Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
damianlipek
Dołączył: 26 Sie 2014
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Czyżew (Podlaskie) Płeć:
|
Wysłany: Pon 8:23, 04 Maj 2015 Temat postu: Programowanie pilota |
|
Witam, czy ktoś może mi powiedzieć jak najłatwiej zaprogramować pilota ? posiadam dwa kluczyki, jeden scyzoryk (dorabiany) oraz oryginalny bez pilota. Numer pilota to: 8z0837231
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
berthold61
Dołączył: 27 Lip 2013
Posty: 907
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany: Pon 9:15, 04 Maj 2015 Temat postu: |
|
ale który pilot ? ten scyzoryk dorabiany ? jeśli tak to musisz kupić pastylkę programowalną coś około 20 zł odczytać pin vag-comanderem i zaprogramować zwykłym vag a sama procedura aby działał pilot na centralny zamek w naszych audikach jest jakaś porąbana bo mnie na 50 sposobów się ta sztuczka nie udała jest kilka procedur u mnie ani jedna nie zadziałała ,jedyne co mi się udało to z immobilizerem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
damianlipek
Dołączył: 26 Sie 2014
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Czyżew (Podlaskie) Płeć:
|
Wysłany: Pon 9:26, 04 Maj 2015 Temat postu: |
|
tak, ten dorabiany , immo mam zaprogramowane ale dokupilem sobie pilota i chce go zaprogramowac aby dzialal mi centralny.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
berthold61
Dołączył: 27 Lip 2013
Posty: 907
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany: Pon 13:56, 04 Maj 2015 Temat postu: |
|
damianlipek napisał: | tak, ten dorabiany , immo mam zaprogramowane ale dokupilem sobie pilota i chce go zaprogramowac aby dzialal mi centralny. |
no to schody przed tobą bo ja odpuściłem tym bardziej że mój vag nie łaczy się z centralnym zamkiem a ręczne sposoby nie działają a jest ich chyba z dziesięć
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Audi A2
Dołączył: 24 Lut 2012
Posty: 1954
Przeczytał: 6 tematów
Pomógł: 200 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin Płeć:
|
Wysłany: Pon 20:27, 04 Maj 2015 Temat postu: |
|
berthold61 napisał: | no to schody przed tobą bo ja odpuściłem tym bardziej że mój vag nie łaczy się z centralnym zamkiem a ręczne sposoby nie działają a jest ich chyba z dziesięć |
Z tego co ja się orientuję nasze auta nie łączą się z 35-centralnym zamkiem, wszystkie operacje robimy poprzez 46-moduł komfortu.
Instrukcja: <a href="http://www.vag-com.pl/index.php?mod=site&id=6">Dopasowanie pilotów zdalnego sterowania</a>
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
damianlipek
Dołączył: 26 Sie 2014
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Czyżew (Podlaskie) Płeć:
|
Wysłany: Wto 18:13, 05 Maj 2015 Temat postu: |
|
żadne sposoby nie działają pozostał tylko vag a ja na tym kompletnie się nie znam. jest ktoś z woj. podlaskiego co mógłby coś poradzić?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
wojtek9104
Dołączył: 10 Sty 2016
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Krosno ( podkarpackie ) Płeć:
|
Wysłany: Czw 18:06, 21 Sty 2016 Temat postu: |
|
Czy posiada ktoś instrukcję jak zaprogramować poprzez VCDS stare piloty w nowym, wymienionym module komfortu?
