Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Lolek
Dołączył: 28 Sie 2012
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce Płeć:
|
Wysłany: Wto 22:12, 28 Sie 2012 Temat postu: Czujnik G200 |
|
Witam. Mam pytanie odnośnie właśnie tego czujnika. Wystąpił błąd na Vag-u nr G1423. Czy to ten czujnik będzie za to odpowiedzialny?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
PinkFloyd
Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 145 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin) Płeć:
|
Wysłany: Wto 22:21, 28 Sie 2012 Temat postu: Re: Czujnik G200 |
|
Lolek napisał: | Witam. Mam pytanie odnośnie właśnie tego czujnika. Wystąpił błąd na Vag-u nr G1423. Czy to ten czujnik będzie za to odpowiedzialny? |
bład powraca? jak tak kolega napisał juz w poradach co i jak i z czym to sie je.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
sajmontemplar
Dołączył: 14 Wrz 2012
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Gdynia/Killarney Płeć:
|
Wysłany: Sob 22:14, 15 Wrz 2012 Temat postu: |
|
witam
też mam problem z tym czujnikiem . czasami jak jadę blokuje mi się lewe albo prawe koło . vag pokazał błąd czujnika prawy przód . wymiana nie pomogła teraz vag pokazuje czujnik przyśpieszenia bocznego g 202 , tylko że w moim aucie z 2000 roku są osobne czujniki a nie dual wiec chyba muszę naprawić / kupić ten czujnik g 200 . Kasuje ten błąd vagiem ale nadal się pojawia . Jak myślicie to ten czujnik ?
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pacific tdi
Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 337
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Dolny Śląsk Płeć:
|
Wysłany: Nie 14:40, 23 Wrz 2012 Temat postu: |
|
Zdiagnozuj dobrze bo jak coś to mam sprawny do sprzedania.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Lolek
Dołączył: 28 Sie 2012
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce Płeć:
|
Wysłany: Pią 18:50, 05 Paź 2012 Temat postu: |
|
Panowie Pomocy.
Wymieniłem ten czujnik g 200 na inny tez z audi a2 o tych samych numerach seryjnych by miec pewnosc ze jest sprawny - blad nie ustaje, wymienilem czujnik absu w prawym kole bo tak pokazywal VAG, nie pomogło, błędu nie da sie skasować. Gdzie szukac przyczyny?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
PinkFloyd
Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 145 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin) Płeć:
|
Wysłany: Pią 20:07, 05 Paź 2012 Temat postu: |
|
Lolek napisał: | Panowie Pomocy.
Wymieniłem ten czujnik g 200 na inny tez z audi a2 o tych samych numerach seryjnych by miec pewnosc ze jest sprawny - blad nie ustaje, wymienilem czujnik absu w prawym kole bo tak pokazywal VAG, nie pomogło, błędu nie da sie skasować. Gdzie szukac przyczyny? |
podaj caly opis bledow z vaga, przekopiuj je i wklej tu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Lolek
Dołączył: 28 Sie 2012
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce Płeć:
|
Wysłany: Sob 8:48, 06 Paź 2012 Temat postu: |
|
Dziękuje za pomoc wszystkim. Problem rozwiązany. Okazało się że kilka czynników złożyło sie na siebie. Czujnik ABSu rzeczywiscie nadawał się do wymiany, czujnik G200 przełożony od innej a2 był sprawny, błędy pojawiały sie ze wzgledu na słabą moc aku. Po wymianie i wykasowaniu błędów autko smiga jak nowe.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Lolek dnia Sob 8:49, 06 Paź 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
PinkFloyd
Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 145 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin) Płeć:
|
Wysłany: Sob 10:39, 06 Paź 2012 Temat postu: |
|
tak jak pisalem wczesniej dobry aku i ladowanie w A2 to podstawa, jak napiecie na aku spada ponizej 12,4v po nocy pozniej tak moze byc, najcczesciej wtedy szaleja zamki, wylacza sie wspomaganie, swieci awarja wspomagania, abs-u ecu szaleje i glupieje a konsekwencja wylaczania pradozernych modulow aby zachowac zaplon. Dlatego ze jest elektryczne wspomaganie-najbardziej pradozerne, musi byc duzy aku z duzym amperarzem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Lolek
Dołączył: 28 Sie 2012
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce Płeć:
|
Wysłany: Sob 18:53, 06 Paź 2012 Temat postu: |
|
PinkFloyd i tu nasuwa się kolejne pytanie - jaki aku będzie najlepszy dla Naszych cacek które mają tak ogromny apetyt na prąd...? Fabryka zaprzęgła do tego zadania aku 80Ah i rozruchu 380A, ciężko znaleźć jego 100% odpowiednik, czy szukać tylko po nominale 80Ah nie patrząc na prąd rozruchu...?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
PinkFloyd
Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 145 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin) Płeć:
