Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
krzycho109
Dołączył: 11 Sty 2016
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Wto 16:13, 26 Kwi 2016 Temat postu: Dziwne zachowanie szyb VW POLO |
|
Witam! Panowie potrzebuje pomocy/porady.
Polo 1.4TDI 75KM, seryjnie:centralny zamek, alarm i elektryczne drzwi jeżeli chodzi o elektryke.
Piszę tu na waszym forum ponieważ ostatnio pięknie pomogliście mi zdiagnozować usterke w 1.4TDI jaką były uszczelniacze pompowtryskiwaczy za co dzieki wielkie.
Mój aktualny problem polega na tym, że szyba kierowcy nie miała siły się podnosić, a jak juz to robiła to bardzo słabo (podnosiła się do jakiejś wysokośći i stop, chyba, że pomogłem jej rękoma jak ktoś trzymal przycisk podnoszenia, więc już w ciemno kupiłem nową prowadnice szyby. Rozebrałem, wymieniłem. W starej były delikatnie zjechane ślizgi. Jednak szyba nadal mozolnie się podnosiła, wiec strzelalem w silniczek. Kupiłem, wymieniłem. Jest nadal tak samo! Rozebrałem jeden i drugi silniczek, wszystko wyglada ok, pomierzyłem czy uzwojenia nie mają przerwy. Wszystko z nimi ok. Moje pytanie brzmi: Co dalej robić/sprawdzać? Już myślę nawet by to przerobić na KORBOTRONIC. Na forum VW prawie każdy pisze,ze po wymianie prowadnic, albo silniczka już mu wszystko hula i temat zamknięty.
Tu czytałem coś o module komfortu, żeby szukać go nawet w ciemno na podmianke. Jak można sprawdzić taki moduł komfortu? Co mam robić/sprawdzać dalej? Bardzo prosze was o pomoc.
Czy kupienie standardowego przełącznika 5 pinowego i podłączenie go z ominięciem elektroniki, która jest zaraz przy silniczku jest dobrym pomysłem?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
marmu09
Dołączył: 04 Cze 2015
Posty: 228
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Tarnobrzeg Płeć:
|
Wysłany: Śro 20:17, 27 Kwi 2016 Temat postu: |
|
A sprawdź jeszcze wiązkę kablową czy nie uszkodzona ta co wchodzi w drzwi ta w gumowej harmonijce. Co do modułu komfortu sprawdzisz go vagiem lub vcds jakie ma błędy ale w polówkach to one nie siadały tak jak w A2. Z tym przełącznikiem to ostatnia ostateczność
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
krzycho109
Dołączył: 11 Sty 2016
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Pią 20:32, 29 Kwi 2016 Temat postu: |
|
Wiązka sprawdzona. Jeden kabel był przetarty, wiec go polutowałem. Szyba otwiera się pięknie, ale nie ma siły się podnieść. Silniczek strasznie się grzeje przy podnoszeniu. Mierzyłem napięcie: przy opuszczaniu spada z 12.5V do 11.5,7V ,a przy podnoszeniu do 10V. Ktoś podpowie co dalej mogę sprawdzić?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
marmu09
Dołączył: 04 Cze 2015
Posty: 228
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Tarnobrzeg Płeć:
|
Wysłany: Sob 21:02, 30 Kwi 2016 Temat postu: |
|
Więc masz odpowiedz jeśli się bardzo grzeje to jest mu za ciężko wina będzie w mechanizmie lub prowadnicy, te napięcia nie mają nic do tego są w normie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|