Bo z postów wyżej widzę że jest problem z programowaniem w stacyjce.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
azxxc
Dołączył: 18 Cze 2014
Posty: 355
Przeczytał: 6 tematów
Pomógł: 45 razy Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
|
Powrót do góry |
|
|
zenon_lenon
Dołączył: 07 Kwi 2016
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Londyn Płeć:
|
Wysłany: Pon 20:24, 25 Kwi 2016 Temat postu: |
|
Witam wszystkich. Jeśli ktoś będzie w stanie mi konstruktywnie pomóc będę wdzięczny. Kontynuuje wątek, który zacząłem w temacie "problem z szybami elektrycznymi", po rozwiązaniu ktorego powstał problem z programowaniem pilota. Otóż nie działało opuszczanie szyb (zaczynało działać dopiero po dłuższej jeździe, po ponownym uruchomieniu zapłonu). Wymieniłem moduł komfortu, numer identyczny co poprzedni. Szybki się "obudziły", jednak nie działa pilot. Problem w tym że w żaden sposób nie mogę go zaprogramować (mam tylko jeden kluczyk z pilotem). Probowałem już chyba wszystkich sposobów manualnych, jakie znalazłem na rożnych forach. Oczywiscie tych, ktore opisywały programowanie jednego pilota bo tylko jeden posiadam i nic. VAGiem też nie da rady, wszystko idzie dobrze a na koniec "failed" czyli lipa. Skonczyły mi się już pomysły. Dodam że forum już przekopałem ( inne też) i wszystkie manualne opcje wyprobowałem.... Ktoś ma jakiś pomysł? Dodam że VAG i komputer serwisowy mówi że ilość zaprogramowanych wcześniej kluczyków to 0 czyli nie ma żadnych innych w pamięci. Dzięki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
marmu09
Dołączył: 04 Cze 2015
Posty: 228
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Tarnobrzeg Płeć:
|
Wysłany: Pon 21:11, 25 Kwi 2016 Temat postu: |
|
Jaki masz ten moduł? Chodzi mi o literę na końcu?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
zenon_lenon
Dołączył: 07 Kwi 2016
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Londyn Płeć:
|
Wysłany: Pon 21:13, 25 Kwi 2016 Temat postu: |
|
F
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
marmu09
Dołączył: 04 Cze 2015
Posty: 228
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Tarnobrzeg Płeć:
|
Wysłany: Pon 21:23, 25 Kwi 2016 Temat postu: |
|
Niektóre moduły szczególnie chyba angielskie nie widzą i nie wczytują pilotów o częstotliwości 433Mhz (występowały też bodajże 325Mhz) ja miałem taki przypadek modułu z literą N
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
zenon_lenon
Dołączył: 07 Kwi 2016
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Londyn Płeć:
|
Wysłany: Pon 21:26, 25 Kwi 2016 Temat postu: |
|
No to jest wlaśnie angielski. Można coś z tym zrobić?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
marmu09
Dołączył: 04 Cze 2015
Posty: 228
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Tarnobrzeg Płeć:
|
Wysłany: Pon 21:35, 25 Kwi 2016 Temat postu: |
|
Pewnie można ... ja swój sprzedałem bo też usilnie próbowałem ale nikt mi nie potrafił pomóc, a kupujący podobno zaprogramował bez problemu i że śmiga aż miło (tak mi odpisał) i bądź tu mądry...
możesz napisać jeszcze do kolegi z forum azzxc on jest w tym dobry
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
sebastian7905
Dołączył: 31 Gru 2013
Posty: 173
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Orle Płeć:
|
Wysłany: Śro 19:24, 05 Paź 2016 Temat postu: |
|
To teraz ja swoje pięć groszy ,wracając do tematu wątku ja swój pilot zaprogramowałem w ten sposób:
- włożyłem stary zaprogramowany pilot/kluczyk w stacyjkę przekręciłem na zapłon wcisnąłem zamykanie potem otwieranie odpaliłem auto następnie włożyłem drugi kluczyk i zrobiłem dokładnie to samo i po robocie ,żaden inny sposób nie chciał działać .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
berthold61
Dołączył: 27 Lip 2013
Posty: 907
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany: Czw 20:03, 06 Paź 2016 Temat postu: |
|
sebastian7905 napisał: | To teraz ja swoje pięć groszy ,wracając do tematu wątku ja swój pilot zaprogramowałem w ten sposób:
- włożyłem stary zaprogramowany pilot/kluczyk w stacyjkę przekręciłem na zapłon wcisnąłem zamykanie potem otwieranie odpaliłem auto następnie włożyłem drugi kluczyk i zrobiłem dokładnie to samo i po robocie ,żaden inny sposób nie chciał działać . |
jutro sprawdzę jak to zadziała to masz duuuże piwo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pacific tdi
Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 337
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Dolny Śląsk Płeć:
|
Wysłany: Sob 21:39, 08 Paź 2016 Temat postu: |
|
Jeśli pilot nie chce się dopasować to źle robisz dopasowanie lub masz uszkodzonego lub nieodpowiedniego pilota. Proszę nie pisać, że w Audi A2 producent zawalił sprawe bo to nieprawda.
Do Audi A2 są dwa rodzaje pilotów. Przejście było w 2002 roku.
8Z0837231 do autek starszych i 8Z0837231D do nowszych.
Jeśli wymieniałes baterię lub z jakiekoś powodu pilot przestał działać to trzeba wykonać procedurę synchronizacji. Jeśli pilot jest nowy lub z innego pojazdu trzeba wykonac procedurę programowania. Pierwszy sposób mozna zrobic bez przyrządu diagnostycznego, a drugi sposób często wymaga sprzętu choc są wyjątki. I jeszcze jedna ważna sprawa. Przed synchronizacją zamykamy wszystkie okna i drzwi.
