Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
20omega
Dołączył: 17 Wrz 2013
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Rybnik Płeć:
|
Wysłany: Pią 9:54, 13 Lut 2015 Temat postu: |
|
Oto poranne wyniki.
003 i 011 dynamiczne
[link widoczny dla zalogowanych]
003 BS
[link widoczny dla zalogowanych]
Proszę raz jeszcze o opinie. Dzięki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
trepek
Dołączył: 08 Gru 2014
Posty: 1840
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 59 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Olkusz Płeć:
|
Wysłany: Pią 10:02, 13 Lut 2015 Temat postu: |
|
EGR Ci nie działa. Podczas otwierania/zamykania wogóle nie widać zmian w wartościach jakie przepływomierz daje. Zachowuje się jakby cały czas EGR był zamknięty.
Mniej więcej tak powinno być:
[link widoczny dla zalogowanych]
Mam nadzieję, że logów dynamicznych nie robiłeś na zimnym silniku?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez trepek dnia Pią 10:03, 13 Lut 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
PinkFloyd
Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 145 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin) Płeć:
|
Wysłany: Pią 10:37, 13 Lut 2015 Temat postu: |
|
Egr nie działa, mimo prawidłowego ciśnienia doladowania powyżej 3400 Obr przeplywka za dużo tnie wartości przepływu powietrza, min powinno być 850, powinno spadać dopiero powyżej 4000 obr, egr nie działa, auto przez to może wolniej się nagrzewać.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
trepek
Dołączył: 08 Gru 2014
Posty: 1840
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 59 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Olkusz Płeć:
|
Wysłany: Pią 10:44, 13 Lut 2015 Temat postu: |
|
Nasze przepływomierze da się czyścić?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
PinkFloyd
Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 145 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin) Płeć:
|
Wysłany: Pią 10:47, 13 Lut 2015 Temat postu: |
|
Da, ale specjalnym środkiem, chyba ze masz nieszczelnosc miedzy przeplywka a wlotem powietrza do turbawki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
trepek
Dołączył: 08 Gru 2014
Posty: 1840
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 59 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Olkusz Płeć:
|
Wysłany: Pią 10:52, 13 Lut 2015 Temat postu: |
|
Jaki to środek?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
20omega
Dołączył: 17 Wrz 2013
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Rybnik Płeć:
|
Wysłany: Pią 11:53, 13 Lut 2015 Temat postu: |
|
Tak. Nagrzewanie się auta to porażka. Jak sprawdzić , gdzie szukać przyczyny? Może wężyki pomyliłem przy ściąganiu. Przyjrzę się temu..Próóby były na rozgrzanym silniku.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
trepek
Dołączył: 08 Gru 2014
Posty: 1840
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 59 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Olkusz Płeć:
|
Wysłany: Pią 12:18, 13 Lut 2015 Temat postu: |
|
A oglądałeś jak wygląda EGR w środku?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
20omega
Dołączył: 17 Wrz 2013
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Rybnik Płeć:
|
Wysłany: Pią 20:30, 13 Lut 2015 Temat postu: |
|
Tak. EGR wyczyściłem bo kanał ten węższy od spalin był całkowicie zarośnięty. Tak więc czyściutki wypucowany zamontowany. Sprawdziłem szczelność zbiorniczków podciśnienia. wszystkie ok.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
20omega
Dołączył: 17 Wrz 2013
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Rybnik Płeć:
|
Wysłany: Sob 16:00, 14 Lut 2015 Temat postu: |
|
PinkFloyd napisał: | Egr nie działa, mimo prawidłowego ciśnienia doladowania powyżej 3400 Obr przeplywka za dużo tnie wartości przepływu powietrza, min powinno być 850, powinno spadać dopiero powyżej 4000 obr, egr nie działa, auto przez to może wolniej się nagrzewać. |
Co znaczy że przepływka za dużo tnie wartości?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
20omega
Dołączył: 17 Wrz 2013
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Rybnik Płeć:
|
Wysłany: Pon 20:07, 16 Lut 2015 Temat postu: |
|
Znalazłem pęknięty przewód podciśnienia przy samym króćcu. Po naprawie mam nowe logi 03 BS
[link widoczny dla zalogowanych]
i 07 po nocnym postoju
[link widoczny dla zalogowanych]
Jak to wygląda?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|