|
Wysłany: Sob 19:35, 06 Paź 2012 Temat postu: |
|
najleprze sa akumulatory wapniowo cadmowe, te parametry amperarzu podane sa wg starych norm teraz podaje sie wg EN, czyli minimum musi byc 640 A wg (EN), ja mam 77ah i 770A wg (EN) ale tak wysoki amperarz maja tylko wspomniane wyzej aku, amperarz im wiekrzy tym leprzy ale pojemnosc aku musi byc w przedziale 77-84Ah poniewaz wiekrze bedzie sie dluzej ladowal i sie zasiarczy, mniejszy bedzie mial za malo amperarzu, chyba ze zastosujesz zelowy to moze byc nawet 50Ah bo tam rozruch jest ok 900A wg EN i nie bedzie spadkow napiecia. pamietaj najnizej moze byc 640A wg nowych norm bo teraz wg takich sie podaje wg DIN wychodzi tyle co ty podajesz. Zeby wykorzystac te amperarze i dobrze doladowac aku to musisz poczyscic polaczenia masowej jak pisalem w jednym z tematow.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez PinkFloyd dnia Sob 19:37, 06 Paź 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
PinkFloyd
Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 145 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin) Płeć:
|
Wysłany: Sob 20:13, 06 Paź 2012 Temat postu: |
|
Akumulatory Varta do A2, najbardziej optymalny
SILVER dynamic 77Ah, 780A
[link widoczny dla zalogowanych]
te nizej też sa bardzo dobre, bo najwazniejsze w akumulatorach to ołów, a teraz sie na nim oszczedza, czym cięższy aku tym leprzy, dlatego kiedyś akumulatory wytrzymywały do 10 lat a teraz 3-4. Quand robiony na licencji varty na Ukrainie gdzie nikt nie oszczedza na olowiu, na Ukraińskie mrozy.
[link widoczny dla zalogowanych]
mam tez taki Quand Calcium F8, 80Ah, 720A i jest jak szlifierka, po nocy mam napięcie 12,88V juz od 3 lat
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez PinkFloyd dnia Sob 20:18, 06 Paź 2012, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Lolek
Dołączył: 28 Sie 2012
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce Płeć:
|
Wysłany: Nie 11:11, 07 Paź 2012 Temat postu: |
|
Dzięki za podpowiedz. Zastanawiam się nad zakupem Varty bądź Bosch-a z tego co wiem robi oba te aku jedna i ta sama fabryka, przy czym Bosch jest tańszy o kilka złoty. Quand z tego co szukałem jest słabo dostępny w woj.świętokrzyskim, choć pewnie jego odpowiedników z cenowo bardziej przystępnego progu jest od zatrzęsienia. Tylko jak zawsze pozostaje dylemat marki, nie zawsze to co drogie jest lepsze.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
PinkFloyd
Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 145 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin) Płeć:
|
Wysłany: Nie 11:16, 07 Paź 2012 Temat postu: |
|
mialem centry futura o tych parametrach i dwie padly w rok i mam quand i zero problemow, mam tez varte w innym aucie bardzo dobra ale droga.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Lolek
Dołączył: 28 Sie 2012
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce Płeć:
|
Wysłany: Nie 11:16, 07 Paź 2012 Temat postu: |
|
sajmontemplar a Ty rozwiązałeś problem u siebie?
To fakt Centra bardzo podupadła na jakości...nie polecił bym nikomu tej marki. Ale to już osobny temat. Pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Lolek dnia Nie 11:28, 07 Paź 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
PinkFloyd
Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 145 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin) Płeć:
|
Wysłany: Nie 11:29, 07 Paź 2012 Temat postu: |
|
unikaj Five Star i innych badziewi lepeij dodac stowke i miec leprzy, te badziewiaki moze trzymaja napiecie ale w kazdym po roku ucieka ponad 30 proc prądu rozruchowego, cos za cos a amperarz w naszych A2 bardzo wazny jest
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez PinkFloyd dnia Nie 11:31, 07 Paź 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
sajmontemplar
Dołączył: 14 Wrz 2012
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Gdynia/Killarney Płeć:
|
Wysłany: Pon 11:17, 08 Paź 2012 Temat postu: |
|
Lolek
powiem szczerze że jeszcze nie. Ja także wymieniłem prawy czujnik w przednim kole , poźniej vag pokazywał czujnik g 200 ale jak narazie nie mam czasu się za to zabrać . Pracuje z zona na zmiane plus mala dzidzia sie pojawiła w naszym życiu wiec mam bardzo mało , naprawdę ,wolnego czasu.
Widzę ze to może być problem aku . Sprawdziłem i chyba mój jest ok , Teraz nie pamiętam parametrów ale chyba były takie jak tu piszecie . Błąd potrafi nie wyskakiwać dluższy czas gdzie nagle podczas jazdy potrafi mi się zblokować lewe tudzież prawe kolo po czym wyskakuje błąd abs . Jak znajde troche czasu to ogarne temat dam Wam znać co i jak . Jeszcze raz dzięki za zainteresowanie , wyrozumiałość i pomoc . Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|