Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
żeglarz
Dołączył: 24 Paź 2015
Posty: 141
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lubuskie Płeć:
|
Wysłany: Sob 23:20, 13 Sty 2018 Temat postu: |
|
Miałem to samo. Jest to dość długa śruba. Przewierciłem łepek śruby i włożyłem w otwór stare ułamane wiertło, szczypcami mors usiłowałem odkręcić ale się urwała. Wtedy udało mi się wyjąć lampę i miałem już dostęp bardzo dobry do śruby. Parę zastrzyków wd 40 i puściła.
Chciałem już ją wiercić ale udało się bez. Spróbuj walnąć ja parę razy przystawiając jakąś przedłużkę może puści.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Jony B
Dołączył: 04 Gru 2017
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Great Britain/ Śląsk Zawiercie Płeć:
|
Wysłany: Nie 1:33, 14 Sty 2018 Temat postu: |
|
No właśnie ją tak dobijałem od góry i zalałem wd40 zobaczymy jutro albo w poniedziałek czy puści..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
żeglarz
Dołączył: 24 Paź 2015
Posty: 141
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lubuskie Płeć:
|
Wysłany: Nie 13:58, 14 Sty 2018 Temat postu: |
|
Mnie się ukręciła główka śruby, na resztę śruby (bo ma gwint cała śruba) nakręciłem dwie nakrętki i je skontrowałem. Potem to już nie było problemu. Gdybyś urwał śrubę to też nie problem, można mniejszym wiertłem przewiercić i kupić wykrętak (5 zł) spokojnie wykręci nie uszkadzając gwintu.
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rafcio!@#
Dołączył: 22 Mar 2018
Posty: 10
Przeczytał: 2 tematy
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Białystok Płeć:
|
Wysłany: Czw 7:32, 10 Maj 2018 Temat postu: |
|
Witam, można prosić o odnowienie zdjęć z pierwszego posta?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Audi A2
Dołączył: 24 Lut 2012
Posty: 1954
Przeczytał: 6 tematów
Pomógł: 200 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin Płeć:
|
Wysłany: Czw 19:38, 10 Maj 2018 Temat postu: |
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Janusz123456789
Dołączył: 30 Cze 2018
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Cieciszew
|
Wysłany: Śro 23:09, 08 Sie 2018 Temat postu: |
|
Odnośnie tego dokumentu powyżej tj. kabla masowego w komorze silnika to u mnie jest trochę inaczej podłączony. Punkt na karoserii (A) jest w tym samym miejscu, widać go po wyjęciu lewego reflektora.
Natomiast punkt na silniku (B) jest dostępny od góry, pod wężem chłodniczym. Nakrętka bardzo lekko przykręcona w przeciwieństwie do tej na karoserii. Zaznaczyłem na poniższych fotkach:
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
Lokalizacja połączenia masowego za fotelem kierowcy. Wystarczy odkręcić mocowanie pasa bezbieczeństwa, wyjąć tylny fotel i odchylić dywanik.
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Janusz123456789 dnia Czw 15:32, 16 Maj 2019, w całości zmieniany 4 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Lucassr
Dołączył: 11 Sty 2021
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Czw 11:02, 14 Sty 2021 Temat postu: |
|
Witam. Mam problem z moim a2 ponieważ bardzo ciężko odpala, lub wcale. Zależy jaki ma humor. Postanowiłem wyczyścić połączenia masowe, lecz nie wiem czym je wyczyścić. Czy toś mógłby powiedzieć jak to się robi w przypadku a2 i aluminium?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Audi A2
Dołączył: 24 Lut 2012
Posty: 1954
Przeczytał: 6 tematów
Pomógł: 200 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin Płeć:
|
Wysłany: Czw 11:36, 14 Sty 2021 Temat postu: |
|
Jeżeli jest jakiś nalot np. korozja elektrochemiczna (galwaniczna) przy styku aluminium z bardziej szlachetnym metalem jak miedź.
