Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
monkeymafia82
Dołączył: 13 Paź 2012
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Stalowe Miasto Płeć:
|
Wysłany: Wto 18:51, 11 Cze 2013 Temat postu: Wywaliło mi błędy P1179, 17587, P1196, 17604, P1181, 17589 |
|
Witka dzisiaj podlaczylem "kabel do auta" i wywalilo mi takie bledy:
17589 - Linear O2 Sensor: Reference Voltage: Open Circuit
P1181 - 35-10 - - - Intermittent
17604 - Oxygen (Lambda) Sensor Heater Circuit: B1 S1: Electrical Malfunction
P1196 - 35-10 - - - Intermittent
17587 - Linear O2 Sensor: Pump Current: Short to Ground
P1179 - 35-10 - - - Intermittent
Dodam ze A2 mam zagazowaną i od ponad tygodnia jezdze nie na gazie ale na paliwie lecz auto jak rano odpale to spada z obrotów ale po chwili jest. Sprawdzalem pierwszą sondę w grupie 34 i wyszlo B1-S2 OK, natomiast w grupie 36 jest wartosc w voltach wiec jej nie sprawdzilem. Czy mam sprawdzić drugą sondę miernikiem ??. Z góry dziękuje za pomoc.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
PinkFloyd
Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 145 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin) Płeć:
|
Wysłany: Wto 21:39, 11 Cze 2013 Temat postu: |
|
Masz problem z grzałkami sond, na gazie sondy szybko padają, przy A2 należy kupować sondy dedykowane włącznie z wtyczka a nie do lutowania. Przy czym seryjne wytrzymują i trzymają parametry ( szczególnie ta pierwsza max do 120 tys km ). Druga bym wyłączył u tunera bo na gazie i tak będziesz miał problem z utrzymaniem odp. wartości spalin dla tej sondy, a pierwsza i tak wymienił.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
monkeymafia82
Dołączył: 13 Paź 2012
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Stalowe Miasto Płeć:
|
Wysłany: Wto 17:58, 18 Cze 2013 Temat postu: |
|
PinkFloyd napisał: | Masz problem z grzałkami sond, na gazie sondy szybko padają, przy A2 należy kupować sondy dedykowane włącznie z wtyczka a nie do lutowania. Przy czym seryjne wytrzymują i trzymają parametry ( szczególnie ta pierwsza max do 120 tys km ). Druga bym wyłączył u tunera bo na gazie i tak będziesz miał problem z utrzymaniem odp. wartości spalin dla tej sondy, a pierwsza i tak wymienił. |
A jak sobie moge wylaczyc drugą sonde ??? Klania sie jakis mechanik czy sam to moge zrobic dodam ze mam dobrego elektromechanika.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
PinkFloyd
Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 145 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin) Płeć:
|
Wysłany: Wto 19:28, 18 Cze 2013 Temat postu: |
|
Sam nie zrobisz, chyba ze umiesz przerabiać soft, musisz stawić się do tuner który po zgraniu softu zmodyfikuje program i wyłączy 2 sondę od razu najlepie wyłaczyc programowo EGR. Wtedy można zaslepic EGR i wywalić katalizator gdyby była taka potrzeba.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
monkeymafia82
Dołączył: 13 Paź 2012
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Stalowe Miasto Płeć:
|
Wysłany: Wto 21:29, 18 Cze 2013 Temat postu: |
|
A czy nie dało by rady emulatorem potraktowac sondy??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
PinkFloyd
Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 145 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin) Płeć:
|
Wysłany: Wto 22:05, 18 Cze 2013 Temat postu: |
|
możesz taki [link widoczny dla zalogowanych] ja tam wole się pozbyć na stałe, musisz się spytac dostawcy czy jak grzałka jest niesprawna w 2 sondzie czy komp nie wywali bledu na tym emulatorze.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|