Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
frozenstaw
Dołączył: 10 Paź 2012
Posty: 604
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Chełm/Lubelskie Płeć:
|
Wysłany: Czw 6:01, 23 Maj 2013 Temat postu: |
|
To teraz pytanie czy ciężko będzie mi się dostać do tego przełącznika żeby go wymienić ???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
PinkFloyd
Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 145 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin) Płeć:
|
Wysłany: Czw 6:09, 23 Maj 2013 Temat postu: |
|
Trzeba zdjąć kierownicę , zdejmuje się jak w Polo 9n
http://www.youtube.com/watch?v=ILxmWvg6atQ
zdejmiesz osłony kierownicy i sam intuicyjnie dojdziesz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
frozenstaw
Dołączył: 10 Paź 2012
Posty: 604
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Chełm/Lubelskie Płeć:
|
Wysłany: Czw 6:45, 23 Maj 2013 Temat postu: |
|
Pink w naszych furach też trzeba torxa 12mm do odkręcenia śruby kierownicy?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
PinkFloyd
Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 145 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin) Płeć:
|
Wysłany: Czw 7:05, 23 Maj 2013 Temat postu: |
|
N90799101
M18x1,5x18
z tego co pamiętam torx 55 lub lepiej SPLINE 12
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez PinkFloyd dnia Czw 7:08, 23 Maj 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
frozenstaw
Dołączył: 10 Paź 2012
Posty: 604
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Chełm/Lubelskie Płeć:
|
Wysłany: Czw 7:13, 23 Maj 2013 Temat postu: |
|
Ok w takim razie będę musiał się zaopatrzyć, jadę szukać części. Dzięki za pomoc Chłopaki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
frozenstaw
Dołączył: 10 Paź 2012
Posty: 604
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Chełm/Lubelskie Płeć:
|
Wysłany: Czw 15:21, 23 Maj 2013 Temat postu: |
|
Jestem już po operacji zdjęcia kierki teraz mam problem z oddzieleniem
[link widoczny dla zalogowanych]
przełącznika kierunków od przełącznika wycieraczek jest jakiś patent żeby to rozłupać bez uszkodzenia elementów ???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
frozenstaw
Dołączył: 10 Paź 2012
Posty: 604
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Chełm/Lubelskie Płeć:
|
Wysłany: Pią 7:35, 24 Maj 2013 Temat postu: |
|
Jak już wszystko podepnę i skręcę podłączę aku muszę coś VAG-iem ćwiczyć ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
PinkFloyd
Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 145 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin) Płeć:
|
Wysłany: Pią 8:03, 24 Maj 2013 Temat postu: |
|
nie, chyba ze przekręciłeś stacyjkę lub aku nie był odłączony przed ściągnięciem poduchy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
frozenstaw
Dołączył: 10 Paź 2012
Posty: 604
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Chełm/Lubelskie Płeć:
|
Wysłany: Pią 8:11, 24 Maj 2013 Temat postu: |
|
Przekręciłem kierownicę, zgasiłem auto, wypiąłem aku i dopiero rozkręcałem. Właśnie odebrałem część i śmigam montować. Jakbym miał problemy to się odezwę. Pozdro.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
frozenstaw
Dołączył: 10 Paź 2012
Posty: 604
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Chełm/Lubelskie Płeć:
|
Wysłany: Pią 11:14, 24 Maj 2013 Temat postu: |
|
No i LIPA przełącznik wymieniony, objaw nie ustąpił nadal nie ma kierunków poza awaryjnymi, no i drogowych świateł też brak. Następny podejrzany to przerywacz tylko co on ma wspólnego z drogowymi? Jestem już 150 zł w plecy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
tobi71
Dołączył: 31 Sie 2012
Posty: 384
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Pią 11:29, 24 Maj 2013 Temat postu: |
|
pamiętaj że wspomniany przerywacz w przypadku AUDI A2 jest całkiem sporych rozmiarów sterownikiem elektronicznym, też ma tendencję do psucia się.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
