Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
grom546
Dołączył: 09 Paź 2012
Posty: 961
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa - Grochów Płeć:
|
Wysłany: Sob 18:08, 31 Maj 2014 Temat postu: Odcięcie zasilania na wyłączonym silniku |
|
Hej
Kombinuje jak rozwiązać (dla mnie problem) podłączenia zapalniczki na wyłączonym silniku, wiadomo że u nas w A2 zapalniczka jest aktywna cały czas, nie w momencie przekręcenia kluczyka. Czy zastosowanie na kablu (tym fabrycznym) przed gniazdem zapalniczki przełącznika będzie dobrym pomysłem? Jeżeli można tak to zrobić poproszę o link najlepiej allegro do konkretnego przełącznika bo nie wiem czy musi spełniać jakieś specjalne wymagania. Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Audi A2
Dołączył: 24 Lut 2012
Posty: 1953
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 200 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin Płeć:
|
Wysłany: Nie 9:37, 01 Cze 2014 Temat postu: |
|
Możesz zastosować np. z <a href="http://allegro.pl/wlacznik-wylacznik-pradu-12v-carpoint-zielony-i4122442906.html"> zieloną</a> lub <a href="http://allegro.pl/wlacznik-wylacznik-pradu-12v-carpoint-czerwony-i4209625164.html"> czerwoną</a> diodą o włączeniu.
Ważne aby miał minimum 8 amper obciążenia styków ten, który podałem w linku ma nawet 30A.
Post został pochwalony 1 raz
Ostatnio zmieniony przez Audi A2 dnia Nie 9:47, 01 Cze 2014, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
grom546
Dołączył: 09 Paź 2012
Posty: 961
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa - Grochów Płeć:
|
Wysłany: Nie 17:27, 01 Cze 2014 Temat postu: |
|
Dzięki, powiedz mi tylko dlaczego ten włącznik ma aż 3 bolce?
Dobra głupie pytanie :> środkowy do masy a dwa boczne bo plusa który "przecinam"
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez grom546 dnia Nie 17:33, 01 Cze 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Audi A2
Dołączył: 24 Lut 2012
Posty: 1953
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 200 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin Płeć:
|
Wysłany: Nie 18:13, 01 Cze 2014 Temat postu: |
|
Sprawdzisz sobie miernikiem przypuszczam, że środkowy z zewnętrznymi do wyboru, jeden z opcją świecenia diody.
UWAGA:
Nie rób tak jak opisałeś, że środkowy do masy, a zewnętrzne łączysz z przeciętym plusem, taka opcja zrobi zwarcie!
Przecinasz plusa i jeden przewód do środkowego drugi do zewnętrznego w zależności z diodą lub bez na włączonym. Ale radzę się upewnić w jakiej pozycji przełącznika piny są zwarte.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Audi A2 dnia Nie 18:28, 01 Cze 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
grom546
Dołączył: 09 Paź 2012
Posty: 961
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa - Grochów Płeć:
|
Wysłany: Nie 18:21, 01 Cze 2014 Temat postu: |
|
Czyli w takich przełącznikach nie stosuje się przewodu bo masy?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Audi A2
Dołączył: 24 Lut 2012
Posty: 1953
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 200 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin Płeć:
|
Wysłany: Nie 18:31, 01 Cze 2014 Temat postu: |
|
Wystarczy, że zrobisz przerwę na plusie
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|