Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
PinkFloyd
Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 145 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin) Płeć:
|
Wysłany: Pią 6:14, 20 Wrz 2013 Temat postu: |
|
heniekk59 napisał: | panowie ktoś rozwiązał ten problem z tym przygasaniem,mruganiem tych świateł bo też mam ten problem nawet alternator regenerowałem dodatkową masę dałem przy silniku i dalej bez efektu jest lipa |
jak mruga tylko na postoje a nie w czasie jazdy i tylko przy pierwszym ruszeniu kierownicy to ok, pompa elektryczna zabiera mase amperów, alternator u nas tylko 90A i na jałowym ma mała sprawnośc szczególnie w benzynie gdzie sa obniżone obroty biegu jałowego, można zmienić na altek 120-140A i problem zniknie, ale nie ma po co, chyba ze masz problem i pradu jest mniej nawet w czasie jazdy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
heniekk59
Dołączył: 15 Lut 2013
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: zachodniopomorskie
|
Wysłany: Pią 19:10, 20 Wrz 2013 Temat postu: |
|
silnik AUA 1,4 ben, w tym sęk że faluje światłami przy normalnej jeżdzie .
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez heniekk59 dnia Pią 19:12, 20 Wrz 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
peplus
Dołączył: 16 Paź 2012
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław Płeć:
|
Wysłany: Sob 18:32, 09 Mar 2013 PRZENIESIONY Wto 22:18, 29 Paź 2013 Temat postu: Masa przy silniku |
|
Jak wyczytałem na naszym forum przyczyną lekko przygasających świateł np.przy wolnym podjeżdżaniu pod krawężnik jest poluzowana lub zaśniedziała końcówka masy przy silniku. Pytanie jak to miejsce zlokalizować i ew.oczyścić?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Audi A2
Dołączył: 24 Lut 2012
Posty: 1954
Przeczytał: 6 tematów
Pomógł: 200 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin Płeć:
|
Wysłany: Sob 19:55, 09 Mar 2013 PRZENIESIONY Wto 22:19, 29 Paź 2013 Temat postu: |
|
Masa przytwierdzona jest do skrzyni biegów pod sterownikiem ABS, trochę trudny dostęp. Światła przygasają również przy skręcaniu kierownicą na wolnych obrotach silnika ale to normalne, elektryczna pompa wspomagania.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Audi A2 dnia Wto 20:41, 04 Sie 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
PinkFloyd
Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 145 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin) Płeć:
|
Wysłany: Sob 22:39, 09 Mar 2013 PRZENIESIONY Wto 22:23, 29 Paź 2013 Temat postu: |
|
wyciagasz lampe i masz super dostep u mnie po wyczyszczeniu masy, przewdów przy rozruszniku nie przygasaja juz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bohdang
Dołączył: 03 Lis 2012
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Elbląg Płeć:
|
Wysłany: Wto 19:37, 29 Paź 2013 PRZENIESIONY Wto 22:23, 29 Paź 2013 Temat postu: |
|
Podłączam się pod temat - a jak wyciągnąć lampę (czy chodzi o lewy reflektor?)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
PinkFloyd
Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 145 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin) Płeć:
|
Wysłany: Wto 19:59, 29 Paź 2013 PRZENIESIONY Wto 22:24, 29 Paź 2013 Temat postu: |
|
Lampa dokrecona na górze a jedna śruba od środka na wysokości blotnika od środka a jedna pionowa kolo lampy i lampę do przodu, najwazniejsze masa za lampa ona idzie do śruby mocowania rozrusznika tam tez nalezy oczyścić i masa na progu tylnych lewych drzwi to są glowne najwazniejsze masy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pacific tdi
Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 337
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Dolny Śląsk Płeć:
|
Wysłany: Czw 22:28, 16 Sty 2014 Temat postu: |
|
Problemem może byc pompa wspomagania. Stawia za duży opór.