frozenstaw
Dołączył: 10 Paź 2012
Posty: 604
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Chełm/Lubelskie Płeć:
|
Wysłany: Pią 11:42, 24 Maj 2013 Temat postu: |
|
Ale jaki ma związek ze światłami drogowymi to mnie strasznie nurtuje, bo jeśli dźwigienkę odciągnę tzn. włączę długie na stałe to nie ma ale jak mrugnę czyli pociągnę do siebie to są. Zamówiłbym drugi przerywacz tylko jeśli to nie on następne 160 zł wydam niepotrzebnie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
grom546
Dołączył: 09 Paź 2012
Posty: 961
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa - Grochów Płeć:
|
Wysłany: Pią 11:47, 24 Maj 2013 Temat postu: |
|
frozenstaw masz moduł DRL?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
PinkFloyd
Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 145 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin) Płeć:
|
Wysłany: Pią 12:48, 24 Maj 2013 Temat postu: |
|
a włączałeś na przekręconej stacyjce? bo na zgaszonej można tylko mrugać i działają awaryjne ale kierunkowskazy nie i długie też nie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
frozenstaw
Dołączył: 10 Paź 2012
Posty: 604
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Chełm/Lubelskie Płeć:
|
Wysłany: Pią 12:53, 24 Maj 2013 Temat postu: |
|
Nie mam Kolego Grom jeszcze modułu mam w planach zakup. Światła drogowe także działają. Problem rozwiązany winowajcą całego zamieszania okazał się jednak przerywacz wystarczyło podgiąć blaszkę żeby styki były mniej więcej w poziomie i wszystko jak na razie hula
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 1 raz
Ostatnio zmieniony przez frozenstaw dnia Pią 12:53, 24 Maj 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
tobi71
Dołączył: 31 Sie 2012
Posty: 384
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Wto 19:10, 28 Maj 2013 Temat postu: |
|
pisałem o tym samym problemie wcześniej, kupiłem przekaźnik za 2,5 zł w sklepie elektronicznym i oryginalny uszkodzony wylutowałem i wlutowałem nowy za 2,5 działa już 2 lata. pozdro.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
frozenstaw
Dołączył: 10 Paź 2012
Posty: 604
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Chełm/Lubelskie Płeć:
|
Wysłany: Wto 20:35, 28 Maj 2013 Temat postu: |
|
Wiem Tobi, pisaliśmy o tym. Byłem przekonany że padł przełącznik zespolony i go wymieniłem niestety diagnoza była błędna, teraz już wiem w czym rzecz jak będę miał więcej czasu trzeba będzie wniknąć w temat głębiej. Na razie jest OK kierunki działają.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bratki
Dołączył: 08 Kwi 2013
Posty: 238
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
Wysłany: Śro 18:54, 01 Sty 2014 Temat postu: |
|
Witam. Dziś pojawił się podobny problem u mnie. W czasie jazdy przymierzam się do skrętu w prawo, ruszam manetka z kierunkiem a tu jedno mignięcie, delikatny pstryk i kierunka nie ma. Kliknąłem dla sprawdzenia klawiszem od awaryjnych i to samo, jedno mrugnięcie delikatny pstryk i kaput. Potem 50km do domku bez kierunków :-) Z tego co wyczytałem to prawdopodobnie przełącznik awaryjnych, tylko czy tak nagle poleciały kierunki i awaryjne?
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
frozenstaw
Dołączył: 10 Paź 2012
Posty: 604
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Chełm/Lubelskie Płeć:
|
Wysłany: Śro 19:00, 01 Sty 2014 Temat postu: |
|
Stawiam na przerywacz w nim są dwie cewki jedna do kierunków i druga do awaryjek, może wystarczy przeczyścić albo podgiąć jak w moim przypadku.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bratki
Dołączył: 08 Kwi 2013
Posty: 238
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
Wysłany: Śro 19:44, 01 Sty 2014 Temat postu: |
|
Już dziś na to patrzył nie będę. Jutro wytargam ten przełącznik. Może kojarzycie tak na szybko które to bezpieczniki są od kierunków i awaryjnych?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|