Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
odzio
Dołączył: 25 Cze 2012
Posty: 153
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Dolny Śląsk Płeć:
|
Wysłany: Czw 17:42, 25 Lip 2013 Temat postu: Brak domykania okien z pilota |
|
Witam, ostatnio rozbierałem osłonę wewnętrzną drzwi do wymiany ogranicznika a później auto było na wymianie sprzęgła i był odłączany akumulator. Po tym wszystkim zauważyłem że nie mogę domykać ani otwierać okien z kluczyka, jak również automatycznie domykać ich z pozycji przycisków kierowcy. Czy ktoś się z tym już spotkał? :/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
PinkFloyd
Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 145 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin) Płeć:
|
Wysłany: Czw 18:00, 25 Lip 2013 Temat postu: |
|
Musisz ręcznie przytrzymać przycisk otwierania i zamykania szyb od początku do konca.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Audi A2
Dołączył: 24 Lut 2012
Posty: 1953
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 200 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin Płeć:
|
Wysłany: Czw 19:49, 25 Lip 2013 Temat postu: Re: Brak domykania okien z pilota |
|
odzio napisał: | Witam, ostatnio rozbierałem osłonę wewnętrzną drzwi do wymiany ogranicznika a później auto było na wymianie sprzęgła i był odłączany akumulator. Po tym wszystkim zauważyłem że nie mogę domykać ani otwierać okien z kluczyka, jak również automatycznie domykać ich z pozycji przycisków kierowcy. Czy ktoś się z tym już spotkał? :/ |
Elektryczne podnośniki szyby po odłączeniu akumulatora tracą z pamięci swoje aktualne położenia oraz funkcję automatycznego opuszczania i podnoszenia.
Aby na nowo zaprogramować wystarczy
– Włączyć zapłon.
– Podnieść szyby elektrycznymi podnośnikami w górę do oporu.
– Następnie nacisnąć i przytrzymać wszystkie przełączniki podnośników szyb jeszcze raz przez co najmniej 1 sekundę w położeniu „Zamykanie“, w celu uaktywnienia automatycznego opuszczania i podnoszenia.
– Nacisnąć przełącznik w dół. Szyba w drzwiach musi samoczynnie przesunąć się do oporu w dolne położenie.
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
odzio
Dołączył: 25 Cze 2012
Posty: 153
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Dolny Śląsk Płeć:
|
Wysłany: Pią 18:36, 26 Lip 2013 Temat postu: |
|
Robię jak mi napisałeś ale szyby się same nie zamykają :/ w sumie tylo od pasażera działa samozamykanie z przycisku natomiast od kierowcy nie :/ Audi A2 czy jest różnica jak zamykam szyby to ma byc zamykane na 1 ząbku czy do oporu? Czy szyby mam podnośić jednocześnie? Po zamknięciu przytrzymać wszystkie przyciski (rozumiem tylko 2 na panelu kierowcy) 1 s czy moze duzo dluzej? :/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Audi A2
Dołączył: 24 Lut 2012
Posty: 1953
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 200 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin Płeć:
|
Wysłany: Pią 20:21, 26 Lip 2013 Temat postu: |
|
Jest to dokładny opis serwisowy ASO.
odzio napisał: | czy jest różnica jak zamykam szyby to ma być zamykane na 1 ząbku czy do oporu? |
nie jest opisane 1 czy 2 stopień więc nie ma znaczenia ale ja włączam od razu na drugi
odzio napisał: | Czy szyby mam podnosić jednocześnie? |
i tu też nie jest opisane, że ma być to jednocześnie ja przyciskam równocześnie
odzio napisał: | Po zamknięciu przytrzymać wszystkie przyciski (rozumiem tylko 2 na panelu kierowcy) 1 s czy moze duzo dluzej? :/ |
opisane wszystkie więc dla pewności ten od pasażera również, przytrzymujesz około 1s, aż usłyszysz stuknięcie "silnik przesuną szybę do końca"
Pisałem w innym temacie jak prawidłowo powinny działać szyby ale jeszcze raz:
"Przycisk posiada dwa stopnie, na pierwszym opuszczasz i podnosisz tak długo jak będziesz go trzymał lub szyba przesunie się do końca.