Ale sprawdzić czy to to na razie nie mam pomysłu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pacific tdi
Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 337
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Dolny Śląsk Płeć:
|
Wysłany: Pon 22:07, 10 Lut 2014 Temat postu: |
|
[quote="PinkFloyd"] tobi71 napisał: |
Uruchamiamy program i przechodzimy do wyboru pojedynczych modułów. Klikamy na
44 wspomaganie kierownicy
a następnie
07 kodowanie
x od 1 do 9
|
Ale w A2 przecież nie wejdziesz w 44. Diagnoza wspomagania idzie przez licznik więc z przekodowaniem raczej nici.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Steinberg
Dołączył: 23 Kwi 2014
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Pią 23:48, 25 Kwi 2014 Temat postu: |
|
Mam taki sam kłopot.
Dodam - nowe Oktavki mają tak od nowości!
Ktoś rozwiązał problem?
sng.pol46[at]gmail[dot]com
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Steinberg dnia Pią 23:49, 25 Kwi 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
grom546
Dołączył: 09 Paź 2012
Posty: 961
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa - Grochów Płeć:
|
Wysłany: Sob 10:41, 26 Kwi 2014 Temat postu: |
|
@Steinberg Proszę o zapoznanie się z regulaminem forum, oraz zastosowaniem się do jego punktów
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jafrap
Dołączył: 23 Maj 2013
Posty: 121
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Puławy Płeć:
|
Wysłany: Śro 9:07, 06 Sie 2014 Temat postu: |
|
Koledzy, a jakie powinno być napięcie ładowania aku zmierzone na jego zaciskach przy włączonym silniku i światłach mijania?
U mnie - przy zmianie aku na nowy - koleś od razu zmierzył to i podał, że jest 13,6V i powiedział, że ciut przy mało (że powinno być 13,8V przynajmniej). Dobrze gada? Jeśli dobrze, to rozumiem, że także muszę masowe przeczyścić? Czy też przyczyny szukać gdzie indziej?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez jafrap dnia Śro 9:08, 06 Sie 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
PinkFloyd
Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 145 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin) Płeć:
|
Wysłany: Śro 12:05, 06 Sie 2014 Temat postu: |
|
jafrap napisał: | Koledzy, a jakie powinno być napięcie ładowania aku zmierzone na jego zaciskach przy włączonym silniku i światłach mijania?
U mnie - przy zmianie aku na nowy - koleś od razu zmierzył to i podał, że jest 13,6V i powiedział, że ciut przy mało (że powinno być 13,8V przynajmniej). Dobrze gada? Jeśli dobrze, to rozumiem, że także muszę masowe przeczyścić? Czy też przyczyny szukać gdzie indziej? |
poczytaj tutaj http://www.audia2.fora.pl/img-src-https-dl-dropboxusercontent-com-u-77775465-foto-20na-20forum-m-5-png-a-font-size-2-color-6a0303-elektryka-font,9/poprawa-wartosci-napiecia-ladowania,1406.html
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
jafrap
Dołączył: 23 Maj 2013
Posty: 121
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Puławy Płeć:
|
Wysłany: Śro 22:27, 13 Sie 2014 Temat postu: |
|
Dzięki.
Ja tak na początek zacząłem szukać w moim benzynowym 1.4 (75KM) rocznik 2000 tych przewodów masowych i na razie skupiłem się na tym, co to do niego taki "łatwy" dostęp jest po zdjęciu lewego reflektora przedniego. Zdjąłem. Znalazłem przewód. Tak patrzyłem, patrzyłem i wypatrzyłem takie cuś.... i zastanawiam się jak to się zrobiło:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Izolacja przerwana. Kabel jakby uderzony. Ale czym?
Ostatnio czasami kiepsko mi pali. Nie wiem dlaczego.
