Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
trepek
Dołączył: 08 Gru 2014
Posty: 1840
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 59 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Olkusz Płeć:
|
Wysłany: Pią 9:57, 26 Cze 2015 Temat postu: Dorabianie drugiego kluczyka. |
|
Chciałbym sobie dorobić drugi kluczyk do samochodu, ponieważ przy kupnie samochodu dostałem tylko jeden.
Lepiej mieć jako zapasowy kluczyc scyzoryk? Czy klasyczny?
Jak wygląda sprawa z kodowaniem immo?
Jakby był scyzoryk to jak zaadoptować taki kluczyk pod centralny zamek?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
snakev3
Dołączył: 31 Sie 2014
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Nie 21:48, 28 Cze 2015 Temat postu: |
|
zawsze lepiej scyzoryk bo bardziej praktyczny i jak robic cos to raz a porzadnie
a z kodowaniem sprawa wyglada nastepujaco musisz miec kompletny kluczyk moze byc uzywka tylko trzeba wymienic ostrze a nastepnie skopiowac,
aby zaprogramowac nowy kluczyk musisz miec kod immo nastepnie uzywajac vaga robisz adaptacje kluczy albo druga opcja zlecic to diagnoscie i po klopocie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
azxxc
Dołączył: 18 Cze 2014
Posty: 355
Przeczytał: 6 tematów
Pomógł: 45 razy Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Pon 6:34, 29 Cze 2015 Temat postu: |
|
Cytat: | aby zaprogramowac nowy kluczyk musisz miec kod immo nastepnie uzywajac vaga robisz adaptacje kluczy... |
Należy jeszcze dodać że kupując używany kluczyk scyzoryk należy wymienić transponder (CRYPTO48) na nowy czysty gdyż jest jednorazowego programowania i na pewno zaprogramowany w innym aucie.
Stan transpondera można sprawdzić:
VAG-COM / licznik / bloki pomiarowe / kanały 22 poz. 3 i 23 poz. 2
Należy również zwrócić uwagę aby pilot był na taką samą częstotliwość jak moduł komfortu.
Pilot można sprawdzić:
[link widoczny dla zalogowanych]
VAG-COM / moduł komfortu / bloki pomiarowe / kanał 7 poz. 2 po naciśnięciu przycisku na pilocie wartość musi się zmieniać nawet jeśli pilot jest nie zakodowany.
Jeśli chodzi o kodowanie pilota czy immo - opisywane wiele razy nie ma sensu powtarzać wystarczy poszukać.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
trepek
Dołączył: 08 Gru 2014
Posty: 1840
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 59 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Olkusz Płeć:
|
Wysłany: Pon 7:27, 29 Cze 2015 Temat postu: |
|
Ok, sprawa wydaje się jaśniejsza :-)
A co z grotem kluczyka? Używane kluczyki są "czyste" i trzeba oddać je do dorabiania kluczy aby wygrawerowali prawidłowy wzór?
W serwisie mogą dorobić odpowiedni grot czy jest to niemożliwe?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
azxxc
Dołączył: 18 Cze 2014
Posty: 355
Przeczytał: 6 tematów
Pomógł: 45 razy Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Pon 7:52, 29 Cze 2015 Temat postu: |
|
Jakiś czas temu pytałem z ciekawości w pobliskim zakładzie dorabiania kluczy: do scyzoryka grot + docięcie 50zł. na poczekaniu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|