Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
beerkoff
Dołączył: 26 Sty 2013
Posty: 946
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 42 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bochnia Płeć:
|
Wysłany: Sob 17:56, 16 Lis 2013 Temat postu: Prośba o ocenę logów - 1.4 AMF, grupa 11. |
|
Po usunięciu przyczyny notlauf'a w postaci nieszczelności w układzie zaworu N75 otrzymałem logi jak poniżej. Bardzo proszę o ocenę (sama grupa 11).
[link widoczny dla zalogowanych]
Alternatywny link:
[link widoczny dla zalogowanych]
Na moje niefachowe oko górny zakres obrotów jest mniej więcej OK, działanie N75 bez większych zastrzeżeń, choć mógłby się włączyć nieco wcześniej - podobnie działanie układu ciśnieniowego sterowania turbiny też wygląda na prawidłowe. Martwi mnie jedynie niedoładowanie w dolnej partii obrotów - czy może być ono spowodowane przytkanym EGR-em, względnie kolektorem dolotowym ? Autko ma pewnie ze 300.000 km za sobą - nie wiem czy ktoś zaglądał do dolotu. Zapchany katalizator raczej wykluczam, bo turbina się rozpędza w górnej partii obrotów - dobrze kombinuję ?
Wykres ciśnień w funkcji obrotów silnika na podstawie logów z grupy 011 - widać jak na dłoni niedołądowanie poniżej 2300
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez beerkoff dnia Sob 17:58, 16 Lis 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
beerkoff
Dołączył: 26 Sty 2013
Posty: 946
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 42 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bochnia Płeć:
|
Wysłany: Śro 22:21, 20 Lis 2013 Temat postu: |
|
Koledzy, nikt nie poratuje ?
Ciężko mi żyć ze świadomością, że coś działa niezgodnie z moimi oczekiwaniami. gdzie zacząć grzebanie ? Kolektor dolotowy ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Audi A2
Dołączył: 24 Lut 2012
Posty: 1954
Przeczytał: 6 tematów
Pomógł: 200 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin Płeć:
|
Wysłany: Czw 5:32, 21 Lis 2013 Temat postu: |
|
Jak pilne to napisz na prywatnego maila do PinkFloyda chyba na razie tylko on może oceniać logi. Narazie nie może często tu zaglądać.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
PinkFloyd
Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 145 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin) Płeć:
|
Wysłany: Czw 10:39, 21 Lis 2013 Temat postu: |
|
wrzuc logi w normalnej postaci, ze turbina się rozpedza to nie znaczy ze kat nie przypchany, turbina WG wstaje później niż VNT ale przy 2000obr powinna już dawać zadane ciśnienie, wpływ na dół ma katalizator, długośc regulacji gruszki turbiny, pompowtryskiwacze ( dawkowanie paliwa )
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez PinkFloyd dnia Czw 10:40, 21 Lis 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
beerkoff
Dołączył: 26 Sty 2013
Posty: 946
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 42 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bochnia Płeć:
|
Wysłany: Czw 10:53, 21 Lis 2013 Temat postu: |
|
Czy grupa 011 będzie wystarczająca ?
[link widoczny dla zalogowanych]
Jeśli trzeba to grupę 03,08 dorzucę w sobotę, aktualnie autko znowu "poza domem"
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
PinkFloyd
Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 145 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin) Płeć:
|
Wysłany: Czw 10:59, 21 Lis 2013 Temat postu: |
|
overboost przesunięty jest wyżej, tragedii nie ma najpierw wywalił bym kata, ale na turbinie WG poprawisz wstawania max o 200 obr, można zrobić program i podlać z dołu więcej paliwa
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez PinkFloyd dnia Czw 10:59, 21 Lis 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|