Wymieniłem aku na nowy (stary miałem od 2007). Jeszcze jestem przed wymianą oleju (mam prawie na minimum i ponad 10 000 po ostatniej wymianie), filtrów, w tym paliwa - w poniedziałek 18 sierpnia 2014 będę wymieniał więc dam znać czy pomogła wymiana filtra paliwa jeśli chodzi o kiepskie odpalanie czasami (może filtr zawalony?). Kiepskie odpalanie zdarza mi się ostatnio coraz częściej. Czasem zakręcę i od razu łapie, a czasem telepie i zgaśnie. Innym razem telepie i wejdzie na obroty, przy czym po telepaniu na duże i potem stabilizuje do normy.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez jafrap dnia Śro 22:32, 13 Sie 2014, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Paweł Dz
Dołączył: 26 Sie 2014
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany: Śro 21:58, 17 Wrz 2014 Temat postu: |
|
U mnie na przygasanie świateł pomogła wymiana sprzęgiełka/koła pasowego alternatora. Koło było zblokowane.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
beerkoff
Dołączył: 26 Sty 2013
Posty: 946
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 42 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bochnia Płeć:
|
Wysłany: Śro 22:05, 17 Wrz 2014 Temat postu: |
|
Miałem dokładnie to samo (uszkodzone/zablokowane na stałe sprzęgiełko alternatora) ale problemów z jakimś wyraźnym przygasaniem świateł nie zauważyłem.
Teoretycznie zblokowane sprzęgiełko powinno robić problem tylko przy gaszeniu silnika, bo to właśnie wtedy sprzęgło ma działać = czyli silnik nagle staje, a wirnik alternatora dalej się obraca (to tylko moja teoria niepotwierdzona praktyką ).
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez beerkoff dnia Śro 22:12, 17 Wrz 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
555
Dołączył: 04 Lis 2015
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław Płeć:
|
Wysłany: Pią 23:11, 27 Lis 2015 Temat postu: |
|
To jak to jest z tym przekodowanie sily wspomagania bo mam wrazenie ze panuja jakas zmowa milczenia w tym temacie Tez nie moge sie polaczyc z modułem 44, jako jedynym z reszta. Potrzebny jest kabel z CAN ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Audi A2
Dołączył: 24 Lut 2012
Posty: 1954
Przeczytał: 6 tematów
Pomógł: 200 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin Płeć:
|
Wysłany: Sob 17:58, 28 Lis 2015 Temat postu: |
|
Może tak na wstępie z jakimi modułami możemy połączyć się w naszych A2.
Według opisu z programu VCDS, oczywiście połączenie się z danym modułem uzależnione jest od wersji wyposażenia.
01- Silnik
02- Skrzynia biegów
03- ABS/hamulce
08- Klimatyzacja
15- Airbag
16- Koło kierownicy
17- Zestaw wskaźników
18- Ogrzewanie pomocnicze
37- Nawigacja
45- Dozór wnętrza
46- Moduł komfortu
56- Radio
57- Tuner TV
75- Telematyka
76- Asystent parkowania
77- Telefon
Jak widać brak tutaj 44-wspomaganie kierownicy czyli możemy zapomnieć o przekodowaniu siły wspomagania.
Mój VCDS łączy się z tym modułem jednak opcja kodowania 07 jest nieaktywna co również wyklucza jakiekolwiek zmiany.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Audi A2 dnia Sob 17:59, 28 Lis 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
marmu09
Dołączył: 04 Cze 2015
Posty: 228
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Tarnobrzeg Płeć:
|
Wysłany: Sob 22:15, 28 Lis 2015 Temat postu: |
|
Kolego Admin ja też mam vcds i chyba w miarę nową wersje (tak mi się wydaje) ale niestety nie mogę się połączyć ze wspomaganiem jak to robisz? Bo u mnie naradzie jest wszystko ok ale jak kiedyś zaświeci się żółta kierownica to jak to zdjagnozować?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Audi A2
Dołączył: 24 Lut 2012
Posty: 1954
Przeczytał: 6 tematów
Pomógł: 200 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin Płeć:
|
Wysłany: Sob 22:54, 28 Lis 2015 Temat postu: |
|
Sprawdze jutro ustawienia programu zobaczysz jak jest u Ciebie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|