Forum AUDI A2 Strona Główna
  FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Galerie   Rejestracja   Profil  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  Zaloguj 

Logi mojej niuni. Prośba o analizę 1.4 TDI AMF

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum AUDI A2 Strona Główna -> Diagnostyka VAG
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
20omega
 
 


Dołączył: 17 Wrz 2013
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rybnik
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Pią 9:54, 13 Lut 2015 Temat postu:

Oto poranne wyniki.
003 i 011 dynamiczne
[link widoczny dla zalogowanych]
003 BS
[link widoczny dla zalogowanych]
Proszę raz jeszcze o opinie. Dzięki


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
trepek
 
 


Dołączył: 08 Gru 2014
Posty: 1840
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 59 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Olkusz
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Pią 10:02, 13 Lut 2015 Temat postu:

EGR Ci nie działa. Podczas otwierania/zamykania wogóle nie widać zmian w wartościach jakie przepływomierz daje. Zachowuje się jakby cały czas EGR był zamknięty.

Mniej więcej tak powinno być:

[link widoczny dla zalogowanych]

Mam nadzieję, że logów dynamicznych nie robiłeś na zimnym silniku?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez trepek dnia Pią 10:03, 13 Lut 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PinkFloyd
 
 


Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 145 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin)
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Pią 10:37, 13 Lut 2015 Temat postu:

Egr nie działa, mimo prawidłowego ciśnienia doladowania powyżej 3400 Obr przeplywka za dużo tnie wartości przepływu powietrza, min powinno być 850, powinno spadać dopiero powyżej 4000 obr, egr nie działa, auto przez to może wolniej się nagrzewać.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
trepek
 
 


Dołączył: 08 Gru 2014
Posty: 1840
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 59 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Olkusz
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Pią 10:44, 13 Lut 2015 Temat postu:

Nasze przepływomierze da się czyścić?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PinkFloyd
 
 


Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 145 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin)
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Pią 10:47, 13 Lut 2015 Temat postu:

Da, ale specjalnym środkiem, chyba ze masz nieszczelnosc miedzy przeplywka a wlotem powietrza do turbawki.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
trepek
 
 


Dołączył: 08 Gru 2014
Posty: 1840
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 59 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Olkusz
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Pią 10:52, 13 Lut 2015 Temat postu:

Jaki to środek?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
20omega
 
 


Dołączył: 17 Wrz 2013
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rybnik
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Pią 11:53, 13 Lut 2015 Temat postu:

Tak. Nagrzewanie się auta to porażka. Jak sprawdzić , gdzie szukać przyczyny? Może wężyki pomyliłem przy ściąganiu. Przyjrzę się temu..Próóby były na rozgrzanym silniku.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
trepek
 
 


Dołączył: 08 Gru 2014
Posty: 1840
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 59 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Olkusz
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Pią 12:18, 13 Lut 2015 Temat postu:

A oglądałeś jak wygląda EGR w środku?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
20omega
 
 


Dołączył: 17 Wrz 2013
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rybnik
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Pią 20:30, 13 Lut 2015 Temat postu:

Tak. EGR wyczyściłem bo kanał ten węższy od spalin był całkowicie zarośnięty. Tak więc czyściutki wypucowany zamontowany. Sprawdziłem szczelność zbiorniczków podciśnienia. wszystkie ok.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
20omega
 
 


Dołączył: 17 Wrz 2013
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rybnik
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Sob 16:00, 14 Lut 2015 Temat postu:

PinkFloyd napisał:
Egr nie działa, mimo prawidłowego ciśnienia doladowania powyżej 3400 Obr przeplywka za dużo tnie wartości przepływu powietrza, min powinno być 850, powinno spadać dopiero powyżej 4000 obr, egr nie działa, auto przez to może wolniej się nagrzewać.

Co znaczy że przepływka za dużo tnie wartości?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
20omega
 
 


Dołączył: 17 Wrz 2013
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rybnik
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Pon 20:07, 16 Lut 2015 Temat postu:

Znalazłem pęknięty przewód podciśnienia przy samym króćcu. Po naprawie mam nowe logi 03 BS
[link widoczny dla zalogowanych]
i 07 po nocnym postoju
[link widoczny dla zalogowanych]
Jak to wygląda?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum AUDI A2 Strona Główna -> Diagnostyka VAG Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
Strona 3 z 3


Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB Š 2001, 2005 phpBB Group
Theme bLock created by JR9 for stylerbb.net
Regulamin