Gdy włączysz drugi stopień na chwilę, szyba automatycznie powinna dojść do samego końca aby zatrzymać w trakcie wystarczy raz przycisnąć pierwszy lub drugi stopień.
Zdarza się tak, że po włączeniu drugiego stopnia szyba dojdzie do około połowy i się zatrzyma, przyczyną jest odłączenie zasilania czyli akumulatora."
Jeżeli ta procedura nie pomoże przyczyna może leżeć po stronie ciężko pracującego mechanizmu "prowadnicy". Silnik posiada zabezpieczenie jeżeli mechanizm stawia duży opór lub też szwankuje sam moduł komfortu.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Audi A2 dnia Pią 20:22, 26 Lip 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
odzio
Dołączył: 25 Cze 2012
Posty: 153
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Dolny Śląsk Płeć:
|
Wysłany: Pią 22:53, 26 Lip 2013 Temat postu: |
|
ok dzięki za szybką odpowiedz. Jutro jeszcze raz spróbuję i dla pewności podłączę pod kompa, oby to nie był moduł... :/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
odzio
Dołączył: 25 Cze 2012
Posty: 153
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Dolny Śląsk Płeć:
|
Wysłany: Śro 20:03, 21 Sie 2013 Temat postu: |
|
Niestety nic nie pomogło Admin :/ Próbowałem na różne sposoby, ale bez rezultatów, więc podpiąłem się pod komputer i oto co mi wyszło :
3 Faults Found:
01330 - Central Control Module for Central Convenience (J393)
37-00 - Faulty
01561 - Left Rear Door
61-10 - Won't De-Safe - Intermittent
00912 - Window Regulator Switch: Front Left (E40)
27-10 - Implausible Signal - Intermittent
Po wykasowaniu błędów cały czas widnieje pierwszy 01330 a kolejne po jakimś czasie powracają... :/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
PinkFloyd
Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 145 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin) Płeć:
|
Wysłany: Śro 20:34, 21 Sie 2013 Temat postu: |
|
po tym błędzie widać że sypie się moduł komfortu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
odzio
Dołączył: 25 Cze 2012
Posty: 153
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Dolny Śląsk Płeć:
|
Wysłany: Śro 20:46, 21 Sie 2013 Temat postu: |
|
czyli nie ma sensu rozbierać drzwi i sprawdzać kabli?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Audi A2
Dołączył: 24 Lut 2012
Posty: 1953
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 200 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin Płeć:
|
Wysłany: Śro 21:04, 21 Sie 2013 Temat postu: |
|
01330 to moduł komfortu
01561 tylne lewe drzwi
00912 wyłącznik E40 podnośnika szyby przednich lewych drzwi
Ja bym jednak sprawdził okablowanie zwłaszcza gumowe przejcie przewodów do drzwi, na jakimś forum audi była tam przyczyna tego cyrku a na dodatek wymieniałeś ogranicznik drzwi może ruszałeś tą wiązką w osłonie gumowej. W każdym bądź razie od tego momentu zaczęło się sypać z tymi szybami czyli coś jest na rzeczy. Ogólnie wszystko sprawdź w tych drzwiach wszystkie wtyki, wilgoć a dopiero wtedy zająć się modułem niekoniecznie się sypie jeżeli jest jakiś problem w drzwiach to będzie wywalać błąd 01330.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Audi A2 dnia Śro 21:19, 21 Sie 2013, w całości zmieniany 4 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
odzio
Dołączył: 25 Cze 2012
Posty: 153
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Dolny Śląsk Płeć:
|
Wysłany: Śro 22:11, 21 Sie 2013 Temat postu: |
|
ok dzięki, będę jutro po pracy grzebał i dam znać jak coś znajdę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Audi A2
Dołączył: 24 Lut 2012
Posty: 1953
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 200 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin Płeć:
|
Wysłany: Czw 5:27, 22 Sie 2013 Temat postu: |
|