Oczyścić stykające powierzchnie do czystego metalu i odpowiednio dokręcić, to wszystko.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Audi A2 dnia Nie 20:49, 17 Sty 2021, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Lucassr
Dołączył: 11 Sty 2021
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Czw 15:03, 14 Sty 2021 Temat postu: |
|
Dziękuję za odpowiedz. Tak wiem że oczyścić, ale jak. Papier scierny? Szczotka druciana? czy może preparat do czyszczenia styków typu CONTACT CLEANER?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Janusz123456789
Dołączył: 30 Cze 2018
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Cieciszew
|
Wysłany: Czw 18:44, 14 Sty 2021 Temat postu: |
|
Śruby a audi a2 są pokryte specjalnym stopem cynku takim który nie powinien reagować z aluminium. Więc ja bym nie ździerał tej warstwy bo będzie jeszcze gorzej.
Wystarczy tylko oczyścić z ewentualnego kurzu np izopropanolem, psiknąć trochę WD40 i spowrotem przykręcić. Nie mocno, bo i tak trzeba okresowo te połączenia poruszać.
Jeszcze może być problem z głównym kablem masowym od akumulatora. On potrafi zkorodowac ze starości od środka. To kabel łączący klemę Minus ze śrubą nr 2 pod tapicerką progu, lewy tył. Zdjęcia w tym temacie:
[link widoczny dla zalogowanych]
Kiepskie odpalanie to może być też wina akumulatora. Akurat w tym modelu aku musi być taki duży jak od ciężarówki, bo jest w bagażniku i są duże straty prądu na długich kablach.
Lub wina rozrusznika który poprostu wymaga rozebrania, wyczyszczenia, oceny komutatora i szczotek.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
berthold61
Dołączył: 27 Lip 2013
Posty: 907
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany: Nie 7:58, 17 Sty 2021 Temat postu: |
|
Ja już trzeci akumulator mam od 7 lat , te samochód to wykończalnik akumulatorów , zawsze powyżej 75Ah kupowałem ale następny na złość kupię max 62 Ah koniec kropka bo mnie się wydaje że powodem wykończenia nie są połączenia tylko niedoładowanie akumulatora . sto lat temu w mercedesie beczce 2400 cm 3 miałem akumulator 50Ah i zapalał w mrozy prawie -30 stopni a to był silnik z wtryskiem pośrednik więc niby tragedia a tu w takim pyrtku 80AH o nie .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
żeglarz
Dołączył: 24 Paź 2015
Posty: 141
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lubuskie Płeć:
|
Wysłany: Nie 23:54, 17 Sty 2021 Temat postu: |
|
Ja miałem aku. 15 lat od nowego, stwierdzili to jak wymieniałem na nowy, że jest od nowości. Musisz coś mieć z ładowaniem albo gdzieś jest jakiś pobór prądu. Jest opisane jak masz to sprawdzić. Musisz nerwy schować głęboko i szukać przyczyny.
Pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
berthold61
Dołączył: 27 Lip 2013
Posty: 907
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany: Pon 10:10, 18 Sty 2021 Temat postu: |
|
No szukam od 7-miu lat i znaleźć nie umiem mimo że z zawodu elektrykiem jestem , połączenia sprawdzane , akuś dostaje od alternatora 14,2 volta ba jest nawet nowy alternator , dwa lata temu znów kupiłem nowy akuś 76Ah i latem jeszcze ok ale jesienią co miesiąc trzeba go podładować bo słabnie z dnia na dzień , pierwsze dwa to warta więc myślałem że to gówno bo ruskie czy ukraińskie są mocniejsze to fakt ale ja kupiłem jakiegoś jenoxa bo taki kiedyś mi silnik chciał wyrwać z ramy podczas rozruchu starego golfa i dalej to samo więc odpuściłem i doszedłem do wniosku że następny nie będzie większy niż 60 ah .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|