Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jaremus
Dołączył: 20 Paź 2023
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Pią 20:00, 29 Mar 2024 Temat postu: Logi silnika BAD |
|
Witam potrzebuje zrzutów logów z sterownika silnika do porównania w celu wykrycia nieprawidłowści w pracy mojego silnika.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
azxxc
Dołączył: 18 Cze 2014
Posty: 355
Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 45 razy Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Sob 6:37, 30 Mar 2024 Temat postu: |
|
A jakie kanały konkretnie i jaki problem z silnikiem ?
kilka zapisanych mam - link poniżej.
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jaremus
Dołączył: 20 Paź 2023
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Wto 16:27, 02 Kwi 2024 Temat postu: |
|
Dzięki za te logi. Walcze ze swoim silnikiem. Jestem w trakcie wymiany wtryskiwaczy i regulatora ciśnienia paliwa na szynie paliwowej. Kupiłem A2 z silnikiem niesprawnym i staram się go zreanimować. Było w nim dłubane i ktos trochę narozrabiał w osprzęcie. Ostatnio ciężko odpalał i słabo wkręcał sie na obroty.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
azxxc
Dołączył: 18 Cze 2014
Posty: 355
Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 45 razy Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Wto 17:57, 02 Kwi 2024 Temat postu: |
|
Cytat: | ...wtryskiwaczy i regulatora ciśnienia paliwa na szynie paliwowej |
Na listwie wtryskowej to jest elektrozawór, regulator ciśnienia paliwa jest przed pompą wysokiego ciśnienia.
Ciśnienie na listwie wtryskowej najłatwiej sprawdzić VAG-iem w blokach pomiarowych kanał 140 (wartość ciśnienia zadana i docelowa muszą być podobne ok. 30-110 bar jeśli będzie powiedzmy parę bar to pompa HP jest
uszkodzona.
A sprawdzałeś ciśnienie przed pompą HP powinno być około 2,6 bar - tego VAGiem nie sprawdzi tylko trójnik z manometrem i wpiąć się przed pompę - wężyk bodajże fi 8
Piszę bo miałem podobny problem ciężko palił za 2 za 3 razem dopiero okazało się że pompka paliwowa (ta w zbiorniku) - niby ciśnienie dawała ale miała za małą wydajność.
Oczywiście nie twierdze że u Ciebie jest to samo ale jeśli nie sprawdzałeś to warto by sprawdzić tym bardziej że to nic nie kosztuje.
PS. można wiedzieć - wtryskiwacze będziesz dawał nowe ?
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jaremus
Dołączył: 20 Paź 2023
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Pon 15:48, 08 Kwi 2024 Temat postu: |
|
Wtryski dałem do czyszczenia i pomiaru parametrów. Wymieniłem ten zaworek regulujący ciśnienie na listwie bo miał pęknięty oring i ktoś tu wcześniej był. Potrzebuje jeszcze jak sie w tym silniku robi adaptację przepustnicy, EGR i jeśli jest cos jeszcze to też.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
azxxc
Dołączył: 18 Cze 2014
Posty: 355
Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 45 razy Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Pon 17:44, 08 Kwi 2024 Temat postu: |
|
Adaptacje robi się standardowo - instrukcje ogólnie dostępne (tu na forum też w którymś temacie)
Przepustnica kanał 60
egr kanał 74
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jaremus
Dołączył: 20 Paź 2023
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Wto 8:24, 09 Kwi 2024 Temat postu: |
|
Silnik po wymianie regulatora ciśnienia paliwa i wtryskiwaczy odpala idealnie. Mam jeszcze jeden problem wyskoczył błąd P1292 lub vagoski 17700 i teraz pytanie co oznacza taki błąd. Wymiana modułu wentylatora czy coś z termostatem ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
azxxc
Dołączył: 18 Cze 2014
Posty: 355
Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 45 razy Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Wto 16:48, 09 Kwi 2024 Temat postu: |
|
Według info które posiadam błąd 17700 lub P1292 to: "Czujnik temperatury silnika ECT - otwarty obwód"
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jaremus
Dołączył: 20 Paź 2023
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Śro 11:15, 10 Kwi 2024 Temat postu: |
|
W autodacie opis jest taki : Termostat płynu chłodzącego silnika przerwany obwód prądowy. Czujnik temperatury mogę wymienić bo to nieduży koszt ale temperaturę pokazuje na zegarach i kompie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
azxxc
Dołączył: 18 Cze 2014
Posty: 355
Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 45 razy Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Śro 17:07, 10 Kwi 2024 Temat postu: |
|
Przepraszam, opis błędów który posiadam jest zły, wprowadziłem Cię w błąd.
Właśnie wydaje mi się że spotkałem się już z tym błędem i nie dotyczył czujnika temp.
Cytat: | Termostat płynu chłodzącego silnika przerwany obwód prądowy. |
I to jest właściwy opis błędu
Przed chwilą u siebie podpiąłem interfejs, wypiąłem wtyczkę od termostatu i odpaliłem silnik - wyskoczył ten sam błąd i opis w vcds prawie taki sam jak autodata.
Czyli praktycznie na 100% wina w okolicy termostatu: albo wtyczka nie łączy, albo przewód, lub spalona grzałka w termostacie - rezystancja tej grzałki to około 15 Ohm.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jaremus
Dołączył: 20 Paź 2023
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Czw 7:32, 11 Kwi 2024 Temat postu: |
|
Dzięki za podpowiedż bo dokładnie u mnie ta wtyvzka nie była dociśnięta. Także silnik ogarnięty. Dzięki za pomoc.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|