Tak przy okazji tego tematu dodam, że jest jeszcze inna metoda ustawienia, zapamiętania krańcowych położeń szyb. Wkladamy kluczyk w zamek drzwi i przekręcamy, trzymamy na otwieranie aż szyby się opuszczą i słychać będzie cykniecie. Nastepnie na zamykanie i ta sama operacja.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
PinkFloyd
Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 145 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin) Płeć:
|
Wysłany: Czw 5:51, 22 Sie 2013 Temat postu: |
|
Stukają ci zamki po przekręceniu zaplonu?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
odzio
Dołączył: 25 Cze 2012
Posty: 153
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Dolny Śląsk Płeć:
|
Wysłany: Pią 16:42, 23 Sie 2013 Temat postu: |
|
z tego co pamiętam jak sie przekreci kluczyk to chyba słychać pyknięcia zamków, a nie powinno byc słychac?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
PinkFloyd
Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 145 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin) Płeć:
|
Wysłany: Pią 18:17, 23 Sie 2013 Temat postu: |
|
jak pyka to moduł się sypie, dopóki nie fiksuja szyby np. same się nie otwierają auto samo się nie otwiera to jeździć , czasami tez tak bywa jak jest słaba masa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
odzio
Dołączył: 25 Cze 2012
Posty: 153
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Dolny Śląsk Płeć:
|
Wysłany: Pią 21:58, 23 Sie 2013 Temat postu: |
|
słaba masa przy module komfortu, czy bede musiał poprawić wszystkie miejsca stykow masy jak w jednym poście kiedys pisales o tym ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
maxwit
Dołączył: 07 Gru 2012
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Ruda Śląska Płeć:
|
Wysłany: Śro 10:45, 09 Paź 2013 Temat postu: |
|
Jak mam podobny problem rozbierałem prawe przednie drzwi aby wymienić linkę. Od tego czasu nie działa powiadomienie kierunkowskazami o zamknięciu auta z pilota i nie działa lampka oświetlenia wnętrza podczas otwarcia samochodu. Błąd na module komfortu to 01560 drzwi pasażera. co może być tego przyczyną?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Audi A2
Dołączył: 24 Lut 2012
Posty: 1953
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 200 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin Płeć:
|
Wysłany: Śro 16:15, 09 Paź 2013 Temat postu: |
|
Możliwe przyczyny
-Okablowanie / złącza z / do siłowników zamek centralny (Safe): Drzwi pasażera (F221) wadliwy
-Siłownik Zamek Centralny (Safe): Drzwi pasażera (F221) wadliwy
Możliwe rozwiązania
-Sprawdzić okablowanie / złącza z / do siłowników zamek centralny (Safe): drzwi pasażera (F221)
-Sprawdź Central Siłownik blokujący (Safe): drzwi pasażera (F221)
-Zobacz Blocks pomiaru lub wykonać test wyjść
Uwagi specjalne
-Bezpieczne państwa mogą normalnie być sprawdzane tylko gdy samochód jest zamknięty z wyłączonym zapłonie, jednak zazwyczaj system komfortu / centralny zamek pozwala diagnozować problemy nawet z wyłączonym zapłonie, tak długo, jak komunikacja diagnostyczna zostało wszczęte przed w trakcie włączania zapłonu off. W szczególności oznacza to, włączyć zapłon, podłączyć do systemu komfortu / centralny zamek i otwórz żądany blok pomiarowy. Przechowywać pomiaru funkcjonowania bloku, wyłączyć zapłon i zamknąć samochód. Wreszcie po odblokowaniu sprawdzenie, czy stan siłownik zmienia, jak oczekiwano.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
maxwit
Dołączył: 07 Gru 2012
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Ruda Śląska Płeć:
|
Wysłany: Czw 13:32, 10 Paź 2013 Temat postu: |
|
Sprawdziłem okablowanie wszystko jest ok.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
maxwit
Dołączył: 07 Gru 2012
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Ruda Śląska Płeć:
|
Wysłany: Czw 12:45, 07 Lis 2013 Temat postu: |
|
Ma ktoś pomysł co może być przyczyną błędu?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|