Jest kilka sposobów synchronizacji kluczyka.
Oto jedna z nich:
- Włączyć zapłon na krócej niż 5 sek.
- Wyjąć kluczyk ze stacyjki
- Nacisnąć przycisk otwierający.
- Nacisnąć przycisk zamykający 3 razy.
- Puścić przycisk otwierający. Jeśli kod kluczyka zostanie przyjęty przez moduł sterujący zadziała zamek centralny.
Drugi sposób:
Nacisnąć otwieranie lub zamykanie w pilocie. Drzwi kierowcy otworzyć lub zamknąć ręcznie w ciągu 30sek. (mozna przyciskiem na drzwiach).
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Pacific tdi dnia Nie 8:28, 09 Paź 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
berthold61
Dołączył: 27 Lip 2013
Posty: 907
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany: Nie 17:03, 09 Paź 2016 Temat postu: |
|
Pacific tdi napisał: | Jeśli pilot nie chce się dopasować to źle robisz dopasowanie lub masz uszkodzonego lub nieodpowiedniego pilota. Proszę nie pisać, że w Audi A2 producent zawalił sprawe bo to nieprawda.
Do Audi A2 są dwa rodzaje pilotów. Przejście było w 2002 roku.
8Z0837231 do autek starszych i 8Z0837231D do nowszych.
Jeśli wymieniałes baterię lub z jakiekoś powodu pilot przestał działać to trzeba wykonać procedurę synchronizacji. Jeśli pilot jest nowy lub z innego pojazdu trzeba wykonac procedurę programowania. Pierwszy sposób mozna zrobic bez przyrządu diagnostycznego, a drugi sposób często wymaga sprzętu choc są wyjątki. I jeszcze jedna ważna sprawa. Przed synchronizacją zamykamy wszystkie okna i drzwi.
Jest kilka sposobów synchronizacji kluczyka.
Oto jedna z nich:
- Włączyć zapłon na krócej niż 5 sek.
- Wyjąć kluczyk ze stacyjki
- Nacisnąć przycisk otwierający.
- Nacisnąć przycisk zamykający 3 razy.
- Puścić przycisk otwierający. Jeśli kod kluczyka zostanie przyjęty przez moduł sterujący zadziała zamek centralny.
Drugi sposób:
Nacisnąć otwieranie lub zamykanie w pilocie. Drzwi kierowcy otworzyć lub zamknąć ręcznie w ciągu 30sek. (mozna przyciskiem na drzwiach). |
No i oczywiście ani twoje sposoby nie zadziałały ani kolegi wyżej , rozbiorę jeszcze raz ten kluczyk sprawdzę baterię (była nowa) może coś tu nie gra , sprawdzę te numerację
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pacific tdi
Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 337
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Dolny Śląsk Płeć:
|
Wysłany: Nie 18:12, 09 Paź 2016 Temat postu: |
|
Czy to jest pilot od tego auta? Czy to jest jedyny pilot który chcesz dopasować, czy drugi? Przyjedź do mnie, a go zsynchronizuję jeśli jest sprawny i odpowiedni.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pacific tdi
Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 337
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Dolny Śląsk Płeć:
|
Wysłany: Pon 20:12, 10 Paź 2016 Temat postu: |
|
Nie możesz dopasować bo może masz tak jak ja miałem. W module komfortu był wpisany jeden pilot. Sprzętem diagnostycznym poszło bez problemu.
Spróbuj jeszcze tego, tak na szybko przetłumaczyłem.
Włóż kluczyk w którym pilot jest niedopasowany do stacyjki. Włącz zapłon.
Zamknij drzwi kierowcy drugim kluczem.
Następne kroki musisz wykonać w ciągu 30sekund:
W ciągu pięciu sekund naciśnij otwieranie na pierwszym kluczu.
Mrugną kierunki, powinien odezwać się sygnał.
Zaczekaj 5 sekund. Nacisnij otwieranie. Pojazd się otworzy.
Włóż kluczyk w którym pilot jest niedopasowany do stacyjki. Włącz zapłon.
Zamknij drzwi kierowcy kluczem.
W odstępie sekundowej naciśnij 2 razy otwieranie. Pozycja druga zostaje zaznaczona w pamięci.
Kierunki mrugaja przy każdym naciśnięciu przycisku.
5 sekund zaczekaj. Nacisnąć otwieranie. Auto się otworzy. Wyłączyć zapłon.
Pomiędzy oprogramowaniami kluczy trzeba zapłon wyłączyć.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|