aku. jak jest jakaś znacząca różnica 0,5V wzwyż to wina leży po stronie połączeń masowych. U mnie różnica wynosi 0,10V na plus przy alternatorze. Przyczyny falujących obrotów itp. szukałbym gdzieś indziej.
Ps.
Na filmie skręcając kierownicą słychać skrzypienie to tylne hamulce, lekko zaciągnięty ręczny.
<iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/T1XsEQKCoBI" frameborder="0" allow="autoplay; encrypted-media"></iframe>
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kpkp1985
Dołączył: 22 Kwi 2015
Posty: 513
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Śląsk Płeć:
|
Wysłany: Pon 15:21, 11 Cze 2018 Temat postu: |
|
Dziękuje za filmik profesjonalnie wykonany.
Dlaczego jak włączę aute na zimnym silniku mam załóżmy 14,2 a w miare nagrzewania się silnika napiecie spada np do 13,7 już abstrahując dokładnie o ile, ale czemu spada gdy silnik się nagrzewa ...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
miloszlipski
Dołączył: 12 Kwi 2017
Posty: 287
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 33 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lublin Płeć:
|
Wysłany: Pon 19:09, 11 Cze 2018 Temat postu: |
|
Pisałem Ci parę postów temu. Napięcie spada bo obroty silnika spadają. Na zimnym sterownik podbija obroty (to normalne) to i alternator się szybciej kręci przez co ma większą wydajność.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Audi A2
Dołączył: 24 Lut 2012
Posty: 1953
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 200 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin Płeć:
|
Wysłany: Pon 21:01, 11 Cze 2018 Temat postu: |
|
Znalazłem w sieci taki wykres:
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
miloszlipski
Dołączył: 12 Kwi 2017
Posty: 287
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 33 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lublin Płeć:
|
Wysłany: Pon 21:27, 11 Cze 2018 Temat postu: |
|
Ciekawe, nie sądziłem że te regulatory są tak podatne. Jeszcze ten Magneti to ma pomijalne różnice, ale Bosch to już nieźle zmienia napięcie. Skok o 40 stopni daje prawie 1/4 V, jak jeszcze dodać spadek obrotów z ~1200 na ~700 to już całkiem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kpkp1985
Dołączył: 22 Kwi 2015
Posty: 513
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Śląsk Płeć:
|
Wysłany: Wto 22:00, 12 Cze 2018 Temat postu: |
|
Słyszałem od innego elektryka, ze nowsze auta w upalne dni obniżają specjalnie napiecie...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|